Eventos

Buscador

    a
En nadal a imaxe do noso produto cobra aínda máis importancia, debemos tentar atopar e transmitir o estilo propio do noso produto/marca/servizo para conseguir resaltar entre a multitude este nadal. Aprenderemos a entender o nadal, a compoñer e enfocar a nosa fotografía de forma que atopemos ese estilo que realce o noso produto.

Índice de contidos:
1. Características de unha imaxe Navideña.
2. A imaxe e o cliente.
3. Tipos de cámaras, e como sacarlle partido.
4. Regra dos tercios.
5. Composición na fotografía.
6. Atrezzo e tips.
7. Efecto Bokeh.


O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Coñeces todas as ferramentas de Google?
 
Sabías que…?  Google ten un menú de aplicacións que che axudan a aumentar a túa produtividade e a do teu negocio. Neste taller coñecerémolas e veremos como aplicalas ao noso día a día e o do noso negocio. Teremos dous módulos que utilizaremos para navegar no basto mundo das aplicacións de Google, que son, para que as podemos utilizar e como usalas para impulsar os nosos coñecementos

•	Falemos de Google
•	Ferramentas de Google
•	Google en produtividade
•	Google en márketing
•	Google impulsa o teu negocio

O obradoiro será impartido por Guillermo Nass, TSU en Deseñador Gráfico Publicitario do Colexio Universitario Monseñor de Talavera, entusiasta da cor e do deseño con experiencia en web, Wordpress, posicionamento en redes sociais, márketing dixital, entre outros.