Eventos

Buscador

    a
21/10/2020 17:00
Obradoiro telemático a través de Zoom

Neste obradoiro poderás coñecer cómo crear unha campaña de publicidade en Facebook Ads dunha maneira eficiente e práctica. Ideal para aquelas persoas que se inician no eido da publicidade de pago, coñecerán como segmentar e deseñar un anuncio publicidade baixo os obxectivos prefixados da campaña.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Google Analytics é unha potente ferramenta na que podemos obter datos relativos ás visitas realizadas ao noso sitio web. Conta con informes predeterminados nos que visualizar esta información, pero tamén permite modelar devanditos datos e presentalos de forma personalizada. Neste taller aprenderemos a obter os nosos propios informes e cadros de mando a través de Google Analytics.

- Introdución a Google Analytics
- Informes personalizados
- Paneis personalizados
- Deseña o teu cadro de mando según a tipoloxía da túa web

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

No obradoiro Introdución a Google Adwords veremos os conceptos básicos de Google Ads, como navegar pola interface da ferramenta e como crear a túa primeira campaña do xeito adecuado.

Índice de contidos:
1. Introdución a Google Ads
2. Como funciona Google Ads
3. Glosario de termos
4. Boas prácticas coas campañas de anuncios de Google
5. Creación e activación dunha campaña

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O obxectivo deste obradoiro é aproveitar ao máximo as ferramentas de márketing en liña que temos ao noso alcance para adaptalos a novas experiencias turísticas. Tamén sacaremos o maior rendementos ás estratexias de comunicación existentes para lograr ser máis eficaces á hora de deseñar unha marca turística.

Os puntos a tratar son os seguintes:

1) Marca turística
2) Comunicación eficaz
3) Estratexias de comunicación
4) Márketing en liña en turismo

O taller será impartido por Mariana Rosa, Técnica superior en Axencia de viaxes e xestión de eventos e Graduada en Turismo, que conta cunha gran experiencia no ámbito da comunicación turística e os seus beneficios para este sector.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
26/10/2020 18:00
Linkedin permítenos situarnos como expertos no noso sector, ofrecer os nosos servizos, promover contidos e xerar unha marca persoal.
No obradoiro de Linkedin veremos como crear un perfil profesional e unha páxina de empresa optimizada e como potenciar a nosa marca na rede profesional por excelencia.

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Obradoiro telemático a través de Zoom.



O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Onshape é un software de debuxo 3D na nube, ten unha interface sinxela e intuitiva que facilita a súa aprendizaxe, funciona nun navegador web e ten unha versión gratuíta. O obxectivo deste itinerario formativo é permitir ao usuario usar o software facendo diferentes debuxos que realizaremos paso a paso. O itinerario consta de 10 sesións dunha hora cada unha e divídese en tres seccións, PartStudio, Assembly e un proxecto de desenvolvemento completo.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro ten como obxectivo ensinar aos asistentes a importancia de crear un blogue de calidade dentro da súa páxina web, como facelo, os seus beneficios e sobre todo como optimizalo para xeral o maior tráfico desde o posicionamento SEO e as redes sociais.

Índice de contidos:
- Que é un blogue?
- Como se crea un blogue? Publicación de entradas.
- Aspectos que melloran o posicionamento SÉ.
- Postear entradas en redes sociais.
- Xera contido para redes sociais co contido estático da túa páxina web.
- Ferramentas de interese.

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Sabes que o footer é un elemento imprescindible en calquera páxina web? Neste obradoiro online poderás coñecer cómo sacarlle o mellor partido a esta sección, a cal a maioría das veces non se lle presta a atención e pasa inadvertida. Coñecerás que é o footer, elementos a inserir e consellos para optimizalo.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Obradoiro telemático a través de Zoom

Hoxe en día triunfa o contido efémero nas redes sociais: contidos numerosos, de consumo rápido e cunha calidade inferior á do contido permanente. Por que se fixo tan popular este formato? Neste taller responderemos a estas preguntas e coñeceremos como crear este tipo de contido a través das Historias ( Stories) de Instagram, sempre integrados na nosa estratexia de márketing.

Índice de contidos:
• Importancia do contido efémero en RRSS: As " Stories"
• Instagram Stories
• Estratexia de contidos

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
1  2  Seguinte