Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Resúltache difícil xerar contido atractivo para as redes sociais? Non sabes por onde comezar coa túa estratexia dixital? Neste obradoiro práctico descubrirás como utilizar a Intelixencia Artificial (traballaremos con ChatGPT) para crear unha estratexia de contido sólida e adaptada ao teu negocio. Aprenderás a identificar o teu cliente ideal, definir os teus piares de contido e xerar publicacións que conecten coa túa audiencia.

Índice de contidos:
1. Introdución ao poder da IA ​​no marketing dixital.
2. Coñecer o teu cliente ideal.
3. Creación de piares de contidos.
4. Xeración rápida de contido listo para publicar.
5. O teu primeiro calendario de contidos.

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Obrdoiro telemático a través de Zoom.

Este taller ten como obxectivo afondar nas capacidades do modelado 3D mediante a ferramenta de extrusión. Ademais das funcións básicas, esta sesión explorará métodos alternativos e avanzados que permiten un maior control e flexibilidade no deseño. Tamén abordará como combinar e manipular sólidos mediante operacións booleanas, optimizando así o fluxo de traballo en proxectos de deseño e fabricación.

Índice de contido: 

1. Métodos avanzados de extrusión
2. Operacións booleanas (unión, resta, intersección)
3. Aplicacións prácticas no deseño

O taller será impartido por Manuel Tornos, asesor de CPED de Barro-Meis con máis de 30 anos de experiencia en TIC, experto en transformación dixital, optimización de procesos e novas tecnoloxías. Administrador de redes e sistemas.
Este obradoiro será presencial no Centro ExpoSalnés (Paseo da calzada s/n; 36630 - Cambados)

Neste obradoiro, analizaremos os custos fixos e variables que unha propiedade debe ter en conta para calcular o seu punto de equilibrio. Exploraremos fórmulas que nos permitirán calcular a rendibilidade utilizando cifras da base de datos, facturas e reservas. Poderás levar para casa un modelo para crear os teus propios cálculos e aplicalos á túa propiedade.

Índice de contidos:

1. Introdución á análise económica nos aloxamentos
2. Identificación de custos fixos e variables
3. Como calcular o punto de equilibrio
4. Fórmulas básicas para medir a rendibilidade
5. Uso de datos reais: reservas, facturas e bases de datos
6. Modelo práctico para usar na túa propiedade

O obradoiro será impartido por Patricia Cabaleiro, licenciada en Turismo pola Universidade de Santiago de Compostela con máis de 10 anos de experiencia no sector turístico. Xestionar aloxamentos, crear paquetes, produtos e presenza de marca nas redes sociais. Apaixonado pola fotografía e o marketing dixital.
15/10/2025 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar o impacto que ten o Inbound Márketing como unha forma de achegarse ao usuario, esta técnica móstrase como un proceso de acompañamento ao cliente ao longo de todo o seu proceso de compra.

Índice de contidos:

1. Que é Inbound Márketing
2. Beneficios do Inbound Márketing
3. Como se articula o Inbound Márketing
4. Márketing de atracción
5. Como crear a túa buyer persoa ideal
6. A importancia do funnel ou embudo de conversión
7. Tendencias en Inbound Márketing

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro intensivo de 60 minutos está deseñado para emprendedores, creadores de contido e empresas que queiran aprender a usar as redes sociais estratexicamente para crecer, conectar co seu público e vender máis.

Abordaranse os fundamentos da comunicación dixital, as diferenzas entre plataformas, as mellores prácticas para a creación de contido, o algoritmo e as tendencias clave para 2025. Ao finalizar, os participantes terán un plan de acción claro de 5 pasos para mellorar a súa presenza nas redes sociais, evitar erros comúns e aproveitar ferramentas que aumenten o seu alcance.

Índice de contidos: 

1. Estratexia e planificación
2. Contido que conecta
3. O algoritmo e as mellores prácticas
4. Ferramentas e tendencias para 2025
5. Plan de acción e exemplos prácticos

O obradoiro será impartido por Guillermo Nass, TSU en Deseñador Gráfico Publicitario do Colexio Universitario Monseñor de Talavera, entusiasta da cor e do deseño con experiencia en web, Wordpress, posicionamento en redes sociais, márketing dixital, entre outros.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O email márketing segue a ser unha ferramenta esencial na estratexia de márketing dixital de todo negocio. Tanto é así, que existen ferramentas que nos axudan a que este proceso se convirta en áxil, eficiente e rápido. Neste obradoiro, aprenderemos e coñeceremos a ferramenta Brevo e cómo sacarlle o mellor partido. Crearemos campañas de email, editaremos plantillas, comprobaremos para que serve cada sección da ferramenta e deixarémola configurada correctamente para mellorar a nosa produtividade.

Índice de contidos: 

1. Introdución a Brevo e a súa utilidade no márketing por correo electrónico.
2. Creación e xestión de campañas.
3. Edición e personalización de modelos.
4. Configuración de seccións e automatizacións.
5. Recomendacións e mellores prácticas para mellorar a produtividade.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Google xa non mostra resultados como antes. Coa chegada de AI Overviews, o buscador responde con resumos xerados pola intelixencia artificial, cambiando completamente a forma en que se descobre, clasifica e consume o contido.

Neste obradoiro, aprenderás que son as descricións xerais da IA, como funciona e que podes facer para manter o teu contido relevante e visible neste novo ambiente. Se Google é unha das principais fontes de tráfico para o teu sitio web, este obradoiro é para ti.

- Que é AI Overviews e como funciona?
- Que cambia para o SEO
- Que contido aparece nos resumos
- Como escribir para aparecer en primeira posición
- Ferramentas útiles

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, licenciada en Administración e Dirección de Empresas con foco en mercadotecnia e xestión comercial pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Tecnoloxías da Información Xestora pola Universidade da Coruña. Ten máis de oito anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e xestión de proxectos web.
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste obradoiro é dar a coñecer a ferramenta de Google, enfocada a negocios locais que busquen unha maior visibilidade.
Perfil de empresa de Google está pensado para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Xeolocalización e as procuras que a súa potencial clientela poidan facer, empregando o buscador de Google.

Índice de contidos:
1. Introdución ao perfil de empresa de Google
2. Creación e configuración do perfil
3. Xestión e actualización da información
4. Interacción co cliente e xestión de reseñas
5. Análise e optimización para unha maior visibilidade
6. Conclusión e próximos pasos

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Neste obradoiro, aprenderemos a crear vídeos para as redes sociais dun xeito sinxelo e creativo.

Exploraremos todo, dende os conceptos básicos da aplicación, como recortar e organizar clips, ata as técnicas para aplicar transicións, efectos e filtros, e todas as opcións integradas da aplicación, como os subtítulos, para darlles aos teus proxectos un estilo único. Finalmente, abordaremos como exportar e compartir vídeos nas redes sociais para que poidas compartilos facilmente.

Índice de contidos:

1. Introdución á aplicación
2. Recortar e organizar clips
3. Transicións, efectos e filtros
4. Subtítulos automáticos e outras opcións da aplicación
5. Exportar e publicar

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, licenciada en Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produtos e composición fotográfica creativa.
Este obradoiro será presencial no Centro ExpoSalnés (Paseo da calzada s/n; 36630 - Cambados)

Nesta segunda parte do obradoiro, buscamos afondar no uso de Make para levar as nosas automatizacións a un nivel intermedio. Centrarémonos en conceptos e ferramentas avanzadas como iteradores, webhooks, bases de datos, control de fluxo, variables e funcións, así como na aplicación de novos axentes de Intelixencia Artificial.

O obxectivo é formar profesionais e líderes empresariais para que poidan deseñar automatizacións máis completas, dinámicas e eficientes que optimicen os procesos e melloren a toma de decisións nas súas organizacións.

Índice de contidos:

1. Iteradores e agregadores
2. Webhooks, entrada e saída
3. Base de datos e aplicación en Make
4. Ferramentas de control de fluxo
5. Uso de variables e funcións en Make
6. Como usar os novos axentes de IA en Make
7. Custos

O obradoiro será impartido por Jose Luis Taboada, asesor da OAPR Cambados con máis de 25 anos no sector e especializado en sistemas informáticos.
1  2  Seguinte