Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Neste obradoiro afondaremos nos principios básicos da metodoloxía Lean Startup, un enfoque práctico e dinámico para crear e xestionar novos proxectos emprendedores. Aínda que o nome poida parecer complexo, veremos que os seus fundamentos son sinxelos e aplicables a calquera idea de negocio. Este obradoiro está pensado como un primeiro asesoramento emprendedor, cun enfoque participativo e accesible.

Índice de contidos:

1. Activa o "chip emprendedor"
2. Diferencia entre: saber o que vendes e identificar por que a xente está a mercar o teu produto.
3. Vendas e comunicación: claves do emprendemento.
4. Identificación de ferramentas Lean.

O obradoiro será impartido por Sabela Álvarez, asesora de emprendemento, licenciada en comunicación e formadora acreditada; con máis de 10 anos de experiencia en empregabilidade, emprego e emprendemento.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Neste obradoiro veremos como as novas ferramentas de Intelixencia Artificial poden resultar moi útiles á hora de preparar a nosa estratexia de posicionamento en buscadores.

Índice de contidos:
1. Introdución: como me pode axudar a IA a facer SEO?
2. Busca de palabras clave
3. Creación e optimización de contidos
4. Metaetiquetas e SEO técnico
5. Ferramentas de intelixencia artificial para SEO
6. Conclusións: mitos e boas prácticas sobre a IA e o SEO

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro en liña a través de Zoom.

Aprende a identificar os aspectos clave para protexer a túa información persoal e profesional. Este obradoiro práctico servirá como unha breve guía para axudarche a saber onde centrar os teus esforzos e sentirte protexido no día a día. Tamén é accesible para aqueles que queiran mellorar a súa seguridade dixital sen ser expertos.

Índice de contidos:
1. Que é a ciberseguridade e por que é importante?
2. Principais ameazas dixitais na vida cotiá
3. Boas prácticas básicas para protexer os teus dispositivos
4. Xestión de contrasinais
5. Como identificar correos electrónicos e ligazóns sospeitosos
6. Ferramentas gratuítas para mellorar a túa seguridade
7. Consellos para protexer a túa actividade empresarial ou profesional.

O obradoiro será impartido por Manuel Tornos, asesor do CPED (Centro de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) de Barro-Meis con máis de 30 anos de experiencia en TIC, experto en transformación dixital, optimización de procesos e novas tecnoloxías. Tamén é administrador de redes e sistemas.
Obraoiro telemático a través de Zoom.

Buscas un obradoiro para conectar co teu público? Neste Obradoiro descubrirás como as palabras poden convertir as túas publicacións en conversacións e as persoas seguidores en clientes. Coñecerás como escribir de maneira máis familiar, auténtica e persuasiva, adaptándonos a públicos locais. 

Índice de contidos:
1. Que é o copywriting e por que importa en redes
2. Como escribir para conectar cos teus clientes
3. Fórmulas prácticas paras as redes sociais

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Comprender as túas relacións cos clientes é relevante, especialmente no mundo dixital.
O obxectivo deste obradoiro é aprender a transmitir a túa mensaxe, produto e/ou servizo a través do correo electrónico.

Aprenderemos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o teu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e os seus resultados.

Índice de contidos:
1. Introdución ao email marketing
2. Deseña a túa estratexia de marketing por correo electrónico
3. Deseño en email marketing
4. Ferramentas
5. Recomendacións para crear campañas perfectas
6. Crea unha conta gratuíta en BenchmarkEmail
7. Crea unha campaña de correo electrónico
8. Contidos: estrutura e modelos
9. Público: público obxectivo
10. Informes

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, Enxeñeiro Informático con máis de 30 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Obradoiro en liña a través de Zoom.

Neste primeiro módulo, aprenderás a dominar Metricool desde cero. Guiarémosche paso a paso para configurar a túa conta, programar as túas publicacións e comprender como analizar métricas clave.

Índice de contidos:
1. Introdución a Metricool: Que é e para que serve?
2. Configuración inicial e conexión ás redes sociais
3. Programación de contidos e calendario
4. Análise de métricas e informes básicos
5. Funcionalidades avanzadas con intelixencia artificial

O obradoiro será impartido por Guillermo Nass, TSU en Deseño Gráfico Publicitario do Colexio Universitario Monseñor de Talavera, un entusiasta da cor e o deseño con experiencia en web, WordPress, posicionamento en redes sociais, mercadotecnia dixital, entre outros.
Obradoiro en liña a través de Zoom.

Descubre como o deseño industrial pode axudarche a mellorar os procesos, comunicar ideas e fortalecer o teu negocio. Analizaremos exemplos da vida real e estratexias para aplicar o deseño 3D en diferentes sectores.

Índice de contidos:
1. Que é o deseño industrial e por que é estratéxico?
2. Aplicacións do deseño 3D centradas en diferentes sectores.
3. Casos de uso prácticos en pemes.
4. Como o deseño pode mellorar os procesos internos.
5. O deseño como ferramenta de comunicación e propiedade intelectual.
6. Primeiros pasos para incorporar o deseño industrial á túa empresa.
7. Recursos e ferramentas.

O obradoiro será impartido por Manuel Tornos, asesor do CPED (Centro de Desenvolvemento Industrial Informatizado) de Barro-Meis con máis de 30 anos de experiencia en TIC, experto en transformación dixital, optimización de procesos e novas tecnoloxías. Tamén é licenciado en Administración de Redes e Sistemas.
Obradoiro en liña a través de Zoom.

Neste taller, aprenderás en detalle sobre VeriFactu, o novo sistema de facturación verificada promovido pola AEAT (Axencia Tributaria Española), e como afectará aos autónomos e ás empresas. Analizaremos as obrigas impostas pola normativa, quen debe adaptarse, os prazos de implementación e as implicacións técnicas e legais para o software de facturación. Ademais, mostrarémosche unha solución práctica para automatizar o teu proceso de facturación electrónica en WordPress/WooCommerce e adaptarte ás novas obrigas legais dun xeito sinxelo, seguro e conforme coa normativa da AEAT.

Índice de contidos:
1. Que é a facturación electrónica?
2. Lexislación sobre facturación electrónica
3. SIF (Servizo Tributario Español) e Verifactu
4. Prazos de Verifactu
5. Sistemas Verifactu vs. non Verifactu
6. Resumo da factura electrónica vs. Verifactu
7. WooCommerce (ou outras solucións) cumpre con Verifactu?

O obradoiro será impartido por Jairo Ochoa, desenvolvedor web con máis de 20 anos de experiencia en desenvolvemento web e comercio electrónico. Traballa en Dixitalmedia, con sede en Vigo, desde 2007, onde se especializa en solucións dixitais mediante WordPress. Desde 2022, o equipo de Dixitalmedia desenvolve solucións de facturación electrónica para WooCommerce e actualmente está a promover unha nova ferramenta compatible con VeriFactu, baixo a marca FactuPress.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais.

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Índice de contidos:
1. Que é un Plan de Márketing Dixital
2. Por que o necesito? Beneficios
3. Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro pode axudarche a convertir as visitas en clientes, grazas ás palabras. Descubre como comunicar o valor dos teus produtos ou servizos de xeito claro, natural e persuasivo. Se tes unha tenda en liña, mellora as fichas de produto; se tes unha páxina web, dálle unha volta aos teus textos nesta formación.

Índice de contidos:
1. Que é o copywriting e por que inflúe nas túas ventas
2. Como escribir textos que conecten
3. Copys para páxinas clave: inicio, sobre nós, servizos…
4. Copys para fichas de produto

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
1  2  Seguinte