Eventos

Buscador

    a
A través da OAPR de Cambados estase a organizar o seguinte obradoiro para SmartPeme.

Obradoiro telemático a través da ferramenta Zoom.

Nun entorno onde o comercio electrónico crece a un ritmo vertixinoso, a dixitalización dos métodos de pago converteuse nunha necesidade estratéxica para calquera negocio en liña. Convidámoste a unha sesión formativa clave para entender como Bizum, unha ferramenta que xa usan máis de 28 millóns de persoas en España, está a transformar o panorama do comercio electrónico. Non perdas a oportunidade de adaptar o teu negocio ás novas demandas do consumidor dixital. Bizum xa non é só o futuro, é o presente do comercio electrónico!

1. Introdución 
2. Que é Bizum?
3. Evolución dos pagamentos dixitais
4. Bizum no comercio electrónico
5. Vantaxes de Bizum para o comercio electrónico
6. Beneficios para o cliente
7. Bizum para empresas: como funciona e cales son os seus límites
8. Casos de uso e estatísticas
9. Futuro de Bizum no comercio electrónico
10. Conclusións

O obradoiro será impartido por Jose Luis Taboada, asesor da OAPR Cambados con máis de 25 anos de experiencia no sector e especialista en sistemas informáticos.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Pinterest permite navegar, descubrir e comprar. Fai que os nosos produtos inspiren aos usuarios e axuda a converter as ideas do noso público en realidade. Pinterest sábeo, e por iso incorpora funcionalidades especialmente creadas para que ti, como vendedor en liña, sáqueslle o máximo partido. Descobre neste taller como ser comerciante verificado en Pinterest, como subir o teu catálogo á plataforma e como facer que os teus contidos cheguen ao público correcto para conseguir máis vendas. Orientado a usuarios que xa coñezan Pinterest e queiran obter máis vendas na súa tenda en liña.

1. O poder de Pinterest
2. Como ser comerciante en Pinterest
3. Atrae ao teu público obxectivo
4. Mide o teu éxito
5. Estratexias gañadoras


O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Chamamos Growth Márketing (que poderiamos traducir como Márketing de Crecemento) ao conxunto de técnicas e estratexias do márketing dixital orientadas a un crecemento sostido no tempo da nosa empresa ou proxecto, sempre en base ao estudo de datos e á metodoloxía ensaio/erro. Este concepto nace doutro similar, o Growth Hacking. Utilizando moitas veces os seus métodos, o Growth Márketing pon con todo ao usuario no centro, dentro dunha estratexia que busca resultados tamén a longo prazo.

1- Que é o Growth Márketing?
2- Diferenzas entre Growth Márketing e Growth Hacking.
3- Fases do Growth Márketing.
4- Activos e estratexias participantes.
5- Ferramentas
6- Casos de Éxito

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
A través da OAPR Ponteareas organízase o seguinte obradoiro para SmartPeme.

Este obradoiro será presencial en Ponteareas (Plaza Mayor, 13; 36860 - Ponteareas).

Aprenderemos a crear a nosa propia base de datos cun rexistro de reservas e datos de clientes. Deste xeito, poderemos recoller estatísticas sobre o aloxamento e sacar conclusións para tomar decisións en función dos prezos medios, comisións, taxas de ocupación, etc. Tamén exploraremos como usar os datos para fidelizar os clientes. A idea do obradoiro é permitirche realizar un exercicio cun compoñente práctico, polo que se recomenda que traia o teu portátil.

Índice:

1. Introdución ao obradoiro
2. Por que unha base de datos para o teu hospedaxe?
3. Estrutura básica: que datos recoller e como organizalos
4.Creación práctica da base de datos
5. Rexistro e seguimento de reservas e clientes
6. Análise de datos clave: prezo medio, comisións, índice de ocupación
7.Como interpretar os datos para tomar decisións
8. Uso de datos para fidelizar os clientes
9. Exercicio práctico guiado
10.Pechar e resolver dúbidas

O obradoiro será impartido por Patricia Cabaleiro, licenciada en Turismo pola Universidade de Santiago de Compostela con máis de 10 anos de experiencia no sector turístico. Xestionar aloxamentos, crear paquetes, produtos e presenza de marca nas redes sociais. Apaixonado pola fotografía e o marketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom

Aprende a facer CAD con OnShape, unha solución gratuíta, colaborativa e en liña. Nesta primeira sesión explicaremos que é OnShape, que alternativas hai, que podemos facer con el, e primeiro analizaremos a súa interface, a configuración dunha conta, a comprensión da contorna de usuario e como xestionar os documentos e deseños que estamos creando ou importando. Crearemos primeiro un deseño básico e explicaremos o sistema de traballo a medida que avanzamos.

Índice de contidos:

1.Introdución a OnShape e alternativas ao deseño CAD en liña
2.Creación e configuración inicial
3.Concepción do contorno de usuario
4.Xestión de documentos: organización e importación de deseños
5.Primeiro deseño básico e explicación do fluxo de traballo

O obradoiro será impartido por Manuel Tornos, asesor do CPED (Centro de Educación e Formación) de Barro-Meis con máis de 30 anos de experiencia en TIC e experto en transformación dixital, optimización de procesos e novas tecnoloxías. Administrador de redes e sistemas.
A través da OAPR de Cambados estase a organizar o seguinte obradoiro para SmartPeme.

Obradoiro presencial no Centro ExpoSalnés (Paseo da Calzada s/n; 36630 - Cambados).

As redes sociais son cada día máis visuales. Se queremos ter éxito nel, debemos ser máis innovadores que outros, creando vídeos máis profesionais que mostren todo o potencial da nosa empresa ou negocio.
Neste obradoiro, aprenderás diferentes técnicas para gravar vídeos, tomas e movementos de cámara, así como como editalos e publicalos.

1. Vídeo nas redes sociais.
2. Tipos de vídeos.
3. Planificación: Constrúe unha historia.
4. Ferramentas e material para o gravado.
5. Tipos de plans.
6. Movementos de cámara.
7. Formatos e resolución.
8ª edición.
9. Publicación de vídeos.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, licenciada en Deseño Gráfico e Estudos Artísticos, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Obradoiro telemático a través de Zoom

Impresión 3D no 2025, Slicers actuales 2/4, accións fundamentais. Acciones básicas cos slicers actuáis para organizar as túas impresións. Configurar as túas impresoras, configurar a nosa primeira impresión, conectividade coas impresoras e revisamos os diferentes xeitos de enviar os teus deseños a imprimir. ¿Cándo é posible monitorizar a impresora e cómo facelo?

Índice de contidos:

1.Introdución: preparación básica para a impresión 3D
2.Configuración inicial das impresoras nos slicers
3.Primeira impresión: axustes e parámetros clave
4.Envío de deseños: métodos e conectividade
5.Monitorización da impresión: cando e como facelo

O obradoiro será impartido por Manuel Tornos, asesor do CPED (Centro de Educación e Formación) de Barro-Meis con máis de 30 anos de experiencia en TIC e experto en transformación dixital, optimización de procesos e novas tecnoloxías. Administrador de redes e sistemas.
24/06/2025 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar o impacto que ten o Inbound Márketing como unha forma de achegarse ao usuario, esta técnica móstrase como un proceso de acompañamento ao cliente ao longo de todo o seu proceso de compra.

Índice de contidos:

1. Que é Inbound Márketing
2. Beneficios do Inbound Márketing
3. Como se articula o Inbound Márketing
4. Márketing de atracción
5. Como crear a túa buyer persoa ideal
6. A importancia do funnel ou embudo de conversión
7. Tendencias en Inbound Márketing

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
25/06/2025 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O curso de Desenvolvemento de clientes introdúceche nunha metodoloxía clave para emprendedores e equipos de innovación: un enfoque sistemático para descubrir, comprender, validar e atender aos teus clientes reais, máis aló dos supostos iniciais. Este enfoque é fundamental para quen desenvolva unha nova idea de negocio, lance un produto innovador ou busque adaptar o seu modelo actual ao que realmente necesita o mercado.

Índice:
1. Descubrimento de clientes
2. Validación do cliente
3. Xeración de clientes
4. Creación da empresa

O obradoiro será impartido por Sabela Álvarez, asesora de emprendemento, licenciada en comunicación e formadora acreditada; con máis de 10 anos de experiencia en empregabilidade, emprego e emprendemento.
Obradoiro online a través de Zoom.

Google xa non mostra resultados como antes. Coa chegada de AI Overviews, o buscador responde con resumos xerados pola intelixencia artificial, cambiando completamente a forma en que se descobre, clasifica e consume o contido.
 
Neste obradoiro, aprenderás que son as descricións xerais da IA, como funciona e que podes facer para manter o teu contido relevante e visible neste novo ambiente. Se Google é unha das principais fontes de tráfico para o teu sitio web, este obradoiro é para ti.
 
- Que é AI Overviews e como funciona?
- Que cambia para o SEO
- Que contido aparece nos resumos
- Como escribir para aparecer en primeira posición
- Ferramentas útiles

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, licenciada en Administración e Dirección de Empresas con foco en mercadotecnia e xestión comercial pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Tecnoloxías da Información Xestora pola Universidade da Coruña. Ten máis de oito anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e xestión de proxectos web.
1  2  Seguinte