Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

Explicación e análise xeral do que é un "acordo de colaboración". Os acordos con socios son aqueles documentos que se asinan entre socios e terceiros vinculados a unha empresa que pretenden complementar ou especificar algúns aspectos da empresa dun xeito máis preciso ou diferente do establecido nos estatutos da compañía. Este documento é fundamental para todos aqueles que decidan iniciar un novo negocio con outros socios, xa que situacións como a duración do tempo na empresa, o proceso de venda e compra das accións sociais, como se xestiona a empresa se os socios non regulan están de acordo nun asunto e a empresa está nunha "situación de bloqueo".

José Manuel Sendín Rodríguez, avogado membro da firma Sistemius, firma especializada en asesorar no campo do dereito das novas tecnoloxías, unha das súas ramas de especialización é o comercio electrónico.

Inscricións a través da seguinte ligazón:

Obradoiro telemático a través de Zoom

Obxectivo
O obxectivo deste obradoiro é dar a coñecer a Intelixencia Artificial e as súas variantes Machine Learning e Deep Learning, clarificar conceptos e usos actuais

Contidos
1- Comenzos da AI
2- Evolución
3- Primeira Clasificación
4- Machine Learning e os seus usos.
5- Deep Learning e os seus usos.
6- Recoñecemento de imaxes, como funciona
7- Obradoiros en Barro de AI

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Neste obradoiro aprenderemos a importancia da elección das palabras clave relativas ao noso negocio ou empresa, cales son os ámbitos de aplicación destas keywords en relación ao comportamento dos buscadores e con qué ferramentas podemos traballar para afinar a nosa estratexia e ir adaptándoa segundo as nosas necesidades.

Índice

1- ¿Por qué preciso un estudio de palabras clave?
2- Tipos de palabras clave.
3- Cómo facer un estudio de palabras clave.
4- Ámbitos de actuación e conclusión.

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas.

Contido:
• Introdución ao E-mail Marketing
• Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing
• Deseño en E-mail Marketing
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Daremos a coñecer a ferramenta Whatsapp Business. Trátase da versión orientada a empresas da popular aplicación de mensaxería Whatsapp. Con esta app móbil, as empresas e negocios poden interactuar cos seus clientes dunha forma sinxela e profesional, xa que incorpora novas funcionalidades para organizar, automatizar e responder rapidamente as mensaxes.

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste taller será aprender como funcionan as novas redes sociais e sacar o máximo rendemento ás que xa existían anteriormente para innovar a imaxe do noso establecemento turístico.

Os principais puntos do taller son:
1) Que achegan as redes sociais ao turismo?
2) Fases de compra dun turista
3) Que é Tik Tok e como funciona
4) Contas de empresa en Instagram
5) Outras redes alternativas para profesionais do turismo

O taller será impartido por Mariana Rosa, Técnica superior en Axencia de viaxes e xestión de eventos e Graduada en Turismo, que conta cunha gran experiencia no ámbito da comunicación turística e os seus beneficios para este sector.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1. Situación actual do comercio electrónico
2. Primeiros pasos para crear unha tenda en liña
3. Plataformas para crear unha tenda en liña
4. Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.

Inscricións a través da seguinte ligazón: