Eventos

Buscador

    a
 Instagram é unha das redes sociais que hoxe en día está máis de “moda” sobre todo no ámbito do turismo. Implementando unha boa estratexia de márketing poderás atraer a un público máis cualificado e alongar a súa experiencia co teu produto.

Calquera usuario, ao ver unha imaxe en  Instagram dalgún produto/destino/establecemento turístico, pode sentir a necesidade coñecerche, converténdose tamén nun prescritor a túa marca, contando a súa experiencia coas súas propias imaxes. 

Índice de contidos:
• Introdución.
• Guía rápida de creación da túa conta en  Instagram para empresas.
• Consellos de uso para gañar visibilidade.
• Ferramentas para optimizar a presenza do teu negocio.
• Publicidade en  Instagram:  Instagram  ads e “ Instagram  stories"

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
21/03/2019 18:00
O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
A analítica web é unha ferramenta de negocio que nos axuda a entender o comportamento dos usuarios no noso sitio web para que podamos mellorar a súa experiencia e conseguir os nosos obxectivos. Obtendo esta información e interpretándoa correctamente, poderemos chegar á toma de decisións óptima e corrixir pautas para mellorar os nosos obxectivos comerciais.  

Índice de contidos:
• Introdución, metodoloxía e importancia da analítica web
• Como funciona Google  Analytics?
• Creación dunha conta e código de seguimento
• Conceptos e métricas básicas
• Os obxectivos – Embudes de conversión
• Informes estándar
• Informes personalizados

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Hoxe en día triunfa o contido efémero nas redes sociais: contidos numerosos, de consumo rápido e cunha calidade inferior á do contido permanente. Por que se fixo tan popular este formato? Neste taller responderemos a estas preguntas e coñeceremos como crear este tipo de contido a través das Historias ( Stories) de Facebook e  Instagram, sempre integrados na nosa estratexia de márketing. 

Índice de contidos:
• Importancia do contido efémero en  RRSS: As "" Stories""
• Facebook  Stories
•  Instagram  Stories
• Estratexia de contidos

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
O obxectivo deste taller é dar a coñecer dúas ferramentas de Google, enfocadas a negocios locais que busquen unha maior visibilidade.

Google My Business e Google Adwords Express están pensados para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Geolocalización e as procuras que os seus potenciais clientes poidan facer, empregando o buscador de Google.

Índice de contidos:
"• Google My business
o Que é?
o Servizos que oferta
o Como funciona?
o Vantaxes
• Google Adwords Express"
o Qué é?
o Como funciona?
o Vantaxes
• Diferenzas entre Google Adwords e Google Adwords Express
• Coste dos servizos

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Con este obradoiro queremos concienciar de que o uso do 3D en audiovisual non é só cousa de grandes corporacións, campañas de márketing ou produtoras, senón que, autónomos e pequenas empresas poden beneficiarse das súas vantaxes e posibilidades para realizar vídeos máis atractivos e interesantes.

Para iso, analizaremos o proceso de realización e produción audiovisual, programas de edición de vídeo e de animación 3D. 

Índice de contidos:
•Vídeo corporativo ou promocional?
•Proceso de realización e produción audiovisual.
•Tipos de montaxe.
•Tipos de planos, movemento de cámara, ritmo, etc.
•Audio ou Banda sonora.
•Programas e proceso de edición de vídeo.
•Vantaxes e posibilidades do 3D nos meus vídeos.
•Programas e proceso de animación 3D.

O obradoiro será impartido por Sabela Muñiz, creativa multidisciplinar e  CEO en  Alobre 3D, empresa dedicada ao desenvolvemento de solucións en 3D aplicadas ao márketing e comunicación empresarial. 
Imos coñecer a técnica coñecida como Bokeh, que consiste no efecto óptico mediante o cal enfocamos ben o elemento principal e deixamos o resto dos elementos  desenfocados, normalmente luces  desenfocadas, resultando por ela unha técnica práctica para conseguir que as túas fotos resalten este nadal. 

Índice de contidos:
- Que é o bokeh?
- Como se consegue ese desenfoque?
- Bokeh con smartphones
- Mellora a túa composición utilizando esta técnica
- Bokeh con formas, que necesito?

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa. 
Unha das dificultades coas que se atopan as pequenas e medianas empresas turísticas é a realización de trámites na administración pública vía electrónica.

Neste taller trataremos conceptos que van desde como acceder e modificar os datos que a Administración ten sobre el, o tramitar altas/baixas/cambios da túa empresa, solicitude e seguimento de subvencións, facturación, ata a participación en diferentes programas de promoción e comercialización dos entes de xestión turística.

Índice de contidos:
•  Turespazo:  extranet sectorial que se establece entre o sector turístico e a Administración Turística de Galicia a través de Internet.
• Firma dixital e facturación electrónica/  FACE.
• Entes de xestión turística: Turismo Rías Baixas, Turismo de Galicia e Mapa Xeodestinos turísticos.
• Exemplos e trámites para a participación en plans de promoción e comercialización de recursos turísticos: Ruta do veu Rías Baixas (Experiencias  enoturísticas), Galicia turismo rural (Experiencias), Turismo. gal (“Plans”).

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
O proxecto consiste na programación dun ascensor de 3 pisos, a dificultade radica en resolver a máquina de estados e programala.

Índice de contidos:
- Chasis ascensor (impreso en 3D)
- Máquina de estados II, Variables, funcións,  If…  else…,  swich case.
-  Pulsadores, IR,  zumbador,  leds,  servos, porto  seri

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Unha das dificultades coas que se atopan as pequenas e medianas empresas turísticas é a realización de trámites na administración pública vía electrónica.

Neste taller trataremos conceptos que van desde como acceder e modificar os datos que a Administración ten sobre el, o tramitar altas/baixas/cambios da túa empresa, solicitude e seguimento de subvencións, facturación, ata a participación en diferentes programas de promoción e comercialización dos entes de xestión turística.

Índice de contidos:
•  Turespazo:  extranet sectorial que se establece entre o sector turístico e a Administración Turística de Galicia a través de Internet.
• Firma dixital e facturación electrónica/  FACE.
• Entes de xestión turística: Turismo Rías Baixas, Turismo de Galicia e Mapa Xeodestinos turísticos.
• Exemplos e trámites para a participación en plans de promoción e comercialización de recursos turísticos: Ruta do veu Rías Baixas (Experiencias  enoturísticas), Galicia turismo rural (Experiencias), Turismo. gal (“Plans”).

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
1  2  Seguinte