Eventos

Buscador

    a
Motores de reserva para empresas turísticas

 Ter instalado un sistema de reservas e dispoñibilidade online na nosa páxina web fará que o noso negocio turístico aumente a súa visibilidade e éxito na internet. Así atraerermos máis turistas, que poderán reservar antes o noso aloxamento, actividades ou servizos turísticos, coa fiabilidade de unha reserva e dispoñibilidade asegurada.
Deste xeito a nosa páxina web será unha plataforma interactiva de vendas para aforrar tempo e incrementar os beneficios.

Contidos:
¿Qué é un motor de reservas? 
¿Qué é un channel manager?
Vantaxes de dispor de un sistema de reservas e dispoñibilidade online.
Exemplos de sistemas de reservas para negocios turísticos e as súas funcionalidades.

Nivel: Intermedio

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
TALLER -Fotografía para turismo: As liñas no espazo.

O turismo é un dos sectores que máis entran polos ollos, unhas boas fotografías, vistosas e que atraian ao viaxeiro é o que precisamos. 
O 80% das vendas no sector turístico está determinado polo tipo de imaxe que damos a través dos medios dixitais, debemos coidar as nosas fotografías como establecemento e saber como aproveitar as liñas no espazo.

Índice de contidos: 
1. Observa a túa contorna 
2. Tipos de espazos e a súa importancia 
3. Prepara o espazo que vas fotografar 
4. Composición e perspectivas. 
5. A luz que baña o noso espazo. 
6. Detalles que marcan a diferenza. 
7. Qué tipo de cámaras podemos usar.

Nivel: Iniciación 

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa
En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing  online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais. 

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna  online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Contidos:
•	Que é un Plan de Márketing Dixital
•	Por que o necesito? Beneficios
•	Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital
•	Exercicio – Exemplo dun Plan

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Copywriting aplicado a web e redes sociais

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Neste obradoiro mostrarase as múltiples ferramentas que ten Facebook para empresas, ensinarase a como utilizalas para darnos a coñecer e para conseguir máis clientes.

Contido
- Por que usar Facebook para a miña empresa?
- Crea unha páxina para a túa empresa 
- Aumenta os seguidores da túa páxina de empresa
- Descobre os beneficios de Facebook  Ads
- Estas son as ferramentas de axuda de Facebook

Nivel: Iniciación

Este obradoiro impartirase no viveiro de empresas de A Estrada

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Programación con Arduino IV

Faremos catro talleres enlazados de 4 h. de duración cada un en contorna textual. O obxectivo principal é a aprendizaxe da linguaxe de programación en arduino, neste caso unha variante de C++, usaremos os kits de arduino dispoñibles e avanzaremos na programación mediante montaxes en protoboard.

Contido
1.	Sensor IR
2.	Programación Mano  Mecatrónica
3.	Máquina de estados
4.	Programación dunha Lámpada Nocturna
5.	Función  Millis

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
As actividades no destino xa representan o terceiro compoñente de gasto turístico a nivel global.

Este taller está dirixido a empresas turísticas que engloban na súa actividade diversos servizos de lecer e animación, para viaxeiros, turistas e poboación local.

Índice de contidos:
. Introdución
. Técnicas de márketing para a súa promoción.
. Plataformas tecnolóxicas de comercialización.
. Boas prácticas

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Este taller vai dirixido a pemes e autónomos que se dediquen á venda directa de produto (comerciantes polo miúdo) e que conten cunha tenda  online. As campañas de Google  Shopping permiten promocionar produtos directamente no buscador Google, ofrecendo aos usuarios información detallada sobre o que se vende antes de que fagan  clic no anuncio

Contido:
- Que é Google  Shopping
- Requisitos para anunciarse 
- Políticas de anuncios de  Shopping
- Configuración dunha conta en Google  Merchant  Center
- Crear un  feed de produtos correcto
- Crear unha campaña de  Shopping con grupos de produtos

Nivel: Iniciación (É preciso ter tenda en liña)

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Aprende a elixir as palabras clave para a túa estratexia SEO e SEM

A día de hoxe todo o mundo oíu falar do SÉ e do  SEM pero, coñecemos realmente a importancia de traballar correctamente estes dous termos? Unha estratexia efectiva de posicionamento nos motores de procura ten como base a elección dunhas boas palabras crave adaptadas ao público obxectivo ao que nos diriximos, isto é sen dúbida a clave do éxito. 

Neste taller ensinarémosche a buscar as palabras crave adecuadas coas ferramentas que dispón o mercado actualmente para garantir un oco no mercado  online e xerar o maior número de vendas posible.

Nivel: Iniciación

Contido

1.	A importancia do SEO
2.	A importancia do  SEM
3.	Como se buscan as palabra crave?
4.	Aplicación das palabras crave               
5.	Ferramentas

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital 
O teu plan de márketing dixital paso a paso

En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais. 

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Contidos:
•	Que é un Plan de Márketing Dixital
•	Por que o necesito? Beneficios
•	Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital
•	Exercicio – Exemplo dun Plan

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Natalia Martínez, xornalista especializada en comunicación corporativa e márketing dixital, con máis de 10 anos de experiencia executando proxectos dixitais multidisciplinares e asesorando a empresas e marcas. Nos últimos anos foi docente especialista en publicidade dixital e analítica web para o Máster de Márketing Dixital da USC.