Eventos
Eventos
Buscador
21/02/2019 17:00
O proxecto consiste en programar unha man mecatrónica utilizando 2 servos, un sensor que sexa capaz de detectar unha presenza e un potenciómetro que regule o movemento. A man debe ter a capacidade de pechar e abrir os seus dedos nas seguintes circunstancias: - Usando o pot, leste debe ser capaz de regular a apertura e peche da man. - Ademais cando o pot entregue un valor menor que 10 entrase a funcionar un detector de presenza o cal ao detectar presenza fará que a man se peche e ao non detectar a man ábrese. Índice de contidos: - Chasis mano (impreso en 3D) - Mapear, if... else - 2 servos, 1 IR, 1 Pot, porto serie O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
21/02/2019 19:00
Entendemos publicidade nativa como o uso de anuncios de pago que, principalmente, aseméllanse co aspecto e formato dos medios onde aparecen. Non teñen unha aparencia de anuncio como tal, senón que parecen que forman parte do contido da páxina. Por iso, a clave deste tipo de publicidade é que non é disruptiva, é dicir, expón ao lector a contidos publicitarios sen sobresaír de maneira molesta. Por iso, neste obradoiro aprenderase que é a publicidade nativa e como se pode aplicar ao noso negocio ou proxecto. Índice de contidos: - Que é a publicidade nativa - Vantaxes - Como facer publicidade nativa - Formatos - Casos de éxito - Conclusións O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
21/02/2019 19:00
Este taller dirixido a pemes e autónomos, e emprendedores onde se tratará de contextualizar e mostrar que é un Bot e como podemos utilizar os Chatbot como modelo da automatización da atención ao cliente Índice de contidos: • Definición • Tipoloxías • Ferramentas para crear o noso propio chatbot • Caso práctico: Chatbot para Facebook O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
As redes sociais son unha vía de difusión de contidos cada vez máis necesaria para o noso negocio. Pero para coñecer se estamos a levar a cabo unha estratexia adecuada nelas é necesario analizar os datos que nos proporcionan: Para saber se aumentaron os nosos seguidores, que publicacións teñen un mellor rendemento ou en que momento é mellor publicar, debemos recorrer á analítica cuantitativa e á interpretación cualitativa de cada un dos datos obtidos. Neste taller aprenderemos a coñecer, localizar e interpretar as estatísticas das redes sociais máis populares para determinar se as estamos utilizando adecuadamente no noso plan de márketing. Índice de contidos: 1. Introdución á analítica en Redes Sociais 2. Obxectivos e métricas máis importantes 3. Análise por rede social 3.1. Facebook 3.2. Instagram 3.3. Twitter 3.4. Linkedin 4. Ferramentas de analítica O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
21/02/2019 19:00
As redes sociais son un dos recursos modernos que máis se utilizan para atraer a posibles consumidores cara aos nosos produtos ou servizos, xa sexan en liña ou de forma física ao noso local. As fotografías para redes sociais deben atraer ao cliente, contar unha historia, ser creativas e destacar por encima das demais, para iso debemos saber nocións básicas de composición e planos. Veremos tamén como segundo a marca podemos crear diferentes estéticas que nos diferencian dos demais e fannos reconocibles na internet Índice de contidos: 1. Que son as fotografías para redes sociais? 2. Claves para fotografías de RRSS. 3. Planos en función do obxecto ou suxeito. 4. Planos en función da cámara. 5. Que necesitamos para facer unhas boas fotografías? 6. Regras básicas de publicación en redes sociais. O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Rexistro
Calendario eventos
« | Febreiro 2019 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
- Kit Dixital: como sacarlle o máximo proveito10 de xullo de 2025 12:00Máis información
- Copywriting para web e redes sociais14 de xullo de 2025 12:00Máis información
- Canva dende cero para impulsar o teu negocio15 de xullo de 2025 10:00Máis información
- Promociona o teu negocio co Perfil de empresa de Google16 de xullo de 2025 12:00Máis información
- Como calcular a rendabilidade do teu aloxamento17 de xullo de 2025 10:00Máis información
- Desenvolvemento de clientes paso a paso: explora, valida e lanza22 de xullo de 2025 10:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento