Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

A figura do influencer nas redes sociais non para de gañar peso e evolucionar da man das tendencias de consumo e creación de contido do momento. Os miles, mesmo millóns de usuarios que seguen a estes perfís sociais téñenos en conta como fontes fiables de información e referencia en gustos e estilo, o que significa que o público que consome o contido do influencer sexa totalmente receptivo á información que lles chega pola súa banda. Como marca, debemos ter en conta este tipo de márketing para conseguir incrementar as vendas e conseguir crecer na comunidade que tratamos de crear en redes sociais. No obradiro veremos os seguintes puntos: 

1.	que é o márketing con influencers?
2.	Plataformas máis usadas
3.	Tipos de influencers
4.	Beneficios do márketing con influencers
5.	Consellos para crear unha campaña efectiva
6.	Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O segundo obradoiro dedicado ao SEO tratará sobre os factores externos que afectan á nosa páxina web e que inflúen no seu posicionamento e veremos as mellores prácticas SEO e a forma de medilas con analítica web para comprender e mellorar os resultados.

Índice Contidos

1. Factores SEO Semántico na páxina web: diagnóstico, ferramentas e optimización.
2. Acciones SEO fora da páxina web: ligazóns externas e estratexias de linkbuilding.
3. Introdución á analítica web e guía de boas prácticas á hora de posicionar a nosa web

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.