Eventos
Eventos
Buscador
01/07/2020 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom. Cada vez é máis común visitar unha páxina web ou facer unha compra en liña acompañados por unha persoa empregada do negocio que nos guía e axuda nese trámite a través dun chat. É por iso, que os chats constitúen unha ferramenta idónea para mellorar a nosa canle de atención ao cliente e aumentar a súa confianza e fidelidade. Neste obradoiro coñecerás cáles son as vantaxes destas ferramentas, coñecerás en vivo cál é o funcionamento básico e outras opcións para todo tipo de xestores de contidos. O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. Inscricións a través da seguinte ligazón:
Rexistro
Calendario eventos
« Xullo 2020 »
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- Como utilizar Instagram para promover a túa empresa II26 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
- Ferramentas de chat e atención ao cliente26 de xaneiro de 2021 18:00Máis información
- O valor que as marcas dan ás empresas27 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
- Iniciación ao SEO I: conceptos, palabras clave e primeiros pasos27 de xaneiro de 2021 19:00Máis información
- Impresión 3D III - Nozzles, tipos e usos28 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
- Redes sociais para establecementos turísticos29 de xaneiro de 2021 11:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento