Eventos

Buscador

    a
Durante esta xornada comprenderemos as posibilidades que ofrece WordPress, aprenderanse os pasos para crear un sitio web con este CMS e profundarase no deseño, desenvolvemento e xestión da páxina para conseguir un sitio web profesional e optimizado.

Índice de contidos:
1- Instalación de WordPress
2- Configuración básica
3- Manexo dos temas
4- Engadir entradas ao blogue
5- Engadir páxinas
6- Xestión de plugins e widgets
7- Xestionar comentarios
8- Actualizacións
9- Formularios
10- Copias de seguridade

Nivel: intermedio

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Obradoiro dirixido a pemes e autónomos, que tratará de amosar o uso do comercio electrónico dende a plataforma Prestashop. Veranse aqueles aspectos máis relevantes do comercio electrónico á hora de crear a nosa tenda en liña, ademais do proceso de instalación da plataforma.

Contido:
Introdución ao Comercio Electrónico
Aspectos a ter en conta nunha tenda online
PrestaShop: Concepto e proceso de instalación
Instalación dunha persoal
Personalización dunha persoal
Recursos WEB
Organización do noso e- commerce
Tenda configurada: Xestión de Pedidos e de Clientes

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
As redes sociais cada día son máis visuais, se queremos triunfar nelas debemos ser máis innovadores que os demais, crear vídeos máis profesionais onde mostremos todo o potencial da nosa empresa ou negocio.
Neste taller aprenderás diferentes técnicas para gravar vídeos, planos e movementos de cámara, ademais de edición e publicación dos mesmos.

Contido:
1. O vídeo en redes sociais.
2. Tipos de vídeos.
2.1 Presentación de empresas
2.2 Presentación de produtos.
2.3 Fashion Film (catálogo visual).
2.4 Eventos.
3. Planificación: Constrúe unha historia.
4. Ferramentas e material para gravar.
5. Tipos de planos.
6. Movementos da cámara.
7. Formatos e resolución.
8. Apps de edición de vídeo.
9. Publicación de vídeos.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Obradoiro no que coñeceremos en profundidade Pinterest, unha rede social na que a imaxe o é todo. Baseada en taboleiros nos que compartir e gardar fotografías. Aprenderemos a sacarlle o máximo partido e como implementala na nosa estratexia de social media.

Índice de contidos:
• Introdución
• Como crear unha conta en Pinterest
• Primeiros pasos
• Taboleiros
• Que é e como se engade un pin?
• Pinterest para negocios
• Recomendacións

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
O obradoiro consistirá en orientar aos usuarios para realizar un plan de márketing co obxectivo de aumentar o número de clientes durante estas datas. Aprenderán cales son as ferramentas e os pasos que han de seguir para que a campaña sexa exitosa.

Índice de contidos:
- Aumenta as túas vendas durante estas festas
- Como facer uso das túas redes sociais
- Que actividades pódense realizar
- Google Adwords e Facebook Ads
- Ferramentas de monitoraxe
- Exemplos de campañas exitosas

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
De uso sinxelo e con un gran publico potencial, permite aos profesionais e ás empresas conectar de forma rápida coa súa audiencia, creando unha imaxe de marca cércana formando unha comunidade activa arredor da mesma.

Neste obradoiro adestrarémonos en Instagram dende o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia a seguir nela en función dos nosos obxectivos.

Índice de contidos

• Introdución a Instagram
• Por que a miña empresa debería estar en Instagram?
• O perfil de empresa en Instagram
• Estratexia de contidos
• Marcas nas que inspirarte

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.