Eventos

Buscador

    a
Este obradoiro, dirixido a pemes, autónomos e emprendedores, ten como obxectivo introducir ós asistentes na metodoloxía Design Thinking de forma práctica e dirixida a facer cambios e melloras reais nos seus procesos e servizos de cara a darlle un novo pulo o seu negocio. Tamén trataranse técnicas útiles e exemplos prácticos en pemes e autónomos. Non son necesarios coñecementos previos.

Contidos:
• Que é o Design Thinking
• Beneficios do Design Thinking para pemes e autónomos.
• Técnicas mais útiles e recomendadas.
• Como aplico a metodoloxía no meu negocio. 
• Exemplos prácticos.

O obradoiro será impartido por Xosé Comesaña, consultor e deseñador con mestrados en comunicación e marketing e con máis de 15 anos de experiencia dirixindo proxectos para clientes como PSA Peugeot-Citroën, Pescanova, Cortefiel...e moitas outras pemes e autónomos. 
	Neste obradoiro, dirixido a pemes e autónomos en xeral, explicarase de xeito práctico como crear anuncios segmentados na plataforma Facebook. Estes anuncios son vitais e forman parte da estratexia de mercadotecnia do seu negocio. Farase fincapé en cales deberían ser as estratexias das empresas das persoas asistentes. Recoméndase ter xa conta en Facebook para realizar as prácticas.

Índice de contidos

• Que é Facebook Ads?
• Cales son as súas principais vantaxes?
• Tipos de anuncios en Facebook
• Estrutura das campañas de Facebook Ads
• Vantaxes que ofrece o Power Editor
• Como crear unha campaña co Power Editor
• Como creo un conxunto de anuncios co Power Editor
• Como configurar a mensaxe publicitaria segundo o tipo de anuncio
• Público: o poder dunha boa segmentación
• Optimización e prezos

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
As redes sociais son unha vía de difusión de contidos cada vez máis necesaria para o noso negocio. Pero para coñecer se estamos a levar a cabo unha estratexia adecuada nelas é necesario analizar os datos que nos proporcionan: Para saber se aumentaron os nosos seguidores, que publicacións teñen un mellor rendemento ou en que momento é mellor publicar, debemos recorrer á analítica cuantitativa e á interpretación cualitativa de cada un dos datos obtidos.

Neste taller aprenderemos a coñecer, localizar e interpretar as estatísticas das redes sociais máis populares para determinar se as estamos utilizando adecuadamente no noso plan de márketing.

Índice de contidos:
1. Introdución á analítica en Redes Sociais
2. Obxectivos e métricas máis importantes
3. Análise por rede social
3.1. Facebook
3.2. Instagram
3.3. Twitter
3.4. Linkedin
4. Ferramentas de analítica

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
O turismo é unha industria moi dinámica e polo tanto unha das máis afectadas pola implantación das Tics e das primeiras en adoptar as estratexias e ferramentas do marketing dixital.
As ferramentas do marketing dixital son imprescindibles para calquera empresa turística con presencia na internet posto que nos axudan a detectar erros, aportannos información de valor e conseguen mellorar a nosa promoción e posicionamento.
Neste taller abordaremos as posibilidades que nos ofrecen ferramentas gratuitas ou con funcionalidades gratuitas para promocionar os produtos e servizos do sector turístico aforrándonos tempo e ofrecendo un servizo e imaxe de calidade

Contidos:
1. Introducción
2. Para qué podemos utilizar as ferramentas de marketing dixital.
3. Herramientas de marketing digital:
- De Google
- Para a planificación de publicacions en rrss,
- Para o tratamiento, optimización e geolocalización de imágenes.
- Para a creación de encuestas.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Con este taller coñecerás as pautas de como se planifica un evento en redes sociais e cales son os aspectos que debes ter en conta para organizalo, as accións que debes realizar na produción e na post-produción para promocionar o evento e que sexa todo un éxito.

Os eventos son unha gran ferramenta de comunicación para o teu negocio xa que potencias a túa imaxe, fidelizas e captas novos clientes. Para facer unha promoción perfecta do teu evento -sexa cal for-, existen tres etapas fundamentais, as cales teñen o seu lugar nas redes sociais.

Índice de contidos:
• Factores a ter en conta antes de organizar un evento (Tipos de evento, público obxectivo, creatividade, programa do evento, etc)
• Fase de pre-evento en redes sociais: planificación e preparación
• Acciones durante o evento (creación de hashtag, como usar Facebook Live, Periscope ou Stories)
•Accións post-evento (Agradecementos, monitoraxe de hashtag, reporte de actividade online

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Los objetivos de este obradoiro son:
-Mellorar a competitividade das empresas creando unhas presentacións actuais e modernas
-Coñecer que é o márketing emocional e que uso ten nas presentacións comerciais
-Coñecer un instrumento de comunicación e vendas efectivo para as empresas
- Ofrecer ao cliente un storytelling do seu negocio

Índice
1. Que é o márketing emocional e que vantaxes ofrece?
2. Que é unha presentación comercial?
3. Partes dunha presentación comercial
4. Tipos e exemplos de presentacións comerciais
5. Práctica: Como crear a presentación comercial da miña empresa

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
O obxectivo deste obradoiro será dar a coñecer a relevancia e o peso que están a tomar a impresión 3D e a Robótica nas PEMES e o que SmartPeme esta facendo para facilitar o acceso a estas tecnoloxías a Pemes, autónomos ou profesionais.

Contido:
1. Introdución, industria 4.0
2. Tendencias da Impresión 3D na industria
3. Tendencias da Robótica na industria
4. SmartPeme Barro-Meis

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Este taller vai dirixido a pemes e autónomos que se dediquen á venda directa de produto (comerciantes polo miúdo) e que conten cunha tenda online. As campañas de Google Shopping permiten promocionar produtos directamente no buscador Google, ofrecendo aos usuarios información detallada sobre o que se vende antes de que fagan clic no anuncio.

Contido
- Que é Google Shopping
- Requisitos para anunciarse
- Políticas de anuncios de Shopping
- Configuración dunha conta en Google Merchant Center
- Crear un feed de produtos correcto
- Crear unha campaña de Shopping con grupos de produtos

Nivel: Iniciación (É preciso ter tenda en liña)

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Contidos:
Que é o Copywriting?
Tipos de Copywriting
Como escribir un bo copy
Como usar o copywriting na miña web
Como usar o copywriting nas miñas redes sociais

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
O turismo é unha industria moi dinámica e polo tanto unha das máis afectadas pola implantación das Tics e das primeiras en adoptar as estratexias e ferramentas do marketing dixital.
As ferramentas do marketing dixital son imprescindibles para calquera empresa turística con presencia na internet posto que nos axudan a detectar erros, aportannos información de valor e conseguen mellorar a nosa promoción e posicionamento.
Neste taller abordaremos as posibilidades que nos ofrecen ferramentas gratuitas ou con funcionalidades gratuitas para promocionar os produtos e servizos do sector turístico aforrándonos tempo e ofrecendo un servizo e imaxe de calidade

Contidos:
1. Introducción
2. Para qué podemos utilizar as ferramentas de marketing dixital.
3. Herramientas de marketing digital:
- De Google
- Para a planificación de publicacions en rrss,
- Para o tratamiento, optimización e geolocalización de imágenes.
- Para a creación de encuestas.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Anterior  1 2  3  Seguinte