Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Tes un sitio web que os usuarios visitan, pero as solicitudes de orzamento, as chamadas, as vendas, non chegan ou son menos das esperadas. A nosa web ou tenda en liña é unha ferramenta para conseguir unha serie de obxectivos como profesional ou empresa. Se non os estamos conseguindo é necesario saber por que e como podemos solucionalo. Aquí entra en xogo o CRO ( Conversion Rate Optimization ou Optimización do Cociente de Conversión). Neste obradoiro analizaremos este concepto, saberemos identificar porqué os usuarios non converten no noso sitio web e aprenderemos técnicas básicas, pero infalibles, para transformar visitantes en clientes.

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.