Eventos

Buscador

    a
Que é unha impresora 3D?. para que serve, que podemos facer…
Un pouco de historia, movemento REP RAP, sistemas de impresión 3D
Aspectos técnicos dunha impresora 3D
Obtención de modelos
Software de laminación CURA
Impresión practica
Técnicas de postproducción
Uso real nas pemes
Mantemento básico

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Ter instalado un sistema de reservas e dispoñibilidade online na nosa páxina web fará que o noso negocio turístico aumente a súa visibilidade e éxito na internet. Así atraerermos máis turistas, que poderán reservar antes o noso aloxamento, actividades ou servizos turísticos, coa fiabilidade de unha reserva e dispoñibilidade asegurada.
Deste xeito a nosa páxina web será unha plataforma interactiva de vendas para aforrar tempo e incrementar os beneficios.

Contidos:
¿Qué é un motor de reservas?
¿Qué é un channel manager?
Vantaxes de dispor de un sistema de reservas e dispoñibilidade online.
Exemplos de sistemas de reservas para negocios turísticos e as súas funcionalidades.

Nivel: Intermedio

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
O obxectivo deste taller é dar a coñecer dúas ferramentas de Google, enfocadas a negocios locais que busquen unha maior visibilidade.

Google My Business e Google Adwords Express están pensados para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Geolocalización e as procuras que os seus potenciais clientes poidan facer, empregando o buscador de Google.

Índice de contidos:
• Google My business
o Que é?
o Servizos que oferta
o Como funciona?
o Vantaxes
• Google Adwords Express
o Que é?
o Como funciona?
o Vantaxes
• Diferenzas entre Google Adwords e Google Adwords Express
• Coste dos servizos

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
As redes sociais cada día son máis visuais, se queremos triunfar nelas debemos ser máis innovadores que os demais, crear vídeos máis profesionais onde mostremos todo o potencial da nosa empresa ou negocio.
Neste taller aprenderás diferentes técnicas para gravar vídeos, planos e movementos de cámara, ademais de edición e publicación dos mesmos.

Contido:
1. O vídeo en redes sociais.
2. Tipos de vídeos.
2.1 Presentación de empresas
2.2 Presentación de produtos.
2.3 Fashion Film (catálogo visual).
2.4 Eventos.
3. Planificación: Constrúe unha historia.
4. Ferramentas e material para gravar.
5. Tipos de planos.
6. Movementos da cámara.
7. Formatos e resolución.
8. Apps de edición de vídeo.
9. Publicación de vídeos.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Este obradoiro, dirixido a pemes, autónomos e emprendedores, ten como obxectivo introducir ós asistentes na metodoloxía Design Thinking de forma práctica e dirixida a facer cambios e melloras reais nos seus procesos e servizos de cara a darlle un novo pulo o seu negocio. Tamén trataranse técnicas útiles e exemplos prácticos en pemes e autónomos. Non son necesarios coñecementos previos.

Contidos:
• Que é o Design Thinking
• Beneficios do Design Thinking para pemes e autónomos.
• Técnicas mais útiles e recomendadas.
• Como aplico a metodoloxía no meu negocio. 
• Exemplos prácticos.

O obradoiro será impartido por Xosé Comesaña, consultor e deseñador con mestrados en comunicación e marketing e con máis de 15 anos de experiencia dirixindo proxectos para clientes como PSA Peugeot-Citroën, Pescanova, Cortefiel...e moitas outras pemes e autónomos. 
	Neste obradoiro, dirixido a pemes e autónomos en xeral, explicarase de xeito práctico como crear anuncios segmentados na plataforma Facebook. Estes anuncios son vitais e forman parte da estratexia de mercadotecnia do seu negocio. Farase fincapé en cales deberían ser as estratexias das empresas das persoas asistentes. Recoméndase ter xa conta en Facebook para realizar as prácticas.

Índice de contidos

• Que é Facebook Ads?
• Cales son as súas principais vantaxes?
• Tipos de anuncios en Facebook
• Estrutura das campañas de Facebook Ads
• Vantaxes que ofrece o Power Editor
• Como crear unha campaña co Power Editor
• Como creo un conxunto de anuncios co Power Editor
• Como configurar a mensaxe publicitaria segundo o tipo de anuncio
• Público: o poder dunha boa segmentación
• Optimización e prezos

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
As redes sociais son unha vía de difusión de contidos cada vez máis necesaria para o noso negocio. Pero para coñecer se estamos a levar a cabo unha estratexia adecuada nelas é necesario analizar os datos que nos proporcionan: Para saber se aumentaron os nosos seguidores, que publicacións teñen un mellor rendemento ou en que momento é mellor publicar, debemos recorrer á analítica cuantitativa e á interpretación cualitativa de cada un dos datos obtidos.

Neste taller aprenderemos a coñecer, localizar e interpretar as estatísticas das redes sociais máis populares para determinar se as estamos utilizando adecuadamente no noso plan de márketing.

Índice de contidos:
1. Introdución á analítica en Redes Sociais
2. Obxectivos e métricas máis importantes
3. Análise por rede social
3.1. Facebook
3.2. Instagram
3.3. Twitter
3.4. Linkedin
4. Ferramentas de analítica

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.