Eventos
Eventos
Buscador
19/12/2019 17:00
O turismo é unha industria moi dinámica e polo tanto unha das máis afectadas pola implantación das Tics e das primeiras en adoptar as estratexias e ferramentas do marketing dixital. As ferramentas do marketing dixital son imprescindibles para calquera empresa turística con presencia na internet posto que nos axudan a detectar erros, aportannos información de valor e conseguen mellorar a nosa promoción e posicionamento. Neste taller abordaremos as posibilidades que nos ofrecen ferramentas gratuitas ou con funcionalidades gratuitas para promocionar os produtos e servizos do sector turístico aforrándonos tempo e ofrecendo un servizo e imaxe de calidade Contidos: 1. Introducción 2. Para qué podemos utilizar as ferramentas de marketing dixital. 3. Herramientas de marketing digital: - De Google - Para a planificación de publicacions en rrss, - Para o tratamiento, optimización e geolocalización de imágenes. - Para a creación de encuestas. O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
19/12/2019 19:00
Los objetivos de este obradoiro son: -Mellorar a competitividade das empresas creando unhas presentacións actuais e modernas -Coñecer que é o márketing emocional e que uso ten nas presentacións comerciais -Coñecer un instrumento de comunicación e vendas efectivo para as empresas - Ofrecer ao cliente un storytelling do seu negocio Índice 1. Que é o márketing emocional e que vantaxes ofrece? 2. Que é unha presentación comercial? 3. Partes dunha presentación comercial 4. Tipos e exemplos de presentacións comerciais 5. Práctica: Como crear a presentación comercial da miña empresa Nivel: Iniciación O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
O obxectivo deste obradoiro será dar a coñecer a relevancia e o peso que están a tomar a impresión 3D e a Robótica nas PEMES e o que SmartPeme esta facendo para facilitar o acceso a estas tecnoloxías a Pemes, autónomos ou profesionais. Contido: 1. Introdución, industria 4.0 2. Tendencias da Impresión 3D na industria 3. Tendencias da Robótica na industria 4. SmartPeme Barro-Meis O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
19/12/2019 19:00
Índice de contidos 1. Crea o teu logotipo. 2. Deseña a papelería da marca. 3. Deseños para Redes Sociais. 4. Deseños para a páxina web. 5. Prácticas con Canva. O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
19/12/2019 19:00
Este taller vai dirixido a pemes e autónomos que se dediquen á venda directa de produto (comerciantes polo miúdo) e que conten cunha tenda online. As campañas de Google Shopping permiten promocionar produtos directamente no buscador Google, ofrecendo aos usuarios información detallada sobre o que se vende antes de que fagan clic no anuncio Contido: - Que é Google Shopping - Requisitos para anunciarse - Políticas de anuncios de Shopping - Configuración dunha conta en Google Merchant Center - Crear un feed de produtos correcto - Crear unha campaña de Shopping con grupos de produtos Nivel: Iniciación (É preciso ter tenda en liña) O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
O obxectivo deste taller é dar a coñecer dúas ferramentas de Google, enfocadas a negocios locais que busquen unha maior visibilidade. Google My Business e Google Adwords Express están pensados para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Geolocalización e as procuras que os seus potenciais clientes poidan facer, empregando o buscador de Google. Índice de contidos: "• Google My business o Que é? o Servizos que oferta o Como funciona? o Vantaxes • Google Adwords Express" o Qué é? o Como funciona? o Vantaxes • Diferenzas entre Google Adwords e Google Adwords Express • Coste dos servizos O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Rexistro
Calendario eventos
« | Decembro 2019 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- Axudas e subvencións para autónomos e pemes 202420 de marzo de 2024 11:00Máis información
- Ferramentas de imaxe con IA, Satable Diffusion, Dall -E3 e outros modelos21 de marzo de 2024 11:00Máis información
- Ciberseguridade, dispositivos móbiles25 de marzo de 2024 10:30Máis información
- Reciclando plásticos con Aventura Plástica27 de marzo de 2024 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento