Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1- Aspectos técnicos da impresora 3D
2- Mantemento básico
3- Extrusores, tipos e usos
      a.	Sistemas de extrusión
      b.	Extrusión directa
      c.	Extrusión Bowden
      d.	Vantaxes e inconveñentes de extrusión directa o Bowden
      e.	Hot End
      f.	Filamentos de 1,75mm ou de 2,85mm

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1. Situación actual do comercio electrónico
2. Primeiros pasos para crear unha tenda en liña
3. Plataformas para crear unha tenda en liña
4. Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

De uso sinxelo e con un gran publico potencial, permite aos profesionais e ás empresas conectar de forma rápida coa súa audiencia, creando unha imaxe de marca cércana formando unha comunidade activa arredor da mesma.
Neste taller adestrarémonos en Instagram dende o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia a seguir nela en función dos nosos obxectivos.

Índice de contidos

• Estratexia de contidos
• Marcas nas que inspirarte

Nivel: iniciación

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Cada vez é máis común visitar unha páxina web ou facer unha compra en liña acompañados por unha persoa empregada do negocio que nos guía e axuda nese trámite a través dun chat. É por iso, que os chats constitúen unha ferramenta idónea para mellorar a nosa canle de atención ao cliente e aumentar a súa confianza e fidelidade. Neste obradoiro coñecerás cáles son as vantaxes destas ferramentas, coñecerás en vivo cál é o funcionamento básico e outras opcións para todo tipo de xestores de contidos.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

A propiedade industrial (patentes, marcas comerciais e deseños) representa ata o 80% do valor das empresas máis valiosas do mundo. Neste taller veremos como un uso estratéxico destas ferramentas pode axudar a situar a súa marca como punto de referencia.

- Introdución Que é a propiedade industrial?
- Diferentes figuras da propiedade industrial (patentes, marcas comerciais, deseños industriais)
- Marcas tradicionais e novas: marcas olfactivas especiais, de envases, 3D e de posición.
- Exemplos de uso da marca.
- Para que serven? Cales son as vantaxes e dereitos que ofrecen?
- Importancia das marcas comerciais nas exportacións.
- Exemplo de convivencia entre marcas.
- Como saber se a miña marca rexistrada non é viable
- Que facer se un terceiro usa a miña marca.
- Solucións a problemas comúns.
- Preguntas e dúbidas.

O obradoiro será impartido por Román Pérez, licenciado en Dereito pola Universidade de Santiago de Compostela e máster en Propiedade Intelectual pola Universidade Autónoma de Madrid. Roman Pérez é avogado e representa a clientes (desde startups a multinacionais) na defensa dos seus dereitos de propiedade industrial tanto a nivel nacional como internacional.

Inscricións a través da seguinte ligazón:

Obradoiro telemático a través de Zoom.

Traballar o SEO é a mellor forma de que os usuarios de Google poidan atoparche por medio das procuras que realizan. Neste primeiro taller achegarémonos aos conceptos básicos que o compoñen e veremos o proceso de transformación dun sitio web para mellorar o posicionamento nos principais buscadores, aumentando así o tráfico de usuarios ou clientes.

Índice Contidos

1. Introdución e Conceptos Básicos SEO.
2. Que son e para que serven as palabras crave? Deseña a túa estratexia.
3. Factores SEO técnico na páxina web: diagnóstico, ferramentas e optimización

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1- Nozzle e a altura de capa
2- Tipos de Nozzle
3- Usos dos distintos Nozzles
4- Materiais


O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste taller será aprender como funcionan as novas redes sociais e sacar o máximo rendemento ás que xa existían anteriormente para innovar a imaxe do noso establecemento turístico.

Os principais puntos do taller son:

1) Por que necesitamos as RRSS en turismo?
2) Etapas de compra dun turista
3) O poder dos Stories en Turismo
4) WhatsApp Business
5) Tik Tok
6) Redes alternativas

O taller será impartido por Mariana Rosa, Técnica superior en Axencia de viaxes e xestión de eventos e Graduada en Turismo, que conta cunha gran experiencia no ámbito da comunicación turística e os seus beneficios para este sector.

Inscricións a través da seguinte ligazón: