Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

Google Analytics é unha potente ferramenta na que podemos obter datos relativos ás visitas realizadas ao noso sitio web. Conta con informes predeterminados nos que visualizar esta información, pero tamén permite modelar devanditos datos e presentalos de forma personalizada. Neste taller aprenderemos a obter os nosos propios informes e cadros de mando a través de Google Analytics.

- Introdución a Google Analytics
- Informes personalizados
- Paneis personalizados
- Deseña o teu cadro de mando según a tipoloxía da túa web

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

No obradoiro Introdución a Google Adwords veremos os conceptos básicos de Google Ads, como navegar pola interface da ferramenta e como crear a túa primeira campaña do xeito adecuado.

Índice de contidos:
1. Introdución a Google Ads
2. Como funciona Google Ads
3. Glosario de termos
4. Boas prácticas coas campañas de anuncios de Google
5. Creación e activación dunha campaña

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón: