Eventos

Buscador

    a
O obxectivo destes dous talleres é que o usuario sexa capaz de elixir unha configuración de  PC que se  adecue á súa actividade profesional, non é a mesma configuración de  PC para un ilustrador 2D que para realizar un evento en liña por exemplo, verase o funcionamento básico dun  PC, aspectos de conectividade de periféricos e poñeremos a proba o  PC con distintas aplicacións para ver que requirimentos hardware necesítanse en cada caso e en función destas probas crear un criterio que nos axudará a tomar a mellor elección segundo as nosas necesidades.

Temario
“Configuración dun  PC segundo a actividade para realizar I”
1-	Compoñentes dun  PC
		Procesador
		Memoria
		Disco Duro
		Tarxeta gráfica
		Conectividade
	2 -Funcionamento básico
	3 - Esforzo do  PC segundo a tarefa para realizar I


O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

Inscricións a través da seguinte ligazón:

Obradoiro telemático a través de Zoom.

Chamamos  inbound márketing á metodoloxía non  intrusiva, baseada en técnicas do márketing e a publicidade dixital, que ten como obxectivo comunicarse cun usuario desde que coñece a nosa marca, acompañándoo ata a conversión ou venda final.

- A importancia do funnel ou embudo de conversión
- 5 pasos para realizar unha campaña de Inbound Márketing 
- Ferramentas
- Tendencias de Inbound Márketing 
- Casos de éxito
- Conclusións

O taller será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing en liña.

Inscricións na seguinte ligazón: