Eventos

Buscador

    a
O obxectivo do itinerario é o de iniciarse e adquirir certa soltura cun das linguaxes de programación máis populares actualmente como é Arduino, farémolo desenvolvendo unha serie de talleres teóricos en liña e realizaremos talleres prácticos para experimentar o aprendido desenvolvendo montaxes como programar unha man mecatrónica, un brazo robótico ou un sistema hidropónico.

O itinerario completo é de 24h de formación, 12 teóricas e 12 prácticas.

Divídese en dous partes:

-Programación con Arduino I, son 4 talleres 3 deles teóricos de 2 horas de duración cada un e en liña e un cuarto taller práctico presencial de 4 horas. Facendo un total de 10h formativas.

-Programación con Arduino II, son 5 talleres 3 deles teóricos de 2 horas cada un e en liña e outros 2 prácticos presenciais de 4 horas cada un. Facendo un total de 14 horas formativas.

Índice de contidos:

-Puerto Serie
-if else…. else if
-Programación medidor de temperatura
-Máquina de estados I

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciamos unha nova serie de obradoiros de ciberseguridade para ir formándonos en aspectos fundamentais que debemos de ter en conta, o formato é de 30 min máximo e unha frecuencia semanal para favorecer unha aprendizaxe fácil e progresiva.

“Ciberseguridade, dispositivos móbiles”, o obxectivo deste obradoiro é o de ver a importancia de protexer os dispositivos móbiles, cada vez somos máis dixitais e a tendencia é que os dispositivos móbiles están a desprazar aos PC na xestión cotiá no noso negocio, por tanto cobra unha especial relevancia o protexelos da mellor maneira posible.

Índice de contido:

-Consideracións sobre PC e dispositivos móbiles
-Como protexer os dispositivos móbiles


O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Airbnb é unha plataforma en liña que se creou en 2008 en San Francisco, hoxe en día é unha das maiores páxinas de anuncios para alquileres vacacionais que existe, ainda que a presenza de aloxamentos hoteleiros está a incrementarse. Neste portal teñen presencia apartamentos, hoteis, casas rurais e incluso aloxamentos singulares, como caravanas ou cabanas. Igualmente é posible reservar una visita a unha adega, unha ruta gastronómica, a visita ao casco histórico dunha vila ou unha experiencia ou obradoiro virtual.
En este obradoiro adicado a persoas emprendedoras, autónomos e a empresas do sector turístico falaremos de cómo convertirse en anfitrión de aloxamentos e actividades e cales son as condicions e ventaxes de formar parte dunha plataforma dixital.

Contidos:

1. Introdución
2. Crear anuncios de aloxamentos en Airbnb
3. Crear anuncios de experiencias e actividades en Airbnb.
4. Optimización de nuncios
5. Boas prácticas.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1. Situación actual do comercio electrónico
2. Primeiros pasos para crear unha tenda en liña
3. Plataformas para crear unha tenda en liña
4. Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
O obxectivo do itinerario é o de iniciarse e adquirir certa soltura cun das linguaxes de programación máis populares actualmente como é Arduino, farémolo desenvolvendo unha serie de talleres teóricos en liña e realizaremos talleres prácticos para experimentar o aprendido desenvolvendo montaxes como programar unha man mecatrónica, un brazo robótico ou un sistema hidropónico.

O itinerario completo é de 24h de formación, 12 teóricas e 12 prácticas.

Divídese en dous partes:

-Programación con Arduino I, son 4 talleres 3 deles teóricos de 2 horas de duración cada un e en liña e un cuarto taller práctico presencial de 4 horas. Facendo un total de 10h formativas.

-Programación con Arduino II, son 5 talleres 3 deles teóricos de 2 horas cada un e en liña e outros 2 prácticos presenciais de 4 horas cada un. Facendo un total de 14 horas formativas.

Índice de contidos:

-Máquina de estados II 
-Programación de casa domótica

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro ten o obxectivo de dar a coñecer ao asistente os riscos aos que estamos expostos ao navegar por internet. A dixitalización, a crise sanitaria e a actual guerra son o campo de batalla perfecto para que os ciberdelincuentes despreguen todo o seu potencial delituoso e debemos de ser coñecedores deste tipo de riscos.

Índice de contido:

- Ciberataques, que é un ciberataque.
- Mapa mundial de ciberataques en tempo real.
- Obxectivos dos ciberdelincuentes.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo obradoiros de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Facebook é unha importante ferramenta de comunicación directa cos clientes actuais e os potenciais. Implementando unha boa estratexia de márketing poderás atraer a un público máis cualificado e alongar a súa experiencia coa túa marca unha vez acabasen a súa viaxe, o que che permitirá acceder a máis segmento do mercado.

Grazas á cantidade de información que ten dos seus usuarios, Facebook permite ás empresas turísticas dispoñer de información valiosa sobre os intereses e preferencias dos viaxeiros e mesmo dos lugares aos que viaxaron.

Contidos:

-Introdución.
-Guía rápida de creación da túa conta en Facebook para empresas.
-Estratexias de márketing para aumentar a túa visibilidade.
-Publicidade en Facebook: Facebook Ads e “Suxerencias de Viaxe”.

O obradoiro será impartido por Patricia Cabaleiro, postgraduada en Turismo pola Universidade de Santiago de Compostela con máis de 10 anos de experiencia no sector turístico. Xestionando aloxamentos, creando paquetes, produtos e presenza das marcas en redes sociais. Apaixonada da fotografía e o márketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste taller é dar a coñecer a ferramenta de Google, enfocada a negocios locais que busquen unha maior visibilidade.
Google My Business está pensado para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Xeolocalización e as procuras que a súa potencial clientela poidan facer, empregando o buscador de Google

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Chamamos inbound márketing á metodoloxía non intrusiva, baseada en técnicas do márketing e a publicidade dixital, que ten como obxectivo comunicarse cun usuario desde que coñece a nosa marca, acompañándoo ata a conversión ou venda final.

- Que é o inbound márketing?
- Márketing tradicional e inbound márketing
- Activos de inbound márketing
- Márketing de atracción
- Metodoloxía e Etapas
- Coñece ao teu Buyer persoa

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Chamamos inbound márketing á metodoloxía non intrusiva, baseada en técnicas do márketing e a publicidade dixital, que ten como obxectivo comunicarse cun usuario desde que coñece a nosa marca, acompañándoo ata a conversión ou venda final.

- A importancia do funnel ou embudo de conversión
- 5 pasos para realizar unha campaña de Inbound Márketing
- Ferramentas
- Tendencias de Inbound Márketing
- Casos de éxito
- Conclusións

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138  139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte

Calendario eventos

« Xuño 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30