Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos tratará de mostrar os pasos necesarios a seguir para que unha idea se converta nun negocio. Veremos a importancia de xerar unha marca rodeada de valores que nos fagan únicos e identificables no mercado e como seguir unha estratexia para alcanzar o noso obxectivo. Tamén veremos a importancia de atender a unha serie de consideracións iniciais para minimizar os riscos.
Contidos:
• Definir o modelo de negocio
• Branding
• Ferramentas para usar
• A estratexia de contido
• Análise dos resultados
• A comunidade e a miña reputación en liña

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

No mundo dixital a nosa web debe estar adaptada a calqueira dispositivo, dende un smartphone ata un ordenador con pantalla retina, pero nunca debe perder a rapidez á hora de cargar. As imaxes son un dos factores que más influen no tempo de carga da nosa web, e un dos que podemos controlar con maior facilidade.
Neste obradoiro aorenderemos diferentes técnicas para lograr optimizar as imaxes e que a nosa web vse visualice no menor tempo posible e desta maneira mellorar o SEO.

Optimización de imaxes: mellora a velocidade da túa web.

1. Que é a optimización e porque debemos utilizala
2. Cómo ve-lo peso da nosa web
3. Tamanos segundo a orixe da imaxe
4. Técnicas de optimización
5. Formatos de imaxes comprimidas
6. Plugins de wordpress para comprimir imaxes.
7. Práctica: photopea e compresores en liña.

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Cada vez é máis común visitar unha páxina web ou facer unha compra en liña acompañados por unha persoa empregada do negocio que nos guía e axuda nese trámite a través dun chat. É por iso, que os chats constitúen unha ferramenta idónea para mellorar a nosa canle de atención ao cliente e aumentar a súa confianza e fidelidade. Neste obradoiro coñecerás cáles son as vantaxes destas ferramentas, coñecerás en vivo cál é o funcionamento básico e outras opcións para todo tipo de xestores de contidos.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Webinar a cargo de Gloria Gubianas, CEO da empresa HEMPER.

Neste webinar contará a súa experiencia persoal e como é posible cambiar o mundo a través das accións que se realizan como empresa.
Obradoiro telemático a través de Zoom

Obradoiro no que coñeceremos en profundidade Pinterest, unha rede social na que a imaxe o é todo. Baseada en taboleiros nos que compartir e gardar fotografías. Aprenderemos a sacarlle o máximo partido e como implementala na nosa estratexia de social media.

Índice de contidos:
• Introdución
• Como crear unha conta en Pinterest
• Primeiros pasos
• Taboleiros
• Que é e como se engade un pin?
• Pinterest para negocios
• Recomendacións

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Obxectivo
"Concienciar ao usuario de que existe un perigo real de sufrir un ciberataque, que medidas básicas debemos adoptar, proposta do uso dunha VPN gratuíta e asesoramento en configuración."

1. Ciberataques, que é un ciberataque.
2. Mapa mundial de ciberataques.
3. Obxectivos dos ciberdelincuentes.
4. Como podemos protexernos.
5. VPN gratuítas.
6. Configuración de Proton VPN.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste taller é dar a coñecer a ferramenta de Google, enfocada a negocios locais que busquen unha maior visibilidade.
Google My Business está pensado para facilitar o aproveitamento, por parte dos pequenos comercios, das posibilidades da Xeolocalización e as procuras que a súa potencial clientela poidan facer, empregando o buscador de Google

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

No mundo dixital, as imaxes e elementos visuais cobran máis protagonismo cada día, polo que simplificar a información e convertela nunha serie de estímulos visuais pode ser a clave para o noso éxito dixital. A infografía é "a representación visual de información e datos" unha colección de imaxes, gráficos e texto sinxelo (minimalista) que resume un tema para que poida ser comprendido facilmente.
Basicamente é un resumo visual dun tema específico se ten explicacións sinxelas ou datos representados.
Neste obradoiro aprenderemos que tipos de infografías fas, que vantaxes teñen para o noso negocio e incluso recursos e como crealas con Canva.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:

Obradoiro telemático a través de Zoom

No obradoiro Introdución a Google Adwords veremos os conceptos básicos de Google Ads, como navegar pola interface da ferramenta e como crear a túa primeira campaña do xeito adecuado.

Índice de contidos:
1. Introdución a Google Ads
2. Como funciona Google Ads
3. Glosario de termos
4. Boas prácticas coas campañas de anuncios de Google
5. Creación e activación dunha campaña

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1. Situación actual do comercio electrónico
2. Primeiros pasos para crear unha tenda en liña
3. Plataformas para crear unha tenda en liña
4. Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94  95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte