Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Para un negocio converteuse en indispensable saír como resultado de procura en Google, e para iso non é suficiente con facer só unha estratexia de SÉ. Google Ads, antes como coñecido como Google Adwords, é un programa de publicidade en liña de Google co cal se poden crear anuncios para alcanzar ao teu público obxectivo e traballar o posicionamento SEM. Dada a extensión do tema e as infinitas posibilidades que ofrece este servizo de Google, o taller constará de dous partes relacionadas entre si, polo que para entender a parte II non podemos deixar de asistir á parte I.

Índice de contidos parte I:
•	Que é Google Ads?
•	Conceptos básicos
•	Definir obxectivos
•	Tipos de campaña
•	Palabra
•	Sistema de poxas

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Traballar o SEO é a mellor forma de que os usuarios de Google poidan atoparche por medio das procuras que realizan. Neste primeiro taller achegarémonos aos conceptos básicos que o compoñen e veremos o proceso de transformación dun sitio web para mellorar o posicionamento nos principais buscadores, aumentando así o tráfico de usuarios ou clientes.

Índice Contidos

1. Introdución e Conceptos Básicos SEO.
2. Que son e para que serven as palabras crave? Deseña a túa estratexia.
3. Factores SEO técnico na páxina web: diagnóstico, ferramentas e optimización

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.