Eventos

Buscador

    a
Que é unha impresora 3D?. para que serve, que podemos facer…
Un pouco de historia, movemento REP RAP, sistemas de impresión 3D
Aspectos técnicos  dunha impresora 3D
Obtención de modelos
Software de  laminación CURA
Impresión practica
Técnicas de  postproducción
Uso real nas pemes
Mantemento básico

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Con este obradoiro queremos concienciar de que o uso do 3D en audiovisual non é só cousa de grandes corporacións, campañas de márketing ou produtoras, senón que, autónomos e pequenas empresas poden beneficiarse das súas vantaxes e posibilidades para realizar vídeos máis atractivos e interesantes.

Para iso, analizaremos o proceso de realización e produción audiovisual, programas de edición de vídeo e de animación 3D. 

Índice de contidos:
•Vídeo corporativo ou promocional?
•Proceso de realización e produción audiovisual.
•Tipos de montaxe.
•Tipos de planos, movemento de cámara, ritmo, etc.
•Audio ou Banda sonora.
•Programas e proceso de edición de vídeo.
•Vantaxes e posibilidades do 3D nos meus vídeos.
•Programas e proceso de animación 3D.

O obradoiro será impartido por Sabela Muñiz, creativa multidisciplinar e  CEO en  Alobre 3D, empresa dedicada ao desenvolvemento de solucións en 3D aplicadas ao márketing e comunicación empresarial. 
As redes sociais son un dos recursos modernos que máis se utilizan para atraer a posibles consumidores cara aos nosos produtos ou servizos, xa sexan en liña ou de forma física ao noso local.

As fotografías para redes sociais deben atraer ao cliente, contar unha historia, ser creativas e destacar por encima das demais, para iso debemos saber nocións básicas de composición e planos. Veremos tamén como segundo a marca podemos crear diferentes estéticas que nos diferencian dos demais e fannos reconocibles na internet

Índice de contidos:
1. Que son as fotografías para redes sociais?
2. Claves para fotografías de  RRSS.
3. Planos en función do obxecto ou suxeito.
4. Planos en función da cámara.
5. Que necesitamos para facer unhas boas fotografías?
6. Regras básicas de publicación en redes sociais.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Para o desenvolvemento deste taller, baseámonos na posta disposición das pequenas empresas dos mesmos conceptos e estratexias tecnolóxicas aplicadas en grandes corporacións. Desexamos concienciar que todas estas estratexias non son tan afastadas como poden parecer e están totalmente ao alcance de calquera micropeme.

Resaltaremos a importancia estratéxica dos datos nas organizacións e ofreceremos algúns exemplos e estratexias de captación e utilización a través de ferramentas tecnolóxicas accesibles.

Índice de contidos:
- A importancia da estratexia de datos.
-  Big data e non tan  Big data.
- O  datamining na internet.
- O  Business  Intelligence.
- O  lead  Nurturing.
-  Microaplicaciones para desenvolvemento e aplicación destas estratexias.
- Casos de estudo. Casos de estudo e exemplos personalizados (Parte práctica)

Modesto  Perez García, consultor de innovación e transformación dixital en  Aaccentia. Con máis de 35 anos de experiencia internacional, dirixiu diversas multinacionais en España, Holanda e Bélxica. Na actualidade é socio fundador de  Aaccentia Multimedia empresa con 20 anos de traxectoria ao redor da innovación e a transformación dixital.
 Linkedin é a rede social principal para crear contactos profesionais,  proporciona unha canle de tráfico á web das empresas e autónomos, axuda a mellorar a visibilidade en Google e permite afianzar marcas e ampliar a carteira de contactos.

Para iso, existen unha serie de accións de márketing que axudarán á empresa para sacarlle maior rendemento a esta rede social de contactos profesionais. Este taller axudará a crear as estratexias de márketing máis oportunas para optimizar as páxinas de empresa nesta rede social de contactos.

Índice de contidos:
• Obxectivos das empresas en  Linkedin
• Exemplos de páxinas de empresa en  Linkedin
• Optimización da páxina empresarial ás 100%
• Estratexias de márketing
- Involucra aos teus empregados
- Utiliza contido de valor:  Slideshare
- Grupos: crea e participa 
-  Linkedin  Ads
- Crea o perfil noutros idiomas

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.