Eventos
Eventos
Buscador
31/05/2022 11:00
No mes de maio iniciamos un novo itinerario de Fabricación Dixital cun formato mixto, haberá talleres en liña e practicas presenciais no Fab Lab do Centro Provincial de Economía Dixital no Viveiro de Empresas de Barro. O obxectivo é o de dar a coñecer e familiarizarse coas tecnoloxías implicadas nun proceso de fabricación dixital, non só a nivel teórico, senón que facemos especial fincapé en que o asistente teña un contacto real coa tecnoloxía e que poida experimentar con ela, que sexa capaz de deseñar unha peza en 3D e póidaa fabricar no Fab Lab en por si. O itinerario consta dun total de 50 h de formación. 30 horas de formación en liña onde se verán: Debuxo 3D con Onshape – 16 h Impresoras 3D de filamento, materiais - 8 h Impresoras 3D de resina, materiais – 4 h Escáner 3D – 2 h 20 horas de prácticas no Fab Lab Impresoras 3D filamento – 8 h Impresoras 3D resina – 8 h Escaneo 3D – 4 h Non é necesaria experiencia previa, o itinerario parte desde cero e dará comezo o día 3 de maio e finalizará o 14 de xullo cunha cadencia de dous talleres semanais os martes e os xoves. Aforo limitado. Prazas dispoñibles 12. Estará dispoñible un certificado de asistencia ao itinerario onde se reflicten as horas de formación recibida e o temario detallado impartido. Para a obtención do devandito certificado é necesario asistir ao 75 % da formación en liña e ao 100% da formación presencial. O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
31/05/2022 18:00
Obradoiro telemático a través de Zoom. TikTok converteuse rapidamente nunha das redes sociais máis populares do mundo. Con máis de 1000 millóns de usuarios activos ao mes (e crecendo), a plataforma converteuse nunha ferramenta moi interesante para moitas marcas, especialmente as persoais. Contidos: 1. Que é TikTok e por que estar presentes nesta rede social 2. Crea a túa conta 3. Como funciona o algoritmo 4. Estratexia de contidos 5. TikTok Ads 6. Métricas e estatísticas 7. Exemplos de éxito O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.