Eventos

Buscador

    a
	Dise que “no hai unha segunda oportunidade de causar unha boa primeira impresión”. As fotos dun inmoble, local comercial ,casa rural, establecemento hoteleiro, especialmente a foto principal ou de cabeceira debe provocar unha acción nos observadores: querer seguir navegando pola túa web; interesarse por coñecer valoracións doutras persoas; contactar, visitar ou no mellor dos casos, realizar a reserva. Fotos mal iluminadas, desenfocadas, movidas, pobres en detalles, causarían que ese potencial cliente abandonase a túa paxina e buscase outra.
Un estudo realizado por www.trulia.com (portal inmobiliario mellor valorado dos Estados Unidos ) comprobou que os inmobles con mais de 6 imaxes logran mellores resultados nas procuras. Non obstante moitas persoas deixan de chamar a Casa Rural ou Inmobiliaria se as fotos non lle atraen.
O obxectivo deste taller e que aprendas como mellorar as túas fotos, como aproveitar a luz natural e artificial que baña a escena, cales son os puntos de vista en altura e posición que diferencian unha imaxe doutra, como elaborar una presentación de fotos e vídeos para subila a túa paxina de YouTube.
Contido:
•	Que é la fotografía de interiores?
•	Tipos de cámaras. Pódese fotografar desde o móbil?
•	Preparar os espazo antes de disparar. Que é o Home Staging?
•	Como é a luz que baña unha escena? Aprende a mirar un espazo.
•	Postproducción: as imaxes deben pasar polo “quirófano”
•	Pautas para gravar un vídeo. Estilos e tipos de vídeos. Planos, ángulos e movementos de cámara.
•	Aplicacións ou Softwares máis usados para preparar presentacións con fotografías e vídeos. 


Ponente: Nirioxis Rodríguez é Técnica Superior en fotografía pola Escola de Arte e Deseño Maestro Mateo, con máis de 6 anos de experiencia.
Contidos:

• Introducción a Facebook
• Crear unha páxina de empresa
• Aprendendo a anunciar en Facebook
• Instagram para empresas
• Ferramentas para ter éxito en Facebook

O obradoiro será impartido por Eliana Bouzas, Licenciada en publicidade e relacións públicas pola Uvigo e Master en Tecnoloxías da Información e desenvolvemento rexional pola USC, con máis de 6 anos de experiencia vinculada a proyectos de alfabetización e capacitación dixital.
Obxectivo: 

Neste obradoiro, dirixido a pemes e autónomos, preténdese dar unha visión inicial sobra a publicidade de pago no buscador Google. Daranse as claves para realizar unha campaña de éxito tendo en conta parámetros como, por exemplo, efectividade, medición, conversión e optimización. Trátase de accións publicitarias para os que queiran dirixir tráfico á súa páxina web pagando por aparecer nos primeiros lugares do buscador con ligazóns patrocinadas, ou ben noutros portais web, de forma segmentada e dirixida.

Contidos:
• Introdución
• Crea a campaña
• Grupos de anuncios
• Palabras clave
• Crea os anuncios
• Deseña a páxina web de destino
• Establece o orzamento
• A poxa 
• Realiza un seguimento das conversións
• Interpreta os datos
• Optimiza as campañas

Relator: o obradoiro será impartido por Andrés Carrera, Inxeneiro Informático pola Universidade de Alcalá. Analista con máis de oito anos de experiencia no deseño, desenrolo e implementación de solucións software para empresas. Especialista en Aseguramento de Calidade do Software. É asesor TIC do SmartPeme de Vigo.
Obxectivo:

Neste obradoiro trataremos de iniciar a autónomos, pequenos empresarios e emprendedores na análise dos resultados que obtemos nos nosos sitios web, unha ferramenta de negocio que nos axuda a entender o comportamento das persoas usuarias para que poidamos mellorar a súa experiencia. Desta forma seremos máis atractivos e obteremos máis visitas e de mellor calidade, o que nos axudará a obter máis e mellores vendas.

Contidos:
•	Introdución, metodoloxía e importancia da analítica web
•	Como funciona Google Analytics?
•	Creación dunha conta 
•	Creación e instalación do código de seguimento
•	Conceptos e métricas básicas
•	Informes estándar ¡Mans á obra!


Relator: José Luis Taboada. Inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Posiblemente cando precisas comprar algún produto ou contratar un servizo, páraste a mirar se están en Instagram, Facebook, Pinterest, entre outras, buscando recomendacións e comentarios doutros compradores, así como ofertas, descontos, etc. Marcas moi coñecidas teñen conseguido crearse unha identidade propia coas súas fotos destinadas a redes sociais, e outras mais pequenas ou menos coñecidas comezan a seguir unha estratexia entendendo que o esencial nas redes sociais e a imaxe creativa que logre captar a atención dos internautas. Neste taller proporcionarásete as ferramentas e ideas para que traballes as fotos do teu produto ou servizo para as redes sociais.
Contido:
1.- A fotografía para comercio electrónico versus a fotografía para redes sociais
2.- Humaniza os teus produtos ou servizos mediante imaxes sinxelas pero vistosas.
4.- Os rostros da túa empresa: A foto corporativa
5.- Como aumentar a conversión do teu negocio a través das fotos que se fan os teus clientes con teus produtos
6.- Práctica

Relator: Nirioxis Rodríguez Pérez é Técnica Superior en Fotografía Artística pola Escola de Arte Superior e Deseño Mestre Mateo, con máis de 6 anos de experiencia. Especialista en Fotografía de produtos; fotografía corporativa; fotografía de alimentos e fotografía de interiores.
Obxectivos:
Este obradoiro ten como obxectivo mostrar a importancia e as distintas vantaxes de ter seguidores no noso perfil profesional. En consonancia con isto, a idea é achegar o necesario para que os asistentes manexen as técnicas básicas, mostrando exemplos que lles permitan ver como se plasman na práctica estas técnicas, para que a continuación traballen sobre eles.

Serán capaces de conseguir aumentar seguidores ou fans nos seus propios perfís profesionais.

Contidos:
•	Importancia dunha imaxe de marca en internet
•	Factores para mellorar a túa presenza en liña, tipos de contidos (imaxes, infografías, vídeos, artigos, presentacións)
•	Introdución ás redes sociais.
•	Técnicas especializadas para aumentar seguidores
•	Imaxe e reputación en internet
•	Ferramentas do día a día
•	Publicidade en redes sociais

Relator: o obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web
Obxectivos:
Este obradoiro ten como obxectivo axudar a empresa nas procuras en Google para aforrar tempo e esforzo. Hoxe en día millóns de persoas utilizan este buscador, pero a maior parte dos usuarios non o usan de forma eficiente, pois existen varios comandos (uns coñecidos e outros non tanto) que nos permiten realizar unha busca máis exacta. O que se trata con esta actividade é facilitar á empresa o uso desta ferramenta e facer máis eficientes as súas procuras.

Contidos:
• Introdución: que é google? Como funciona? Que é a nube? 
• Uso eficiente de google 
• Google Apps: que é?, versións, produtos e utilidades 
• Obradoiro práctico 

El taller será impartido por el perito informático Francisco Lorenzo, Ingeniero Técnico en Informática de Sistemas, por la Universidad de La Coruña e Ingeniero Técnico en Informática de Gestión por la Universidad de Vigo con la especialidad de "Seguridad Informática" y "Sistemas Virtualizados"; llevando más de diez años en el sector de la virtualización de sistemas y consolidación de servidores.
Obxectivo: 
Neste obradoiro, dirixido a pemes e autónomos en xeral, explicarase de xeito práctico como crear anuncios segmentados na plataforma Facebook. Estes anuncios son vitais e forman parte da estratexia de mercadotecnia do seu negocio. Farase fincapé en cales deberían ser as estratexias das empresas das persoas asistentes. Recoméndase ter xa conta en Facebook para realizar as prácticas.

Contidos
– Que é Facebook Ads?
– Cales son as súas principais vantaxes?
– Tipos de anuncios en Facebook
– Estrutura das campañas de Facebook Ads
– Como configurar a mensaxe publicitaria segundo o tipo de anuncio
– Público: o poder dunha boa segmentación
– Optimización e prezos

Relator: o obradoiro será impartido por Alberto Falcón, Licenciado en Ciencias da Información pola Universidad do País Vasco e Máster en Integración de Redes en contornas Internet, con mais de 12 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web. Especialista en Marketing Online. É asesor SmartPeme en Pontevedra
Obxectivo:
Formar pemes e autónomos no manexo do certificado dixital, os seus diferentes tipos e para que serven. Abordarase desde un punto de vista práctico, enfocando cales son as vantaxes que lles ofrece ós usuarios a implantación destes sistemas e como activalos.
Contidos:
•	Introdución
•	Que é o certificado digital?
•	Vantaxes do certificado dixital
•	O cifrado
•	Servizos ofrecidos
•	Tipos de certificado

O obradoiro será impartido por Eliana Bouzas, Licenciada en publicidade e relacións públicas pola Uvigo e Master en Tecnoloxías da Información e desenvolvemento rexional pola USC, con máis de 6 anos de experiencia vinculada a proyectos de alfabetización e capacitación dixital.
Posiblemente cando precisas comprar algún produto ou contratar un servizo, páraste a mirar se están en Instagram, Facebook, Pinterest, entre outras, buscando recomendacións e comentarios doutros compradores, así como ofertas, descontos, etc. Marcas moi coñecidas teñen conseguido crearse unha identidade propia coas súas fotos destinadas a redes sociais, e outras mais pequenas ou menos coñecidas comezan a seguir unha estratexia entendendo que o esencial nas redes sociais e a imaxe creativa que logre captar a atención dos internautas. Neste taller proporcionarásete as ferramentas e ideas para que traballes as fotos do teu produto ou servizo para as redes sociais.
Contido:
1.- A fotografía para comercio electrónico versus a fotografía para redes sociais
2.- Humaniza os teus produtos ou servizos mediante imaxes sinxelas pero vistosas.
4.- Os rostros da túa empresa: A foto corporativa
5.- Como aumentar a conversión do teu negocio a través das fotos que se fan os teus clientes con teus produtos
6.- Práctica

Relator: Nirioxis Rodríguez Pérez é Técnica Superior en Fotografía Artística pola Escola de Arte Superior e Deseño Mestre Mateo, con máis de 6 anos de experiencia. Especialista en Fotografía de produtos; fotografía corporativa; fotografía de alimentos e fotografía de interiores.
1  2 3 4  Seguinte

Calendario eventos

« Outubro 2016 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Non hai eventos

Lenda:

Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento