Eventos

Buscador

    a
Obradoiro presencial no Centro ExpoSalnés (Paseo da calzada s/n; 36630 - Cambados)

Nesta sesión, exploraremos como a IA está a revolucionar a forma en que as empresas interactúan cos seus clientes e toman decisións estratéxicas no campo do márketing. Descubriremos como a IA pode impulsar a personalización, a segmentación e a automatización nas campañas de mercadotecnia, permitindo ás empresas alcanzar novos niveis de eficiencia e eficacia. Prepárate para mergullarte nun mundo de algoritmos intelixentes, aprendizaxe automática e análise de datos avanzada. Non importa se es un comerciante ou só tes curiosidade por saber como a IA está a cambiar o xogo.

Índice de contidos: 
1. Introdución
2. Que é a IA e as súas orixes?
3. O impacto da IA ​​no marketing
4. Aplicacións da IA ​​en mercadotecnia
5. Ferramentas de IA dirixidas ao mundo do márketing

O obraodoiro será impartido por Jose Luis Taboada, asesor da OAPR Cambados con máis de 25 anos no sector e especializado en sistemas informáticos.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Obradoiro dirixido a pemes e autónomos onde verá un curso básico de conceptos web, centrado na importancia dunha páxina profesional e as súas vantaxes como empresa, ademais do seu correcto posicionamento en internet mediante técnicas libres.

Índice de contidos:
1. Introdución conceptos básicos
2. Que é SEO / Técnicas de SEO
3. Posicionamento interno
4. Posicionamento externo
5. Penalidade do buscador
6. Ferramentas de SEO
7. Obradoiro de SEO

O obraodoiro será impartido por Jose Luis Taboada, asesor da OAPR Cambados con máis de 25 anos no sector e especializado en sistemas informáticos.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O mundo dixital representa un modelo de negocio e un crecemento empresarial. Por que este potencial non o poden empregar tamén asociacións, fundacións, cooperativas ou empresas con fins sociais?
Neste taller revisaremos as principais estratexias en liña, as ferramentas e as canles máis axeitadas dispoñibles para as entidades do terceiro sector para funcionar no contorno dixital, atendendo aos seus principais obxectivos e necesidades.

Índice de contidos:
1. Introdución.
2. Obxectivos e particularidades do terceiro sector no ámbito dixital.
3. Estratexias e canles de captación, captación de fondos e imaxe corporativa.
4. Ferramentas.
5. Exemplos de éxito.

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing en liña.

Calendario eventos

« Xullo 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31