Eventos

Buscador

    a
Neste obradoiro aprenderemos a importancia da elección das palabras clave relativas ao noso negocio ou empresa, cales son os ámbitos de aplicación destas keywords en relación ao comportamento dos buscadores e con qué ferramentas podemos traballar para afinar a nosa estratexia e ir adaptándoa segundo as nosas necesidades. 

Índice

1-	¿Por qué preciso un estudio de palabras clave?
2-	Tipos de palabras clave.
3-	Cómo facer un estudio de palabras clave.
4-	Ámbitos de actuación e conclusión.   

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
27/05/2020 17:00
Linkedin permítenos situarnos como expertos no noso sector, ofrecer os nosos servizos, promover contidos e xerar unha marca persoal.
No obradoiro de Linkedin veremos como crear un perfil profesional e unha páxina de empresa optimizada e como potenciar a nosa marca na rede profesional por excelencia.

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.