Eventos
Eventos
Buscador
11/04/2019 17:00
A identidade dunha empresa represéntase a través dun conxunto de elementos ou símbolos que son capaces de definir o concepto de marca. A través deses elementos ou símbolos, a nosa imaxe convértese en única e reconocible ante o mundo. É por iso que temos que destinar esforzos a crear unha identidade visual sólida, reconocible universalmente, que teña sentido e correspóndase coa misión e valores da empresa. O obradoiro levarase a cabo no viveiro de empresas de A Estrada e sería recomendable traer ordenador portátil, no caso de telo, para desenvolver a práctica. Índice de contidos: 1. Que saber antes de empezar a crear a nosa identidade? 2. Que hai que ter en conta para elixir nome e deseño 3. Que hai que ter en conta para elixir o estilo para a nosa identidade 4. Práctica: Creación do logotipo con Canva 5. Consellos finais O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
11/04/2019 19:00
Hoxe en día ninguén pon en dúbida que as Redes Sociais son un fenómeno sociolóxico que cambiaron a nosa maneira de comunicarnos. Por tanto, o noso negocio non debe ser alleo a iso, pero debemos establecer e seguir certas normas á hora de utilizalas desde o punto de vista profesional. Neste taller daranse as pautas para contar cunha exitosa estratexia en redes sociais como ferramenta de comunicación para o noso negocio. Índice de contidos: • Por que necesito unha guía de boas prácticas en Redes Sociais? • Uso persoal vs. uso profesional • Aspectos a ter en conta • Exemplos de manuais corporativos de boas prácticas O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
11/04/2019 19:00
Entendemos publicidade nativa como o uso de anuncios de pago que, principalmente, aseméllanse co aspecto e formato dos medios onde aparecen. Non teñen unha aparencia de anuncio como tal, senón que parecen que forman parte do contido da páxina. Por iso, a clave deste tipo de publicidade é que non é disruptiva, é dicir, expón ao lector a contidos publicitarios sen sobresaír de maneira molesta. Por iso, neste obradoiro aprenderase que é a publicidade nativa e como se pode aplicar ao noso negocio ou proxecto. Índice de contidos: - Que é a publicidade nativa - Vantaxes - Como facer publicidade nativa - Formatos - Casos de éxito - Conclusións O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
11/04/2019 19:00
Prezi é un programa de presentacións para explorar e compartir ideas sobre un documento virtual baseado na informática en nube (software como servizo). A aplicación distínguese pola súa interface gráfica con zoom, que permite aos usuarios dispoñer dunha visión máis achegada ou afastada da zona de presentación, nun espazo Índice de contidos - Primeiros pasos en Prezi: Crear Conta e Escoller Persoal. - A Interface de Prezi: O lenzo, menú, barras, a contorna. - Cambiar o Fondo. - Inserir e Editar Textos. - Inserir unha Imaxe - Engadir, Modificar e Eliminar Marcos. - Creando e Ordenando as Rutas. - Inserir un Link, Ligazón ou Hipervínculo. - Inserir un Vídeo. - Como Engadir Efectos ás Imaxes. - Como facer animacións en Prezi - Inserir un Documentos Word, Excel ou PDF. - Agregar Música de Fondo, Sons ou Voz. - Compartir un Prezi cos teus Amigos. O obradoiro será impartido por Laura Carreira, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o márketing dixital.
11/04/2019 19:00
Hoxe en día ninguén pon en dúbida que as Redes Sociais son un fenómeno sociolóxico que cambiaron a nosa maneira de comunicarnos. Por tanto, o noso negocio non debe ser alleo a iso, pero debemos establecer e seguir certas normas á hora de utilizalas desde o punto de vista profesional. Neste taller daranse as pautas para contar cunha exitosa estratexia en redes sociais como ferramenta de comunicación para o noso negocio. Índice de contidos: • Por que necesito unha guía de boas prácticas en Redes Sociais? • Uso persoal vs. uso profesional • Aspectos a ter en conta • Exemplos de manuais corporativos de boas prácticas
Rexistro
Calendario eventos
« Abril 2019 »
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- Impresión 3D III - Nozzles, tipos e usos28 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
- Redes sociais para establecementos turísticos29 de xaneiro de 2021 11:00Máis información
- Optimización de imaxes: mellora a velocidade da túa web02 de febreiro de 2021 12:00Máis información
- Facebook Ads03 de febreiro de 2021 12:00Máis información
- Impresión 3D IV – Materiais04 de febreiro de 2021 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento