Eventos
Eventos
Buscador
14/03/2019 17:00
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar os pasos necesarios a seguir para que unha idea convértase en negocio. Veremos a importancia de xerar unha marca rodeada de valores que nos faga únicos e identificables no mercado e como seguir unha estratexia para conseguir o noso obxectivo. Tamén veremos a importancia de atender a unha serie de consideracións iniciais para minimizar riscos. Índice de contidos: - Definir o modelo de negocio - Branding - Ferramentas a utilizar - A estratexia das contidas - Análises dos resultados - A comunidade e a miña reputación online O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
14/03/2019 18:00
Neste obradoiro coñeceremos Google Analytics, a ferramenta de analítica web gratuíta máis estendida pola súa eficacia, capacidade de personalización e sinxeleza de implementación. Índice de contidos: - Introdución . Conceptos básicos. - Que é SEO? Técnicas SEO. - Posicionamento interno - Posicionamento externo - Penalización nos motores de procura - Ferramentas SEO - Taller SEO O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Obradoiro formativo en ciberseguridade co obxectivo de concienciarnos na necesidade de protexer o noso negocio contra posibles ataques, saber se estamos suficientemente protexidos e en caso negativo, unha pequena guía en 11 pasos co que recomendamos adoptar para estar protexidos. O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
14/03/2019 19:00
Imos coñecer a técnica coñecida como Bokeh, que consiste no efecto óptico mediante o cal enfocamos ben o elemento principal e deixamos o resto dos elementos desenfocados, normalmente luces desenfocadas, resultando por ela unha técnica práctica para conseguir que as túas fotos resalten este nadal. Índice de contidos: - Que é o bokeh? - Como se consegue ese desenfoque? - Bokeh con smartphones - Mellora a túa composición utilizando esta técnica - Bokeh con formas, que necesito? O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
14/03/2019 19:00
O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
14/03/2019 19:00
Desde a súa popularización, o fin último das redes sociais non foi a venda directa, senón o “social selling”. É dicir, a súa utilización por parte de negocios ou profesionais consistía en conectar e fomentar conversacións con posibles clientes e clientes, co fin de establecer unha relación de confianza e acompañalos no proceso de compra. Pero, e se unha vez afianzada esta relación de confianza, sen saír da rede social, permitimos que os nosos clientes dispoñan do noso catálogo de produtos para a súa compra (case) directa? Dous das redes con máis usuarios activos na actualidade, Facebook e Instagram, xa o permiten, e neste taller veremos os requisitos, configuración e estratexias para implementar o noso catálogo de produtos en Facebook e poder compralo directamente desde as nosas publicacións en Facebook e Instagram. Índice de contidos: - Introdución: As RRSS como ferramenta de venda directa - Crea a túa tenda en Facebook - Vende a través de Instagram - Exemplos de éxito O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
14/03/2019 19:00
Hoxe en día triunfa o contido efémero nas redes sociais: contidos numerosos, de consumo rápido e cunha calidade inferior á do contido permanente. Por que se fixo tan popular este formato? Neste taller responderemos a estas preguntas e coñeceremos como crear este tipo de contido a través das Historias ( Stories) de Facebook e Instagram, sempre integrados na nosa estratexia de márketing. Índice de contidos: • Importancia do contido efémero en RRSS: As " Stories" • Facebook Stories • Instagram Stories • Estratexia de contidos O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Rexistro
Calendario eventos
« Marzo 2019 »
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- O valor que as marcas dan ás empresas27 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
- Iniciación ao SEO I: conceptos, palabras clave e primeiros pasos27 de xaneiro de 2021 19:00Máis información
- Impresión 3D III - Nozzles, tipos e usos28 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
- Redes sociais para establecementos turísticos29 de xaneiro de 2021 11:00Máis información
- Optimización de imaxes: mellora a velocidade da túa web02 de febreiro de 2021 12:00Máis información
- Facebook Ads03 de febreiro de 2021 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento