Eventos

Buscador

    a
No mes de maio iniciamos un novo itinerario de Fabricación Dixital cun formato mixto, haberá talleres en liña e practicas presenciais no Fab Lab do Centro Provincial de Economía Dixital no Viveiro de Empresas de Barro.

O obxectivo é o de dar a coñecer e familiarizarse coas tecnoloxías implicadas nun proceso de fabricación dixital, non só a nivel teórico, senón que facemos especial fincapé en que o asistente teña un contacto real coa tecnoloxía e que poida experimentar con ela, que sexa capaz de deseñar unha peza en 3D e póidaa fabricar no Fab Lab en por si.

O itinerario consta dun total de 50 h de formación.

30 horas de formación en liña onde se verán:
Debuxo 3D con Onshape – 16 h
Impresoras 3D de filamento, materiais - 8 h
Impresoras 3D de resina, materiais – 4 h
Escáner 3D – 2 h

20 horas de prácticas no Fab Lab

Impresoras 3D filamento – 8 h
Impresoras 3D resina – 8 h
Escaneo 3D – 4 h

Non é necesaria experiencia previa, o itinerario parte desde cero e dará comezo o día 3 de maio e finalizará o 14 de xullo cunha cadencia de dous talleres semanais os martes e os xoves.

Aforo limitado. Prazas dispoñibles 12.

Estará dispoñible un certificado de asistencia ao itinerario onde se reflicten as horas de formación recibida e o temario detallado impartido. Para a obtención do devandito certificado é necesario asistir ao 75 % da formación en liña e ao 100% da formación presencial.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Vendes en liña ou estás pensando en vender? Pois o packaging dos produtos será un elemento máis que fundamental na estratexia de venta en liña. Neste obradoiro, coñeceremos os fundamentos máis básicos do packaging, como por exemplo, os tipo de caixas que existen. Tamén anotaremos os pasos básicos para preparar un pedido e cales son as características que deberíamos ter en conta.

Ningún packaging do ano 2021 podería ter lugar sen a súa sostibilidade, polo que prestaremos atención a cómo podemos facer unha estratexia máis sostible con noso planeta. Remataremos coñecemos elementos que podemos incorporar á nosa estratexia de envíos que farán que a experiencia de compra sexa máis agradable.

ÍNDICE:
1. Aprendendo sobre packaging
2. Como enviar un paquete paso a paso
3. Packaging Sostible
4. Elementos Experienciais

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Google Web  Stories é unha nova ferramenta de  google para inserir stories nas páxinas web e competir dalgunha maneira coas redes sociais. 

Neste  obradoiro veremos os seguinte contidos:

1   Stories en  RRSS: orixe e vantaxes 
2 Para que serven as  Stories nas redes sociais?
3 Que son as Google Web  Stories?
4 Que vantaxes teñen as Google Web  Stories?
5 Que hai que facer para crear Google Web  Stories en  Wordpress?
5.1 Aspectos que debes ter en conta para facer bos Google Web  Stories
5.2 Medición de Google Web  Stories en Google Analytics
5.3 Google Web  Stories e SÉ
6 Google Web  Stories. Un tipo de contido prometedor para o futuro

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
No mes de maio iniciamos un novo itinerario de Fabricación Dixital cun formato mixto, haberá talleres en liña e practicas presenciais no Fab Lab do Centro Provincial de Economía Dixital no Viveiro de Empresas de Barro.

O obxectivo é o de dar a coñecer e familiarizarse coas tecnoloxías implicadas nun proceso de fabricación dixital, non só a nivel teórico, senón que facemos especial fincapé en que o asistente teña un contacto real coa tecnoloxía e que poida experimentar con ela, que sexa capaz de deseñar unha peza en 3D e póidaa fabricar no Fab Lab en por si.

O itinerario consta dun total de 50 h de formación.

30 horas de formación en liña onde se verán:
Debuxo 3D con Onshape – 16 h
Impresoras 3D de filamento, materiais - 8 h
Impresoras 3D de resina, materiais – 4 h
Escáner 3D – 2 h

20 horas de prácticas no Fab Lab

Impresoras 3D filamento – 8 h
Impresoras 3D resina – 8 h
Escaneo 3D – 4 h

Non é necesaria experiencia previa, o itinerario parte desde cero e dará comezo o día 3 de maio e finalizará o 14 de xullo cunha cadencia de dous talleres semanais os martes e os xoves.

Aforo limitado. Prazas dispoñibles 12.

Estará dispoñible un certificado de asistencia ao itinerario onde se reflicten as horas de formación recibida e o temario detallado impartido. Para a obtención do devandito certificado é necesario asistir ao 75 % da formación en liña e ao 100% da formación presencial.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Os negocios turísticos só poden entenderse a través das relacións entre persoas, por iso é relevante, especialmente no mundo dixital, comunicarche cos teus clientes.
Este taller ten como obxectivo aprender como dar a coñecer a túa empresa, os teus servizos e valores mediante o correo electrónico.
Coñeceremos as vantaxes de utilizar esta técnica de Marketing, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado das mesmas.

Contido
• Introdución ao e-mail Marketing turístico.
• Como deseñar unha estratexia turística de e-mail Marketing
• Deseño do e-mail
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

Nivel: Básico - Iniciación

O taller será impartido por Patricia Cabaleiro, postgraduada en Turismo pola Universidade de Santiago de Compostela con máis de 10 anos de experiencia no sector turístico. Xestionando aloxamentos, creando paquetes, produtos e presenza das marcas en redes sociais. Apaixonada da fotografía e o márketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Para un negocio converteuse en indispensable saír como resultado de procura en Google, e para iso non é suficiente con facer só unha estratexia de SÉ. Google Ads, antes como coñecido como Google Adwords, é un programa de publicidade en liña de Google co cal se poden crear anuncios para alcanzar ao teu público obxectivo e traballar o posicionamento SEM. Dada a extensión do tema e as infinitas posibilidades que ofrece este servizo de Google, o taller constará de dous partes relacionadas entre si, polo que para entender a parte II non podemos deixar de asistir á parte I.

Índice de contidos parte I:
•	Que é Google Ads?
•	Conceptos básicos
•	Definir obxectivos
•	Tipos de campaña
•	Palabra
•	Sistema de poxas

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Traballar o SEO é a mellor forma de que os usuarios de Google poidan atoparche por medio das procuras que realizan. Neste primeiro taller achegarémonos aos conceptos básicos que o compoñen e veremos o proceso de transformación dun sitio web para mellorar o posicionamento nos principais buscadores, aumentando así o tráfico de usuarios ou clientes.

Índice Contidos

1. Introdución e Conceptos Básicos SEO.
2. Que son e para que serven as palabras crave? Deseña a túa estratexia.
3. Factores SEO técnico na páxina web: diagnóstico, ferramentas e optimización

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
No mes de maio iniciamos un novo itinerario de Fabricación Dixital cun formato mixto, haberá talleres en liña e practicas presenciais no Fab Lab do Centro Provincial de Economía Dixital no Viveiro de Empresas de Barro.

O obxectivo é o de dar a coñecer e familiarizarse coas tecnoloxías implicadas nun proceso de fabricación dixital, non só a nivel teórico, senón que facemos especial fincapé en que o asistente teña un contacto real coa tecnoloxía e que poida experimentar con ela, que sexa capaz de deseñar unha peza en 3D e póidaa fabricar no Fab Lab en por si.

O itinerario consta dun total de 50 h de formación.

30 horas de formación en liña onde se verán:
Debuxo 3D con Onshape – 16 h
Impresoras 3D de filamento, materiais - 8 h
Impresoras 3D de resina, materiais – 4 h
Escáner 3D – 2 h

20 horas de prácticas no Fab Lab

Impresoras 3D filamento – 8 h
Impresoras 3D resina – 8 h
Escaneo 3D – 4 h

Non é necesaria experiencia previa, o itinerario parte desde cero e dará comezo o día 3 de maio e finalizará o 14 de xullo cunha cadencia de dous talleres semanais os martes e os xoves.

Aforo limitado. Prazas dispoñibles 12.

Estará dispoñible un certificado de asistencia ao itinerario onde se reflicten as horas de formación recibida e o temario detallado impartido. Para a obtención do devandito certificado é necesario asistir ao 75 % da formación en liña e ao 100% da formación presencial.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

TikTok é unha rede social especializada na edición e creación de videos cortos a través de dispositivos móbiles. O seu obxetivo consiste en potenciar a creatividade e facer disfrutar a xente a través de contenido xerado polos usuarios da plataforma.
TikTok é a rede social do momento, a que máis creceu nos últimos dous anos e o groso das persoas usuarias son menores de 30 anos. Ter presencia nesta rede social permitiranos conectar co viaxeiro de hoxe se nos diriximos a un público eminentemente xoven e co do futuro.
 Outra plataforma que cobrou relevancia é Twitch e que está crecendo de forma sostida e contando cada vez con máis usuarios. Twitch é unha rede social pertencente a Amazon que se adica a emisión de videos en directo e que dispón ferramentas para que os seguidores do video poidan interactuar directamente co streamer. Esta rede que está transformando o mundo da comunicación non ten polo momento o aproveitamento oportuno dende o mundo do turismo e pode ser unha boa oportunidade para as marcas.

Índice:

•	Introdución
•	Funcionalidades
•	Estratexias
•	Boas prácticas

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Para un negocio converteuse en indispensable saír como resultado de procura en Google, e para iso non é suficiente con facer só unha estratexia de SÉ. Google Ads, antes como coñecido como Google Adwords, é un programa de publicidade en liña de Google co cal se poden crear anuncios para alcanzar ao teu público obxectivo e traballar o posicionamento SEM. Dada a extensión do tema e as infinitas posibilidades que ofrece este servizo de Google, o taller constará de dous partes relacionadas entre si, polo que para entender a parte II non podemos deixar de asistir á parte I.

Índice de contidos parte II:
•	Material para os anuncios
•	Como optimizar a campaña
•	Análise de datos
•	Caso práctico

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129  130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte

Calendario eventos

« Xuño 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30