Eventos

Buscador

    a
 Prezi é un programa de presentacións para explorar e compartir ideas sobre un documento virtual baseado na informática en nube (software como servizo). A aplicación distínguese pola súa interface gráfica con  zoom, que permite aos usuarios dispoñer dunha visión máis achegada ou afastada da zona de presentación, nun espazo

Índice de contidos:
-	Primeiros pasos en  Prezi: Crear Conta e Escoller Persoal.
-	A Interface de  Prezi: O lenzo, menú, barras, a contorna.
-	Cambiar o Fondo.
-	Inserir e Editar Textos.
-	Inserir unha Imaxe
-	Engadir, Modificar e Eliminar Marcos.
-	Creando e Ordenando as Rutas.
-	Inserir un  Link, Ligazón ou  Hipervínculo.
-	Inserir un Vídeo.
-	Como Engadir Efectos ás Imaxes.
-	Como facer animacións en  Prezi
-	Inserir un Documentos  Word, Excel ou PDF.
-	Agregar Música de Fondo, Sons ou Voz.
-	Compartir un  Prezi cos teus Amigos.

O obradoiro será impartido por José Luis Penas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
O número de consumidores que regularmente utilizan un dispositivo móbil, xa sexa un teléfono intelixente,  tableta ou portátil, para facer pagos a aumentado nos últimos anos.

Cando estamos no proceso de creación dun e- commerce, é moi habitual deixar para o final, a toma de decisión, de como pagarán os nosos clientes. Con todo, esta vai ser unha toma de decisión fundamental, que se converterá nunha experiencia de cliente.

Este obradoiro ten como obxectivo dar a coñecer diferentes medios de pago para, así, poder escoller o que mellor se adapte ao negocio e ás necesidades dos clientes. 
 
Índice de contidos:
Evolución do mercado
Como elixir unha pasarela de pago para o noso  eCommerce
Integración na túa tenda
Canto vai custar
As  APIs: xestión directa de pagos
Seguridade e soporte
Por que solución de pago decídome? Algúns exemplos de medios de pago

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

O taller será impartido por  Noela Sánchez, enxeñeira técnica en Deseño Industrial con experiencia en técnicas de  escaneado,  fotogrametría e modelado 3D de produtos, arquitectura e recreación de contornas.
Coa regulación das vivendas de uso turístico en Galicia e noutras comunidades, ábrese un marco legal na súa comercialización  online. Neste taller analizaremos algunhas das plataformas dixitais existentes no mercado que dan servizos de promoción e venda do noso aloxamento permitindo á viaxeiro confirmación en tempo real dos seus reservas.

Este taller será impartido por Eva Fernández, Grao en Turismo e Posgrao en Dirección e Xestión de Empresas Turísticas, con máis de 15 anos de experiencia no sector en Xestión, Promoción e Comercialización de destinos e empresas turísticas.
Este taller pretende profundar e ampliar os coñecementos acerca da placa de Arduino, placa impresa cos compoñentes necesarios para que funcione un  microcontrolador e a súa comunicación co computador. Daranse os primeiros pasos no  desenvolvimiento de proxectos, a utilización de sensores e mostraranse as posibilidades que ofrece para a construción de dispositivos dixitais. 

O obradoiro será impartido polo perito informático Francisco Lorenzo, enxeñeiro Técnico en informática de Sistemas pola Universidade da Coruña e enxeñeiro Técnico en informática de Xestión pola Universidade de Vigo coa especialidade de “Seguridade informática” e “Sistemas virtualizados”, levando mais de dez anos no sector de virtualización de sistemas e consolidación de servidores.

O taller será impartido por Anxo  Ansoar, Graduado en Ciencias Empresariais, Máster en Banca e Finanzas e Posgrao en Xestión Empresarial da Innovación, quen actualmente desempeña o seu labor profesional en  KPMG. A súa experiencia centrouse na elaboración de plans de negocio para proxectos innovadores.
Dar a coñecer as vantaxes do comercio electrónico como canle de comercialización dos produtos e servizos. Farase un percorrido a través de todos os aspectos que deben terse en conta para materializar con éxito un negocio online: Plataforma tecnolóxica, deseño e incorporación de información, proceso de venda e márketing dixital. 
O obxectivo deste obradoiro é dar a coñecer ferramentas de retoque como o editor de fotografía Pixlr, gratuíto, que non necesita descargarse e que é de manexo básico e fácil. Subministraranse fotos para converter o fondo a branco puro, borrar imperfeccións ou redimensionalas ao tamaño requirido por Amazon, entre outras ferramentas de edición

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
Na actualidade, dado o gran número de competidores grazas á globalización e accesibilidade que permite internet, as empresas necesitan chegar ao consumidor dunha maneira intelixente e emotiva para diferenciarse do resto.  O Márketing de contidos busca atraer e reter aos clientes potenciais ofrecéndolles contido interesante e valioso co que sentan identificados e xeren unha  empatía cara á marca.

O taller céntrase nos aspectos que se deben ter en conta para  postear nun horario adecuado ao cliente, ver de que maneira hai que dirixirse a el ou coidar os detalles de cada publicación para lograr a maior taxa de  engagement posible.
As técnicas que engloban o concepto de " prototipado rápido" permiten obter modelos dos nosos produtos dunha maneira máis rápida a partir de modelos 3D.

Coñeceremos as vantaxes que nos ofrece o  escaneado 3D e aplicacións reais destas técnicas á hora de desenvolver produtos.

O taller será impartido por  Noela Sánchez, enxeñeira técnica en Deseño Industrial con experiencia en técnicas de  escaneado,  fotogrametría e modelado 3D de produtos, arquitectura e recreación de contornas.
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8  9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte

Calendario eventos

« Xuño 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30