Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

As actividades no destino xa representan o terceiro compoñente do gasto turístico a nivel mundial.
Comparado con outros segmentos da industria turística, o espazo de experiencia segue a ser un mercado fragmentado. Con cifras de negocio en constante crecemento, as grandes OTA fan un firme compromiso coa compra de portais especializados en liña e promoven este segmento con importantes partidas orzamentarias dedicadas á publicidade.

Este obradoiro está dirixido a empresas turísticas que inclúen diversos servizos de ocio e entretemento para viaxeiros, turistas e para a poboación local.

Índice de contidos:
. Introdución
. Marketing directo.
. Optimización de canles en liña.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciamos unha nova serie de obradoiros de ciberseguridade para ir formándonos en aspectos fundamentais que debemos de ter en conta, o formato é de 30 min máximo e unha frecuencia semanal para favorecer unha aprendizaxe fácil e progresiva.

“Ciberseguridade, como facer un contrasinal segura”, o obxectivo deste obradiro é facer ver ao usuario a importancia de ter un contrasinal ben definido e distinta para cada servizo, veremos tamén a forma de construír un contrasinal seguro.

Índice de contido
- A importancia dos contrasinais.
- Deseñar un contrasinal seguro.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciativa na que participan as seguintes mulleres asesoradas das oficinas de SmartPeme: 

-Luz Prado, fundadora de "Luz Prado, Escuela de Diseño y Moda".
-Salomé Fernández, creadora de "Cucapuntoes".
-Pilar Alonso, creadora de "Xacobleas".
-Cruz Martínez, fundadora de "Planeta Tres Zetas".
-Susana Abal, directora de "Desde 0 Home Staging".

O obxectivo desta iniciativa é poñer en común varios puntos de vista sobre o emprendemento sendo muller, os pros e os contras de levar a cabo un proxecto propio.

Esta acción constará das seguintes partes:

-Ronda de preguntas, realizadas por un moderador, que contestarán as mulleres emprendedoras aportando os seus puntos de vista.
-Preguntas finais por parte do público.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Se queres montar unha tenda en liña ou se xa tes unha, debes saber que o éxito do teu negocio depende de que os clientes que buscan satisfacer as necesidades ou desexos que cobren os teus produtos atópente en liña. A técnicas SEO axudan a que a túa e-commerce móstrese ao teu público obxectivo como resultado das súas procuras de Google (e outros buscadores).

Neste obradoiro aprenderás como optimizar a túa web de venda en liña e mellorar o teu posicionamento nos motores de procura cun enfoque práctico, no que poderás ver exemplos reais. Este obradoiro preséntase como especialización doutros obradoiros SEO de SmartPeme ("Aprende a elixir as palabras clave para a túa estratexia SEO e SEM" e "Iniciación ao SEO I e II") para enfocarnos unicamente no posicionamento para tendas en liña.

CONTIDO:
- Que vendemos e a quen? (Produto e usuario)
- Tecnoloxía
- Investigación de palabras clave
- Arquitectura Web (Páxinas clave: Home, categorías e subcategorías, fichas de produto)
- Xestión de Stock
- Contidos
- Tips Extra


O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Obxectivo:

As restricións e confinamentos fixeron que o xeito de comunicarse no entorno empresarial cambiou, recorremos a ferramentas en liña como videoconferencia ou plataformas de transmisión e fixémolo de forma precipitada, pensando nunha solución de emerxencia temporal e en moitos casos sen ser claro como facelo e descoidando aspectos fundamentais como a imaxe corporativa transmitida.

O obxectivo deste itinerario formativo é mellorar os eventos en liña que levamos a cabo cos nosos clientes, a difusión do noso contido e, en xeral, calquera comunicación empresarial en liña.

O itinerario consta de 5 sesións de 1:30 horas co novo formato de 1 hora de contido e 30 "de" Rolda de consultas "onde os usuarios poden formular preguntas directas sobre o contido do taller.

4a sesión: "Como transmitir o teu evento en liña de xeito profesional IV - OBS I"

- Screendragons
- OBS - introdución
- OBS Studio

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais.

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Contidos:
• Que é un Plan de Márketing Dixital
• Por que o necesito? Beneficios
• Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciamos unha nova serie de obradoiros de ciberseguridade para ir formándonos en aspectos fundamentais que debemos de ter en conta, o formato é de 30 min máximo e unha frecuencia semanal para favorecer unha aprendizaxe fácil e progresiva.

“Ciberseguridade, Antivirus, actualización do software”, o obxectivo deste obradoiro é dar a coñecer dous das contramedidas básicas que debemos tomar, a necesidade de ter todo o software actualizado para corrixir vulnerabilidades, a utilización e elección dun antivirus, cal e por que.

Índice de contido

- Actualización de software
- Antivirus, cal e por que

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O obxectivo deste taller é dar a coñecer a importancia de ter os nosos datos apoiados cunha copia de seguridade, non só pola posibilidade de ser vítima dun ransomware, senón tamén pola posibilidade de ter outro tipo de incidentes como un roubo, unha inundación ou unha subida de tensión na rede eléctrica.

Índice de contidos:

-Por que facer unha copia de seguridade.
-Copias de seguridade, Duplicati.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Queres protexer o teu negocio e destacar no mercado? Entón non te podes perder esta charla.

Índice de contidos:

- Identificar os elementos clave dunha marca e como rexistrala correctamente.
- Coñecer os diferentes tipos de marcas e cal é o máis adecuado para o teu negocio.
- Entender como funciona a propiedade intelectual e como protexer as túas ideas e deseños.
- Coñecer as mellores prácticas para protexer a túa marca e evitar conflitos legais.

O obradoiro será impartido por José Manuel Sendín Rodriguez, licenciado en Dereito pola Universidade de Santiago de Compostela, avogado e socio do despacho SISTEMIUS. Nos últimos anos traballou asesorando a empresas e emprendedores na protección da súa propiedade intelectual e industrial.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Para un negocio converteuse en indispensable saír como resultado de procura en Google, e para iso non é suficiente con facer só unha estratexia de SÉ. Google Ads, antes como coñecido como Google Adwords, é un programa de publicidade en liña de Google co cal se poden crear anuncios para alcanzar ao teu público obxectivo e traballar o posicionamento SEM. Dada a extensión do tema e as infinitas posibilidades que ofrece este servizo de Google, o taller constará de dous partes relacionadas entre si, polo que para entender a parte II non podemos deixar de asistir á parte I.

Índice de contidos parte I:
• Que é Google Ads?
• Conceptos básicos
• Definir obxectivos
• Tipos de campaña
• Palabra
• Sistema de poxas

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146  147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte