Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais.

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Contidos:
• Que é un Plan de Márketing Dixital
• Por que o necesito? Beneficios
• Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

A través da OAPR Cambados organízase o seguinte obradoiro para SmartPeme.

Daremos a coñecer a ferramenta Whatsapp Business. Trátase da versión orientada a empresas da popular aplicación de mensaxería Whatsapp. Con esta app móbil, as empresas e negocios poden interactuar cos seus clientes dunha forma sinxela e profesional, xa que incorpora novas funcionalidades para organizar, automatizar e responder rapidamente as mensaxes.

Índice de contidos:
	Introdución a Whatsapp
	Whatsapp vs. Whatsapp Business
	Crear unha conta en WhatsApp Business
	Novas funcionalidades

O obraodoiro será impartido por Jose Luis Taboada, asesor TIC de SmartPeme con máis de 25 anos no sector e especializado en sistemas informáticos.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

A través da OAPR Cambados organízase o seguinte obradoiro para SmartPeme.

O Social Media Listening é unha ferramenta do márketing dixital que permite facer contido co que crear compromiso coa túa marca. Para iso supervísanse as conversacións en redes sociais co obxectivo de escoitar, analizar e mellorar os nosos produtos ou servizos adaptándoos ao consumidor.

Contidos:

•Que é o Social Media Listening?
• Por que utilizalo? Vantaxes
• Aspectos clave para realizar un análise
• Ferramentas 
• Casos real
• Conclusións

O obradoiro será impartido por Jose Luís Taboada, asesor TIC de SmartPeme con 25 anos de experiencia no sector e especializado en sistemas informáticos.