Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais.

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Contidos:
• Que é un Plan de Márketing Dixital
• Por que o necesito? Beneficios
• Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Instagram é unha das redes sociais con máis demanda visual e tamén é unha das plataformas con maior interacción a nivel comercial. 

Neste taller exploraremos:

•	As diferentes contornas visuais dispoñibles nesta rede social
•	Que tipo de contido teremos que preparar para eles
•	Que formatos usaremos segundo onde vaiamos publicalo
•	Que tendencias son as que máis se están utilizando
•	Como mellorar aspectos do noso perfil principal


O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Obradoiro telemático a través de Zoom

O email márketing segue a ser unha ferramenta esencial na estratexia de márketing dixital de todo negocio. Tanto é así, que existen ferramentas que nos axudan a que este proceso se convirta en áxil, eficiente e rápido. Neste obradoiro, aprenderemos e coñeceremos a ferramenta Sendinblue e cómo sacarlle o mellor partido. Crearemos campañas de email, editaremos plantillas, comprobaremos para que serve cada sección da ferramenta e deixarémola configurada correctamente para mellorar a nosa produtividade.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

O mundo dixital representa un modelo de negocio e un crecemento empresarial. Por que este potencial non o poden empregar tamén asociacións, fundacións, cooperativas ou empresas con fins sociais?
Neste taller revisaremos as principais estratexias en liña, as ferramentas e as canles máis axeitadas dispoñibles para as entidades do terceiro sector para funcionar no contorno dixital, atendendo aos seus principais obxectivos e necesidades.

1. Introdución.
2. Obxectivos e particularidades do terceiro sector no ámbito dixital.
3. Estratexias e canles de captación, captación de fondos e imaxe corporativa.
4. Ferramentas.
5. Exemplos de éxito.

O taller será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing en liña.
Google Search Console é unha ferramenta totalmente gratuíta que está a disposición de todos os usuarios co fin de axudarlles a mellorar o posicionamento SÉ das páxinas web dunha maneira simple e intuitiva.

O obradoiro céntrase en descubrir como saber manexar cada unha das ferramentas que Google Search Console pon a disposición dos empresarios e emprendedores para optimizar a súa páxina web e ser atopados de maneira rápida e sen erros por Google e os seus robots, o que se traduce nunha procura efectiva para os consumidores finais. O uso de Google Search Console é unha estupenda oportunidade para ir subindo posicións nos buscadores e aparecer na primeira páxina de resultados a custo cero.

Índice de contidos:
1. Que é Google Search Console?
2. Por que debo de usalo?
3. Primeiros pasos para configuralo
4. Mellora os aspectos de procura con Google Search Console
5. Consegue aumentar o tráfico da túa páxina web
6. Outras funcións importantes
7. Resumo

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Explicaremos en que consiste un dominio, como facer que se adapte ás necesidades do teu negocio ou proxecto de emprendemento, como facer para aloxalos na internet, os diferentes tipos de dominios que podemos atopar e usar, como transferilos e tamén daremos respostas a preguntas como: Como isto beneficia ao meu negocio? E todas as demais que poidan xurdir neste interesante módulo introdutorio.

Índice de contido:

- Que é un dominio 
- Como elixir un dominio 
- Tipos de dominio 
- Como contratar un dominio 
- Transferencia e renovación

O obradoiro será impartido por Guillermo Nass, TSU en Deseñador Gráfico Publicitario do Colexio Universitario Monseñor de Talavera, entusiasta da cor e do deseño con experiencia en web, Wordpress, posicionamento en redes sociais, márketing dixital, entre outros.
Este obradoiro ten un dobre obxectivo, por unha banda, concienciar ao usuario dos posibles riscos ao facer uso da internet e doutra banda tomar unha serie de contramedidas básicas que nos axudarán a estar máis protexido cando naveguemos pola rede.

índice de contidos:

-Mapa mundial de ciberseguridad
	- Obxectivos dos ciberdelincuentes
	- Que podemos facer
	- Contrasinais
	- Uso de VPN – configuración de Proton VPN

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
O sector turístico ten sido un dos devanceiros no uso das redes sociais e confirmouse nos últimos anos como o que máis as utiliza.
 
Po isto pode tener unha importancia chave como profesional do sector turístico ou para a miña empresa ter presenza en Linkedin e desenvolver una estratexia de comunicación adaptada a esta plataforma.

 Linkedin pode ser una boa fonte de información útil, servirnos para facer networking e para encontrar ao noso público obxectivo. Hoteis, axencias de viaxes, OPCs e guías de turismo poden sacar partido desta rede especialmente se a súa clientela son empresas ou determinado tipo de persoas profesionais. 

Linkedin ten 260 millones de usuarios activos e é unha rede social lonxeva con casi 20 anos debido a súa utilidade. Tendo en conta isto temos que establecer un obxectivo para a nosa marca e xerar contido de valor no formato convinte. 

Contido:

•	Introdución
•	Páxinas de empresa en Linkedin
•	Linkedin stories
•	Boas prácticas

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballei como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Este obradoiro ten un dobre obxectivo, por unha banda, concienciar ao usuario dos posibles riscos ao facer uso da internet e doutra banda tomar unha serie de contramedidas básicas que nos axudarán a estar máis protexido cando naveguemos pola rede.

Índice de contidos: 

-       Actualización do software- Windows Update
-	Copias de seguridade, Duplicati - Copia de seguridade en win 10
-	Antivirus – Windows Defender

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Falaremos do que é unha Hospedaxe e os tipos de produtos que poderemos desenvolver cando contratamos estes servizos, veremos dunha forma sinxela de comprender o que as diferentes hospedaxes ofrecen e como compaxinalo coas nosas necesidades.

Índice de contido: 

- Que é un Hospedaxe
- Tipos de hospedaxe 
- Que nos ofrece unha hospedaxe 
- Como contratalo

O obradoiro será impartido por Guillermo Nass, TSU en Deseñador Gráfico Publicitario do Colexio Universitario Monseñor de Talavera, entusiasta da cor e do deseño con experiencia en web, Wordpress, posicionamento en redes sociais, márketing dixital, entre outros.

Inscricións na seguinte ligazón:
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117  118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte

Calendario eventos

« Xuño 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30