Eventos

Buscador

    a
Con este obradoiro axudámosche á hora de elixir e contratar un dominio e aloxamento para a túa web. É importante saber que nome ten que darlle á súa páxina para sacarlle o máximo partido. Saber elixir un aloxamento que se axuste ás súas necesidades, capacidade de espazo, velocidade, seguridade, servizo técnico, prezos e outros, son importantes detalles que hai que ter moi en conta á hora de elixir entre as distintas empresas provedoras destes servizos.

Índice de contidos:

- Que é un dominio e tipos de dominio
- Consellos para elixir un nome de dominio, recomendacións
- Como varían os prezos á hora de ter un tipo de dominio ou outros?
- Pasos a realizar para a contratación dun dominio
- Que é un aloxamento e tipos de aloxamentos
- Características que pode ofrecernos un aloxamento
- Exemplos de empresas provedoras de aloxamento

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Aprenderás con estes  plugins ha realizar copias de seguridade da túa web, traducir a túa web a varios idiomas, ampliar as ferramentas de ortografía, formatos e fontes nas túas entradas e páxinas, realizar pop  ups, descarga de documentos en diferentes formatos, dar distintos roles e permisos á hora de administrar a nosa web, mellora a rapidez de carga, asesor de  cookies, posicionamento, galerías de imaxes, creador de logotipos. Seguro que poderás mellorar a túa web e ampliar os teus coñecementos á hora de coñecer todo este tipo de axudas e vantaxes.

Índice de contidos:
• Que é un  Plugin de  WordPress?
• Instalación de  Plugins en  WordPress 
• Listas de  plugin, función, nome e autor
• Vídeos de manexo e configuración dos plugins

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. 
Neste taller penetrarémonos en  Instagram desde o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia para seguir nela en función dos nosos obxectivos. Explicaranse as novas funcionalidades desta rede social para tendas  online,  facilitando o proceso de compra e a promoción dos produtos.

1- Introdución
2-  Por que a miña empresa debería estar en  Instagram?
3- O perfil de empresa
4- Estratexia de contidos
5- Publicidade
6- Instagram  shopping
7- Consellos

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Imos coñecer a técnica coñecida como Bokeh, que consiste no efecto óptico mediante o cal enfocamos ben o elemento principal e deixamos o resto dos elementos desenfocados, normalmente luces desenfocadas, resultando por ela unha técnica práctica para conseguir que as túas fotos resalten este nadal. 

Índice de contidos:
- Que é o bokeh?
- Como se consegue ese desenfoque?
- Bokeh con smartphones
- Mellora a túa composición utilizando esta técnica
- Bokeh con formas, que necesito?

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Neste obradoiro penetrarémonos en Instagram desde o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia para seguir nela en función dos nosos obxectivos. Explicaranse as novas funcionalidades desta rede social para tendas online, facilitando o proceso de compra e a promoción dos produtos.

Índice de contidos:

1- Introdución
2- Por que a miña empresa debería estar en Instagram?
3- O perfil de empresa
4- Estratexia de contidos
5- Publicidade
6- Instagram shopping
7- Consellos

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
 No obradoiro trataranse os pasos para programar unha casa domótica que cumpra os seguintes requisitos:

- Función nocturna automática, se é de noite as luces acéndense soas e apáganse pulsando un botón
- Función nocturna manual, se é de noite e apagáronse co botón volven acender co botón
- Función diúrna, se é de día as luces acéndense co botón e apáganse co botón.
   
A dificultade esta en resolver a máquina de estados con estas premisas e a programación.

- Chasis casa domótica (impreso en 3D)
- Máquina de estados III, variables, funcións, etc.
- Sensor IR,  leds,  servos,  LDR,  Zumbador, porto serie

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Un CRM ou " Customer Relationship Management" é unha ferramenta que permite centralizar nunha única base de datos todas as interaccións entre unha empresa e os seus clientes de forma clara e organizada. Está orientada a xestionar tres áreas básicas: a xestión comercial, o márketing e servizo postventa ou de atención ao cliente. 

Neste obradoiro, crearemos de cero un CRM, paso por paso, e coñeceremos das funcionalidades mais importantes para comezar a empregalo e sacarlle o máximo partido.

Índice de contidos:
- Introdución
- Concepto de CRM
- Características do CRM
- Zoho CRM
- Sugar CRM

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Neste taller penetrarémonos en  Instagram desde o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia para seguir nela en función dos nosos obxectivos. Explicaranse as novas funcionalidades desta rede social para tendas  online,  facilitando o proceso de compra e a promoción dos produtos.

1- Introdución
2-  Por que a miña empresa debería estar en  Instagram?
3- O perfil de empresa
4- Estratexia de contidos
5- Publicidade
6- Instagram  shopping
7- Consellos

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Hoxe en día ninguén pon en dúbida que as Redes Sociais son un fenómeno sociolóxico que cambiaron a nosa maneira de comunicarnos. Por tanto, o noso negocio non debe ser alleo a iso, pero debemos establecer e seguir certas normas á hora de utilizalas desde o punto de vista profesional. Neste taller daranse as pautas para contar cunha exitosa estratexia en redes sociais como ferramenta de comunicación para o noso negocio.	

Índice de contidos:

• Por que necesito unha guía de boas prácticas en Redes Sociais?
• Uso persoal vs. uso profesional
• Aspectos a ter en conta
• Exemplos de manuais corporativos de boas prácticas

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Este obradoiro ten como obxectivo expoñer as vantaxes dunha eficiente xestión do tempo para mellorar a produtividade laboral, así como poñer a disposición dos asistentes as ferramentas adecuadas para esa xestión do tempo e a organización do traballo.

Índice de contidos

1º. Trello
• Que é?
• Por que utilizalo?
• Comezado con Trello
2º. Outros xestores de proxectos e tarefas 
3º. TOGGL: Contador de tempo

O obradoiro será impartido por Laura Carreira, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o márketing dixital.
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42  43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162  Seguinte

Calendario eventos

« Xuño 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30