Social Media Listening, técnica clave para saber cómo pensan os nosos clientes - Actualidade
Actualidade
Social Media Listening, técnica clave para saber cómo pensan os nosos clientes
Data: martes, 24 de xullo de 2018
A utilización das redes sociais polas marcas ou empresas cambiou as regras do xogo en canto á forma na que se comparte e xérase contido para os usuarios ou clientes potenciais.
Neste sentido, coñecer ben que tipo de contido crear para poder lograr o compromiso e fidelización de marca que se quere é relevante, aínda que, non hai que esquecerse que escoitar aos seguidores e interactuar con eles é imprescindible para conectar dunha forma efectiva.
Para iso, emprégase o Social Media Listening, técnica que permite ás empresas e marcas poder saber e coñecer todo o que se comenta en RRSS sobre a súa marca, empregando ferramentas de monitoraxe. Busca comentarios, opinións, preferencias e datos de usuarios, clientes potenciais, competidores ou líderes do sector, co fin de avaliar o rendemento dunha marca, produto ou organización, sempre en función do que comentan as persoas.
A través do emprego de dicha técnica, as empresas conseguen medir a efectividade de todo o que se di delas e das súas marcas nas distintas plataformas sociais e, con iso, calcular o impacto que teñen na reputación das mesmas. Ademais, tamén lles permite coñecer que é o que os usuarios din acerca dos seus máximos competidores e do mercado en xeral.
Hoxe en día, existen diferentes ferramentas, xa sexan de pago ou gratuítas, que permiten ás empresas observar e rastrexar os comentarios ou opinións recibidas. Entre todas as que hai, podemos mencionar Google Alerts, IceRocket, Social Mention ou Brandwatch.
Para as empresas, o uso do Social Media Listening pode reportarlles múltiples vantaxes. Por exemplo, os usuarios ou clientes potenciais verán que unha marca é accesible se escoita, contesta e ten en conta as críticas, queixas ou suxestións que lle transmitan xa que sentirán escoitados e valorados. Tamén, estas preocupacións ou peticións que presentan os clientes, se son tidas en conta, permitirá que se poida ofrecer un mellor servizo. Por último, escoitar o que as persoas din acerca doutras empresas do mesmo sector e ver como interaccionan cos seus clientes, achega información de alto interese sobre que facer e que evitar.
Por tanto, se tes unha empresa ou marca é importante ter en conta dita técnica, xa que che permite medir o nivel de lealdade ou compromiso das persoas, ademais de determinar novas oportunidades, anticiparse a potenciais situacións de crises e establecer a estratexia a seguir para lograr conseguir achegar a marca ao usuario.
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Xuño 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- Bizum: a evolución dos pagos dixitais16 de xuño de 2025 11:00Máis información
- Pinterest para e-commerce17 de xuño de 2025 12:00Máis información
- Growth Márketing: estratexias para un crecemento sostible do teu negocio17 de xuño de 2025 17:00Máis información
- Creación e análise dunha base de datos de aloxamentos18 de xuño de 2025 16:30Máis información
- Deseño 3D online con OnShape 1, xestión documental e primer deseño19 de xuño de 2025 12:00Máis información
- Crea vídeos de alto impacto só co teu Smartphone19 de xuño de 2025 17:00Máis información