Por que necesito un Plan de Márketing Dixital - Actualidade
Actualidade
« Atrás
Por que necesito un Plan de Márketing Dixital
Data: venres, 23 de agosto de 2019
![](/documents/10180/0/andrew-neel-cckf4TsHAuw-unsplash.jpg/a5d5b004-d232-4e59-a339-68907ce6568a?t=1566545647082)
Cando temos unha empresa ou queremos emprender, atopámonos con que necesitamos seguir unha estratexia para implementar as tácticas de márketing adecuadas para unha exitosa comunicación do noso negocio a través de medios dixitais.
Un Plan de Márketing Dixital é un "documento" onde se definen os obxectivos, as estratexias e os plans de acción dun proxecto na contorna online para alcanzar as nosas metas.
Para iso, debemos definir para o noso proxecto que é o que queremos obter, como o imos a obter, quen o vai a poñer en marcha, en que canles teremos presenza, cal será o noso investimento económico e en que prazo realizarase.
Esta información debemos redactala nun documento con diferentes puntos, para que todo o equipo do proxecto teña sempre presente os pasos para seguir, seguindo o plan cada vez que teña que realizar unha actividade.
Beneficios de contar cun Plan de Márketing Dixital
- Proporciónanos unha visión completa das necesidades do mercado, da túa competencia e da túa situación actual.
- Permítenos identificar a quen nos diriximos, por que o facemos e como axudar aos nosos clientes potenciais.
- Actúa a modo de folla de roteiro para non desviarnos do camiño.
- Permítenos coñecer as necesidades do noso público obxectivo e crear servizos e produtos en base á devandita información.
- Permítenos medir e comprobar o que funciona e o que non na nosa estratexia de Márketing Dixital.
Pasos dun Plan de Márketing Dixital
- Análise interna
Debemos realizar un diagnóstico que determine cal é a situación actual da nosa empresa no ámbito dixital
- Análise externa
Debemos investigar o mercado, o sector onde competimos e a súa tendencia futura. Aquí temos que identificar moi claramente o noso público obxectivo: o perfil do noso cliente/usuario ideal, profundando nas súas necesidades, hábitos e intereses. Ademais, temos que coñecer en profundidade aos nosos competidores: quen son e cal é a súa presenza online.
- Análise DAFO
Trátase dunha ferramenta a través da cal obteremos a situación real da nosa empresa. Temos que detectar:
D: Debilidades da nosa empresa.
A: Ameazas externas que poden influírnos negativamente.
F: Fortalezas da nosa empresa con respecto á competencia.
O: Oportunidades, factores externos que poden axudarnos.
- Obxectivos
Nesta fase necesitamos establecer os logros para alcanzar, xa que deles dependerá a estratexia para seguir. Os obxectivos deben ser: específicos, medibles, alcanzables, realistas e definirse para un período de tempo determinado.
- Estratexias e tácticas de márketing dixital
En función dos nosos obxectivos, estableceremos unha serie de estratexias e tácticas concretas que nos permitan alcanzalos. Por exemplo, se o noso obxectivo é incrementar as nosas vendas online un 20% este ano, podemos crear campañas publicitarias en diferentes redes sociais, establecer alianzas con influencers, crear posts con contidos acordes ás nosas palabras clave obxectivo para posicionarnos mellor en buscadores, etc.
- Plan de acción e timing
Todas as estratexias definidas terán unha folla de roteiro e un timing, de modo que todo o equipo involucrado saberá cando e quen realizará cada unha das accións. Cun calendario editorial establecemos que contidos publicar, cando publicalos e en que canle (redes sociais, blogue…)
- Monitoraxe
Para coñecer se as nosas accións cumpren os obxectivos previstos, debemos establecer KPI' s ou indicadores clave de rendemento. Con eles poderemos medir, controlar e establecer os resultados (éxito ou fracaso) do plan. Exemplos: Nº de seguidores en redes sociais, número de visitas ao noso sitio web, número de pedidos na tenda online.
- Orzamento
Debemos ter en conta o investimento para realizar nas diferentes accións establecidas. Algúns aspectos para incluír son: O capital humano que vai levar a cabo as accións, xa sexa do noso equipo ou dunha axencia ou freelance externo, as ferramentas de márketing que imos utilizar en todo o proceso e o investimento en publicidade.
Unha vez chegados ata aquí, a creación dun Plan de Márketing pode resultar complexa ou laboriosa, pero en realidade a complexidade marcarémola nós, en función das nosas necesidades. E sempre é mellor dedicar algo de tempo a planificar, xa que serán recursos ben investidos. Lembremos que: "Ninguén planea fracasar, pero a maioría dos que fracasan non tiñan un plan".
Esther Garcinuño de Pablos
Asesora TIC
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Xuño 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- O teu plan de márketing dixital paso a paso12 de xuño de 2024 11:00Máis información
- Así funciona WhatsApp Business20 de xuño de 2024 11:00Máis información
- Social Media Listening: descobre que se di de ti nas RRSS25 de xuño de 2024 11:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento