Fidelizar ao consumidor educándolle para mellorar a ciberseguridad - Actualidade
Actualidade
Fidelizar ao consumidor educándolle para mellorar a ciberseguridad
Data: xoves, 01 de xuño de 2017
Na loita contra o delito cibernético os expertos consideran ao consumidor como o talón de Aquiles dos sistemas de seguridade. As empresas poden aproveitar esta realidade se forman unha alianza cos seus clientes. Ademais de diminuír a incidencia da fraude cibernético, pode multiplicar o número de interaccións entre o provedor e o consumidor que, que segundo a última investigación de Affinion O Consumidor Conectado, pode conducir a un maior compromiso e fidelización.
http://www.relacioncliente.es/fidelizar-consumidor-con-ciberseguridad
Fonte: Relación Cliente
Rexistro
« | Agosto 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- Optimiza a túa estratexia de marketing por correo electrónico con Benchmark Email12 de agosto de 2025 11:00Máis información
- Como utilizar Instagram para promover a túa empresa27 de agosto de 2025 11:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento