Clubhouse, a nova rede social que promete dialogar - Actualidade
Actualidade
Clubhouse, a nova rede social que promete dialogar
Data: venres, 26 de febreiro de 2021
Coñeces xa o último éxito das redes sociais?
Se é así, xa saberás que estamos a falar de Clubhouse. Se non te soa, queda e contámoste sobre a nova revolución social.
Clubhouse é unha plataforma exclusiva, que, por agora, xa conta con 5 millóns de descargas e que, basicamente, xira en torno ao audio en vivo. Está a converterse nunha das redes sociais máis populares do momento e en moi pouco tempo. Dicimos exclusiva porque soamente está dispoñible para iOS, deixando atrás ás persoas usuarias de Android.
A diferenza principal con outras redes sociais ou aplicacións como Whatsapp, é que Clubhouse céntrase na comunicación a través de mensaxes de texto falados, é dicir, céntrase no contido de audio para a interacción.
A forma na que funciona é simple. Supoñendo que xa teñas unha conta, recibirás unha recomendación de chat que comezará proximamente. Estas recomendacións baséanse na selección que se fai ao comezar, durante o rexistro, polo que os temas que máis che gusten aparecerán con máis frecuencia.
Máis tarde, poderás unirte a ese chat/sala e escoitar o material ou tema elaborado polas persoas oradoras. Soamente algunhas persoas falarán como oradoras e o resto actuarán como oíntes. Igualmente, tamén hai a posibilidade de participar nese diálogo para intercambiar parecer ou opinións.
Unha aplicación exclusiva e popular
Clubhouse fundouse hai un ano, pero saltou a fama cando o pasado 30 de xaneiro, Elon Musk (fundador de Tesla), deuna a coñecer. Musk entrevistou ao confundador de Robinhood -Vlad Teney- e pasou a ser unha das aplicacións máis famosas deste 2021.
O que cabe destacar é que, do mesmo xeito que outras plataformas de redes sociais estadounidenses, China xa a bloqueou desde principios de febreiro.
Diciamos no comezo que a exclusividade é un aspecto que fai que todo o mundo fale dela. Ademais de estar soamente dispoñible para iOS, unicamente pódese facer o rexistro a través de invitación.
Polo xeral, as invitacións poden ser enviadas por persoas usuarias que xa se atopan dentro de Clubhouse, pero tamén existe a posibilidade de que postules e que, pasado un tempo, a aplicación envíeche unha invitación.
Esta App xa foi valorada en mil millóns de dólares por equipos de investimento no mes de xaneiro. Por agora, Twitter acaba de lanzar a súa propia versión chamada Spaces, e segundo noticias procedentes de Silicon Valley, Facebook xa está a traballar nun produto similar.
E ti, xa estás activo ou activa en Clubhouse?
Fátima Faílde
Asesora TIC SmartPeme
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Xuño 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- Bizum: a evolución dos pagos dixitais16 de xuño de 2025 11:00Máis información
- Pinterest para e-commerce17 de xuño de 2025 12:00Máis información
- Growth Márketing: estratexias para un crecemento sostible do teu negocio17 de xuño de 2025 17:00Máis información
- Creación e análise dunha base de datos de aloxamentos18 de xuño de 2025 16:30Máis información
- Deseño 3D online con OnShape 1, xestión documental e primer deseño19 de xuño de 2025 12:00Máis información
- Crea vídeos de alto impacto só co teu Smartphone19 de xuño de 2025 17:00Máis información