Eventos

Buscador

    a
Neste obradoiro aprenderemos a planificar a nosa axenda e a dos nosos empregados desde esta aplicación na nube, sincronizando Google Calendar nos nosos dispositivos móbiles coa nosa axenda de contactos en Google. 
Podemos crear múltiples calendarios compartidos entre os diferentes usuarios da organización ou externos e organizar as citas cos nosos clientes ou provedores convidándoos a diferentes eventos, ós que nos darán a súa previa aceptación.

Índice de contidos:
• Planificación das miñas tarefas e reunións
• Creación e xestión de calendarios compartidos cos nosos empregados ou de perfís distintos dentro da empresa
• Invitación a reunións e citas cos nosos clientes ou provedores esixindo a súa aceptación
• Conexión coa axenda de contactos
• Sincronización cos dispositivos móbiles

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Unha das dificultades coas que se atopan as pequenas e medianas empresas turísticas é a realización de trámites na administración pública vía electrónica.

Neste taller trataremos conceptos que van desde como acceder e modificar os datos que a Administración ten sobre el, o tramitar altas/baixas/cambios da túa empresa, solicitude e seguimento de subvencións, facturación, ata a participación en diferentes programas de promoción e comercialización dos entes de xestión turística.

Índice de contidos:
•  Turespazo:  extranet sectorial que se establece entre o sector turístico e a Administración Turística de Galicia a través de Internet.
• Firma dixital e facturación electrónica/  FACE.
• Entes de xestión turística: Turismo Rías Baixas, Turismo de Galicia e Mapa Xeodestinos turísticos.
• Exemplos e trámites para a participación en plans de promoción e comercialización de recursos turísticos: Ruta do veu Rías Baixas (Experiencias  enoturísticas), Galicia turismo rural (Experiencias), Turismo. gal (“Plans”).

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
O Social Media  Listening é unha ferramenta do márketing dixital que che permite crear contido co que crear  engagemente coa túa marca. Para iso supervísanse as conversacións en redes sociais co obxectivo de escoitar, analizar e mellorar os nosos produtos ou servizos adaptándoos ao consumidor.

Índice de contidos:
• Que é o Social Media  Listening?
•  Por que utilizalo? Vantaxes
•  Aspectos crave
•  Ferramentas
•  Casos de éxito
•  Recomendacións finais

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Este curso é perfecto para principiantes que se queiran iniciar no mundo do deseño ou pequenas empresas que necesiten realizar de forma rápida e profesional material para o seu negocio e non contan con coñecementos de deseño.  

O taller pretende facilitar as ferramentas necesarias para poder realizar de forma rápida e profesional deseños necesarios para a túa empresa. Ademais, cos programas de software libre que se usarán no curso, o usuario poderá realizar, entre outros, o seu propio logotipo, identidade de marca, tarxetas de visita, carteis, infografías ou presentacións.

Índice de contidos:
1. Conceptos básicos
2. Tipografías (uso e elección)
3. Psicoloxía da cor 
4. Planificación do proxecto
5. Softwares gratuítos de deseño

Berta Cortez- Lobao Sineiro, Licenciada en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Vigo traballou durante 7 anos na área de Comunicación&Márketing de empresas de diversos sectores, especializándose en  Community Management, deseño gráfico, web e editorial. Desde o ano 2017 xestiona a súa propia marca “2 Sensaciones Creativas” coa súa socia, desenvolvendo proxectos en Galicia e Mallorca.
Este taller dirixido a pemes e autónomos, e emprendedores onde se tratará de  contextualizar e mostrar que é un  Bot e como podemos utilizar os  Chatbot como modelo da automatización da atención ao cliente

Índice de contidos:
• Definición 
• Tipoloxías
• Ferramentas para crear o noso propio  chatbot 
• Caso práctico:  Chatbot para Facebook

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. 
Este taller dirixido a pemes e autónomos, e emprendedores onde se tratará de  contextualizar e mostrar que é un  Bot e como podemos utilizar os  Chatbot como modelo da automatización da atención ao cliente

Índice de contidos:
• Definición 
• Tipoloxías
• Ferramentas para crear o noso propio  chatbot 
• Caso práctico:  Chatbot para Facebook

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.