Eventos
Eventos
Buscador
07/03/2019 19:00
A fotografía de produto é o escaparate do noso local no mundo on- line, por iso debemos ser coidadosos á hora de realizar as nosas fotografías, coidar os detalles a luz e a composición son os factores máis importantes da nosa fotografía. Da calidade da nosa imaxe dependerá a capacidade de aceptación ou desexo de consumir os nosos produtos ou servizos. Neste taller repasaremos as claves e os elementos que debemos utilizar para realizar unha boa fotografía de produto. Recomendable traer cámara propia para realizar prácticas de fotografía de produto. Índice de contidos: 1. Que é a fotografía de produto? 2. Claves para conseguir a fotografía perfecta. 3. Que necesitamos para facer boas fotografías de produto? 4. Elementos para realizar as fotografías. 5. Requisitos de tendas on- line (tamaños, calidade, etc.) 6. Práctica de edición como programa on- line. O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
07/03/2019 19:00
Con este taller coñecerás as pautas de como se planifica un evento en redes sociais e cales son os aspectos que debes ter en conta para organizalo, as accións que debes realizar na produción e na post-produción para promocionar o evento e que sexa todo un éxito. Os eventos son unha gran ferramenta de comunicación para o teu negocio xa que potencias a túa imaxe, fidelizas e captas novos clientes. Para facer unha promoción perfecta do teu evento -sexa cal for-, existen tres etapas fundamentais, as cales teñen o seu lugar nas redes sociais. Índice de contidos: • Factores a ter en conta antes de organizar un evento (Tipos de evento, público obxectivo, creatividade, programa do evento, etc) • Fase de pre-evento en redes sociais: planificación e preparación • Acciones durante o evento (creación de hashtag, como usar Facebook Live, Periscope ou Stories) •Accións post-evento (Agradecementos, monitoraxe de hashtag, reporte de actividade online O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
12/03/2019 17:00
O mercado de aluguer vacacional está en auxe e pode ser unha boa oportunidade de negocio para os propietarios de vivivendas e apartamentos. É necesario unha xestión con novas estratexias de comercialización e márketing en liña para aumentar as reservas e o beneficio que xeran as mesmas aos empresarios. Índice de contidos: • Clasificación e requisitos legais • Plataformas de comercialización en liña • Reservas e Check-in en liña • Como mellorar a experiencia do usuario O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
12/03/2019 17:00
Imos coñecer a técnica coñecida como Bokeh, que consiste no efecto óptico mediante o cal enfocamos ben o elemento principal e deixamos o resto dos elementos desenfocados, normalmente luces desenfocadas, resultando por ela unha técnica práctica para conseguir que as túas fotos resalten este nadal. Índice de contidos: - Que é o bokeh? - Como se consegue ese desenfoque? - Bokeh con smartphones - Mellora a túa composición utilizando esta técnica - Bokeh con formas, que necesito? O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
12/03/2019 19:00
Dar a coñecer a relevancia e o peso que están a tomar a impresión 3D e a Robótica nas PEMES e o que SmartPeme esta facendo para facilitar o acceso a estas tecnoloxías a Pemes, autónomos ou profesionais. Índice de contidos: 1. Introdución, industria 4.0 2. Tendencias da Impresión 3D na industria 3. Tendencias da Robótica na industria 4. SmartPeme Barro-Meis O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
12/03/2019 19:00
O Social Media Listening é unha ferramenta do márketing dixital que che permite crear contido co que crear engagemente coa túa marca. Para iso supervísanse as conversacións en redes sociais co obxectivo de escoitar, analizar e mellorar os nosos produtos ou servizos adaptándoos ao consumidor. Índice de contidos: • Que é o Social Media Listening? • Por que utilizalo? Vantaxes • Aspectos crave • Ferramentas • Casos de éxito • Recomendacións finais O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
12/03/2019 19:00
Entendemos publicidade nativa como o uso de anuncios de pago que, principalmente, aseméllanse co aspecto e formato dos medios onde aparecen. Non teñen unha aparencia de anuncio como tal, senón que parecen que forman parte do contido da páxina. Por iso, a clave deste tipo de publicidade é que non é disruptiva, é dicir, expón ao lector a contidos publicitarios sen sobresaír de maneira molesta. Por iso, neste taller aprenderase que é a publicidade nativa e como se pode aplicar ao noso negocio ou proxecto. Índice de contidos: - Que é a publicidade nativa - Vantaxes - Como facer publicidade nativa - Formatos - Casos de éxito - Conclusións O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
12/03/2019 19:00
Para o desenvolvemento deste taller, baseámonos na posta disposición das pequenas empresas dos mesmos conceptos e estratexias tecnolóxicas aplicadas en grandes corporacións. Desexamos concienciar que todas estas estratexias non son tan afastadas como poden parecer e están totalmente ao alcance de calquera micropeme. Resaltaremos a importancia estratéxica dos datos nas organizacións e ofreceremos algúns exemplos e estratexias de captación e utilización a través de ferramentas tecnolóxicas accesibles. Índice de contidos: - A importancia da estratexia de datos. - Big data e non tan Big data. - O datamining na internet. - O Business Intelligence. - O lead Nurturing. - Microaplicaciones para desenvolvemento e aplicación destas estratexias. - Casos de estudo. Casos de estudo e exemplos personalizados (Parte práctica) Modesto Perez García, consultor de innovación e transformación dixital en Aaccentia. Con máis de 35 anos de experiencia internacional, dirixiu diversas multinacionais en España, Holanda e Bélxica. Na actualidade é socio fundador de Aaccentia Multimedia empresa con 20 anos de traxectoria ao redor da innovación e a transformación dixital.
14/03/2019 17:00
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar os pasos necesarios a seguir para que unha idea convértase en negocio. Veremos a importancia de xerar unha marca rodeada de valores que nos faga únicos e identificables no mercado e como seguir unha estratexia para conseguir o noso obxectivo. Tamén veremos a importancia de atender a unha serie de consideracións iniciais para minimizar riscos. Índice de contidos: - Definir o modelo de negocio - Branding - Ferramentas a utilizar - A estratexia das contidas - Análises dos resultados - A comunidade e a miña reputación online O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
14/03/2019 18:00
Neste obradoiro coñeceremos Google Analytics, a ferramenta de analítica web gratuíta máis estendida pola súa eficacia, capacidade de personalización e sinxeleza de implementación. Índice de contidos: - Introdución . Conceptos básicos. - Que é SEO? Técnicas SEO. - Posicionamento interno - Posicionamento externo - Penalización nos motores de procura - Ferramentas SEO - Taller SEO O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Rexistro
Calendario eventos
« | Abril 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- Ciberseguridade, o Phishing29 de abril de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, ransomware e suplantación de Identidade06 de maio de 2024 10:30Máis información
- Instagram para principiantes II07 de maio de 2024 12:00Máis información
- Ciberseguridade, que son as cookies e como xestionalas08 de maio de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, uso da VPN13 de maio de 2024 10:30Máis información
- Márketing Dixital en TikTok14 de maio de 2024 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento