Eventos

Buscador

    a
21/07/2020 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom

Linkedin permítenos situarnos como expertos no noso sector, ofrecer os nosos servizos, promover contidos e xerar unha marca persoal.
No obradoiro de Linkedin veremos como crear un perfil profesional e unha páxina de empresa optimizada e como potenciar a nosa marca na rede profesional por excelencia.

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Hoxe en día triunfa o contido efémero nas redes sociais: contidos numerosos, de consumo rápido e cunha calidade inferior á do contido permanente. Por que se fixo tan popular este formato? Neste taller responderemos a estas preguntas e coñeceremos como crear este tipo de contido a través das Historias ( Stories) de Instagram, sempre integrados na nosa estratexia de márketing.

Índice de contidos:
• Importancia do contido efémero en RRSS: As " Stories"
• Instagram Stories
• Estratexia de contidos

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

No mundo dixital, as imaxes e elementos visuais cobran máis protagonismo cada día, polo que simplificar a información e convertela nunha serie de estímulos visuais pode ser a clave para o noso éxito dixital. A infografía é "a representación visual de información e datos" unha colección de imaxes, gráficos e texto sinxelo (minimalista) que resume un tema para que poida ser comprendido facilmente.
Basicamente é un resumo visual dun tema específico se ten explicacións sinxelas ou datos representados.
Neste obradoiro aprenderemos que tipos de infografías fas, que vantaxes teñen para o noso negocio e incluso recursos e como crealas con Canva.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

1. Importancia da analítica web
2. Google Analytics: Como funciona e implementa
3. Informes de Google Analytics
4. Definición de obxectivos
5. Métricas e KPI para a toma de decisións

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste Obradoiro é coñecer a adaptación das empresas turísticas á situación vivida polo COVID-19, coñecer cales son os novos avances en tecnoloxía a utilizar, como podemos obter os novos selos de turismo seguro, que entidades subvencionan ou axudan aos establecementos e cales son as medidas recomendadas a seguir para poder sair adiante.

Os puntos a tratar son os seguintes:
1)	Códigos QR
2)	Tour Virtual de Google
3)	Selos COVID
4)	Axudas e subvencións
5)	Outras medidas

O taller será impartido por Mariana Rosa, Técnica superior en Axencia de viaxes e xestión de eventos e Graduada en Turismo, que conta cunha gran experiencia no ámbito da comunicación turística e os seus beneficios para este sector.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

A fotografía de produto é o escaparate do noso local no mundo on- line, por iso debemos ser coidadosos á hora de realizar as nosas fotografías, coidar os detalles a luz e a composición son os factores máis importantes da nosa fotografía.

Da calidade da nosa imaxe dependerá a capacidade de aceptación ou desexo de consumir os nosos produtos ou servizos. Neste taller repasaremos as claves e os elementos que debemos utilizar para realizar unha boa fotografía de produto.

Índice de contidos:
1. Que é a fotografía de produto?
2. Claves para conseguir a fotografía perfecta.
3. Que necesitamos para facer boas fotografías de produto?
4. Elementos para realizar as fotografías.
5. Requisitos de tendas on- line (tamaños, calidade, etc.)
6. Práctica de edición como programa on- line.

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Os infoprodutos son un negocio máis para moitos profesionais que deciden compartir os seus coñecementos e gañar diñeiro con eles. Neste obradoiro coñecerás que son os infoprodutos e como che poden axudar a crear un negocio que se xestiona de maneira automática. Aprenderemos os tipos de infoprodutos que existen actualmente no mercado en liña e cómo elaboralo seguindo uns pasos básicos que nos indicarán o seu éxito.

ÍNDICE

1.	Que son os infoprodutos
2.	Tipos de infoprodutos
3.	Pasos básicos para crear un infoproduto


O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Obradoiro no que coñeceremos en profundidade Pinterest, unha rede social na que a imaxe o é todo. Baseada en taboleiros nos que compartir e gardar fotografías. Aprenderemos a sacarlle o máximo partido e como implementala na nosa estratexia de social media.

Índice de contidos:
• Introdución
• Como crear unha conta en Pinterest
• Primeiros pasos
• Taboleiros
• Que é e como se engade un pin?
• Pinterest para negocios
• Recomendacións

O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

No obradoiro Introdución a Google Adwords veremos os conceptos básicos de Google Ads, como navegar pola interface da ferramenta e como crear a túa primeira campaña do xeito adecuado.

Índice de contidos:
1. Introdución a Google Ads
2. Como funciona Google Ads
3. Glosario de termos
4. Boas prácticas coas campañas de anuncios de Google
5. Creación e activación dunha campaña

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Os infoprodutos son un negocio máis para moitos profesionais que deciden compartir os seus coñecementos e gañar diñeiro con eles. Neste obradoiro coñecerás que son os infoprodutos e como che poden axudar a crear un negocio que se xestiona de maneira automática. Aprenderemos os tipos de infoprodutos que existen actualmente no mercado en liña e cómo elaboralo seguindo uns pasos básicos que nos indicarán o seu éxito.

ÍNDICE

1. Que son os infoprodutos
2. Tipos de infoprodutos
3. Pasos básicos para crear un infoproduto


O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96  97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163  Seguinte

Calendario eventos

« Setembro 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30