Eventos

Buscador

    a
Sesión 1. Programación de placas Arduino con bitbloq (I) 
- Introdución.
- Que é o coñecemento libre (Open source) e diferenza con gratis ( Free Software)
- Programando placas controladoras con  bitbloq
- Uso de  actuadores en  bitbloq (I):  LEDs,  zumbador e  servo de rotación continua
- Uso de sensores en  bitbloq (I):  pulsador e sensor de luz
- Uso de variables en  bitbloq
- Programación de sentenzas condicionais e bucles (I): “Se… executar”, etc.

Para confirmar a vosa asistencia, sería necesario tamén inscribirse no seguinte formulario (https://www.depo.gal/coworking-en-pontevedra/obradoiros-fab-lab). 

O taller será impartido por Fernando A. Coladas, experto universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D, formador técnico en novas tecnoloxías con máis de 22 anos de experiencia profesional.
Facebook é unha importante ferramenta de comunicación directa cos clientes potenciais e clientes. 

Implementando unha boa estratexia de márketing poderás atraer a un público máis cualificado e alongar a súa experiencia coa túa marca unha vez acabasen a súa viaxe, o que che permitirá acceder a máis segmento de mercado.

Grazas á cantidade de información que ten dos seus usuarios, Facebook permite ás empresas turísticas dispoñer de información valiosa sobre os intereses e preferencias dos viaxeiros e mesmo dos lugares aos que viaxaron.

Índice de contidos:
- Introdución. 
- Guía rápida de creación da túa conta en Facebook para empresas.
- Estratexias de márketing para aumentar a túa visibilidade.
- Publicidade en Facebook: Facebook ads e “Suxestións de Viaxe”. 
 
O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Na era da información a Comunicación Dixital xoga un papel fundamental nas relacións humanas, revolucionando o modo no que nos relacionamos os uns cos outros. Isto non é diferente no que se refire ao ámbito empresas, unha boa percepción por parte dos clientes é un factor crave de éxito na actualidade.

Neste obradoiro aprenderás os conceptos básicos que che axudarán tanto a xerar a túa propia estratexia de Comunicación Dixital como a xestionar as devanditas comunicacións posteriormente, co obxectivo de que sexas capaz de mellorar a percepción que os teus clientes teñen da túa marca.

O obradoiro impartirase na sede de ACUBAM en Tomiño.

Índice de contidos:
- Contextualización da era dixital e como afecta á actividade empresarial 
- Como e con que temos que traballar para reforzar a nosa  marca e afianzar clientes en redes sociais
- Ferramentas que nos ofrece o mundo 2.0 para o noso negocio
- Boas prácticas na comunicación dixital: o que debemos e non debemos facer

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Woocommerce é unha ferramenta moi sinxela e intuitiva que permite poder montar unha tenda  online cunha catálogo non moi amplo. É un   plugin de  WordPress de código aberto e gratuíto que che permitirá realizar e ter a túa tenda  online. Neste obradoiro ensinámosche a instalalo, ver todas as súas características, pasarelas e formas de pago, así como incluír produtos e xestionar pedidos. 

Índice de contidos:
- Elementos a ter en conta.
- Instalación de  Woocommerce e consideracións importantes.
- Configuración de  Woocommerce.
- Produtos Simples.
- Produtos Agrupados.
- Produtos Externos/Afiliados.
- Produtos Variables.
-  Plugins (seguridade, pedidos, campos…).

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
O obradoiro consistirá en orientar aos usuarios para realizar un plan de márketing co obxectivo de aumentar o número de clientes durante estas datas. Aprenderán cales son as ferramentas e os pasos que han de seguir para que a campaña sexa exitosa.

Índice de contidos:
- Aumenta as túas vendas durante estas festas
- Como facer uso das túas redes sociais
- Que actividades pódense realizar
- Google  Adwords e Facebook  Ads
- Ferramentas de monitoraxe
- Exemplos de campañas exitosas

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
De uso sinxelo e con un gran publico potencial, permite aos profesionais e ás empresas conectar de forma rápida coa súa audiencia, creando unha imaxe de marca cércana formando unha comunidade activa arredor da mesma.

Neste obradoiro adestrarémonos en Instagram dende o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia a seguir nela en función dos nosos obxectivos. 

Índice de contidos: 
•   Introdución a Instagram
•  Por que a miña empresa debería estar en Instagram?
•  O perfil de empresa en Instagram
•  Estratexia de contidos
•  Marcas nas que inspirarte

O obradoiro será impartido por José Luis Penas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
O marketing turístico é un dos que maiores transformacións está a ter na era dixital. Hoxe en día xa non se poden facer plans de marketing que non incluan un plan de marketing dixital.

O marketing dixital turístico e as súas ferramentas permiten as empresas turísticas alcanzar novos clientes e medrar online.

Unha boa xestión do marketing online fará a túa empresa turística sexa máis competitiva.

Índice de contidos:
. Introdución.
. Que é o Márketing Dixital?
. Márketing de contidos e as súas estratexias
. Ferramentas de Márketing Dixital.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Sesión 2. Programación de placas Arduino con  bitbloq (II)
- Uso de sensores en  bitbloq (II):  Potenciómetro, sensor IR
- Operacións  booleanas:  and,  or,  not
- Uso de  actuadores en  bitbloq (II): Pantalla  LCD,  miniservo
- Programación de sentenzas condicionais e bucles (II): Bucle “Mentres...facer”,
"Contar desde… ata”, “Se” ( switch)

Para confirmar a vosa asistencia, sería necesario tamén inscribirse no seguinte formulario (https://www.depo.gal/coworking-en-pontevedra/obradoiros-fab-lab). 

O taller será impartido por Fernando A. Coladas, experto universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D,  formador técnico en novas tecnoloxías con máis de 22 anos de experiencia profesional.
Este obradoiro ten como obxectivo ensinar aos asistentes a importancia de crear un blogue de calidade dentro da súa páxina web, como facelo, os seus beneficios e sobre todo como optimizalo para xeral o maior tráfico desde o posicionamento SEO e as redes sociais.

Índice de contidos:
- Que é un blogue?
- Como se crea un blogue? Publicación de entradas.
- Aspectos que melloran o posicionamento SÉ.
- Postear entradas en redes sociais. 
- Xera contido para redes sociais co contido estático da túa páxina web.
- Ferramentas de interese.

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
As estratexias do marketing turístico están a evolucionar rápidamente nos últimos anos e as pymes turísticas teñen por diante un gran reto para non quedarse atrás.

Estar ao tanto das estratexias e tendencias no marketing e no turismo é preciso para triunfar nun sector tan dinámico. 

Conocer sus claves actuales es imprescindible para obter unha vantaxe competitiva e optimizar os recursos cós que nos promocionamos.

Índice de contidos:
. Introdución.
. Novas tendencias no sector turístico
. Estratexias de marketing para aumentar a túa visibilidade.
. Consellos e recomendacións para mellorar os resultados.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Anterior  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15  16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163  Seguinte

Calendario eventos

« Setembro 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30