Eventos
Eventos
Buscador
14/02/2019 18:00
Woocommerce é unha ferramenta moi sinxela e intuitiva que permite poder montar unha tenda online cunha catálogo non moi amplo. É un plugin de WordPress de código aberto e gratuíto que che permitirá realizar e ter a túa tenda online. Neste taller ensinámosche a instalalo, ver todas as súas características, pasarelas e formas de pago, así como incluír produtos e xestionar pedidos. Índice de contidos: - Elementos a ter en conta. - Instalación de Woocommerce e consideracións importantes. - Configuración de Woocommerce. - Produtos Simples. - Produtos Agrupados. - Produtos Externos/Afiliados. - Produtos Variables. - Plugins (seguridade, pedidos, campos…). O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
14/02/2019 19:00
Linkedin é a rede social principal para crear contactos profesionais, proporciona unha canle de tráfico á web das empresas e autónomos, axuda a mellorar a visibilidade en Google e permite afianzar marcas e ampliar a carteira de contactos. Para iso, existen unha serie de accións de márketing que axudarán á empresa para sacarlle maior rendemento a esta rede social de contactos profesionais. Este obradoiro axudará a crear as estratexias de márketing máis oportunas para optimizar as páxinas de empresa nesta rede social de contactos. Índice de contidos: • Obxectivos das empresas en Linkedin • Exemplos de páxinas de empresa en Linkedin • Optimización da páxina empresarial ás 100% • Estratexias de márketing - Involucra aos teus empregados - Utiliza contido de valor: Slideshare - Grupos: crea e participa - Linkedin Ads - Crea o perfil noutros idiomas O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
14/02/2019 19:00
A identidade dunha empresa represéntase a través dun conxunto de elementos ou símbolos que son capaces de definir o concepto de marca. A través deses elementos ou símbolos, a nosa imaxe convértese en única e reconocible ante o mundo. É por iso que temos que destinar esforzos a crear unha identidade visual sólida, reconocible universalmente, que teña sentido e correspóndase coa misión e valores da empresa. Índice de contidos: 1. Que saber antes de empezar a crear a nosa identidade? 2. Que hai que ter en conta para elixir nome e deseño 3. Que hai que ter en conta para elixir o estilo para a nosa identidade 4. Práctica: Creación do logotipo con Canva 5. Consellos finais O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
14/02/2019 19:00
Con este taller coñecerás as pautas de como se planifica un evento en redes sociais e cales son os aspectos que debes ter en conta para organizalo, as accións que debes realizar na produción e na post-produción para promocionar o evento e que sexa todo un éxito. Os eventos son unha gran ferramenta de comunicación para o teu negocio xa que potencias a túa imaxe, fidelizas e captas novos clientes. Para facer unha promoción perfecta do teu evento -sexa cal for-, existen tres etapas fundamentais, as cales teñen o seu lugar nas redes sociais. Índice de contidos: • Factores a ter en conta antes de organizar un evento (Tipos de evento, público obxectivo, creatividade, programa do evento, etc) • Fase de pre-evento en redes sociais: planificación e preparación • Acciones durante o evento (creación de hashtag, como usar Facebook Live, Periscope ou Stories) •Accións post-evento (Agradecementos, monitoraxe de hashtag, reporte de actividade online O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
14/02/2019 19:00
O numero de consumidores que empregan habitualmente un dispositivo mobil para facer pagos, xa sexa un smartphone, tableta ou portatil, triplicouse no ultimo ano. Este obradoiro ten como obxetivo dar a coñecer os diversos servizos que nos permiten empregar os nosos dispositivos mobiles como eficaces e seguras ferramentas de pago. Índice de contidos: • Introdución: Historia e evolución dos medios de pago • NFC e Contactless • Servizos bancarios para pagos móbiles • Apps móbiles O obradoiro será impartido por José Luis Penas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
19/02/2019 18:00
A analítica web é unha ferramenta de negocio que nos axuda a entender o comportamento dos usuarios no noso sitio web para que podamos mellorar a súa experiencia e conseguir os nosos obxectivos. Obtendo esta información e interpretándoa correctamente, poderemos chegar á toma de decisións óptima e corrixir pautas para mellorar os nosos obxectivos comerciais. Índice de contidos: • Introdución, metodoloxía e importancia da analítica web • Como funciona Google Analytics? • Creación dunha conta e código de seguimento • Conceptos e métricas básicas • Os obxectivos – Embudes de conversión • Informes estándar • Informes personalizados O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Woocommerce é unha ferramenta moi sinxela e intuitiva que permite poder montar unha tenda online cunha catálogo non moi amplo. É un plugin de WordPress de código aberto e gratuíto que che permitirá realizar e ter a túa tenda online. Neste taller ensinámosche a instalalo, ver todas as súas características, pasarelas e formas de pago, así como incluír produtos e xestionar pedidos. Índice de contidos: - Elementos a ter en conta. - Instalación de Woocommerce e consideracións importantes. - Configuración de Woocommerce. - Produtos Simples. - Produtos Agrupados. - Produtos Externos/Afiliados. - Produtos Variables. - Plugins (seguridade, pedidos, campos…). O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
19/02/2019 19:00
A identidade dunha empresa represéntase a través dun conxunto de elementos ou símbolos que son capaces de definir o concepto de marca. A través deses elementos ou símbolos, a nosa imaxe convértese en única e reconocible ante o mundo. É por iso que temos que destinar esforzos a crear unha identidade visual sólida, reconocible universalmente, que teña sentido e correspóndase coa misión e valores da empresa. Índice de contidos: 1. Que saber antes de empezar a crear a nosa identidade? 2. Que hai que ter en conta para elixir nome e deseño 3. Que hai que ter en conta para elixir o estilo para a nosa identidade 4. Práctica: Creación do logotipo con Canva 5. Consellos finais O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
19/02/2019 19:00
Google Search Console é unha ferramenta totalmente gratuíta que está a disposición de todos os usuarios co fin de axudarlles a mellorar o posicionamento SÉ das páxinas web dunha maneira simple e intuitiva. O obradoiro céntrase en descubrir como saber manexar cada unha das ferramentas que Google Search Console pon a disposición dos empresarios e emprendedores para optimizar a súa páxina web e ser atopados de maneira rápida e sen erros por Google e os seus robots, o que se traduce nunha procura efectiva para os consumidores finais. O uso de Google Search Console é unha estupenda oportunidade para ir subindo posicións nos buscadores e aparecer na primeira páxina de resultados a custo cero. Índice de contidos: 1. Que é Google Search Console? 2. Por que debo de usalo? 3. Primeiros pasos para configuralo 4. Mellora os aspectos de procura con Google Search Console 5. Consegue aumentar o tráfico da túa páxina web 6. Outras funcións importantes 7. Resumo O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
21/02/2019 17:00
O proxecto consiste en programar unha man mecatrónica utilizando 2 servos, un sensor que sexa capaz de detectar unha presenza e un potenciómetro que regule o movemento. A man debe ter a capacidade de pechar e abrir os seus dedos nas seguintes circunstancias: - Usando o pot, leste debe ser capaz de regular a apertura e peche da man. - Ademais cando o pot entregue un valor menor que 10 entrase a funcionar un detector de presenza o cal ao detectar presenza fará que a man se peche e ao non detectar a man ábrese. Índice de contidos: - Chasis mano (impreso en 3D) - Mapear, if... else - 2 servos, 1 IR, 1 Pot, porto serie O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Rexistro
Calendario eventos
« | Abril 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- Ciberseguridade, o Phishing29 de abril de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, ransomware e suplantación de Identidade06 de maio de 2024 10:30Máis información
- Instagram para principiantes II07 de maio de 2024 12:00Máis información
- Ciberseguridade, que son as cookies e como xestionalas08 de maio de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, uso da VPN13 de maio de 2024 10:30Máis información
- Márketing Dixital en TikTok14 de maio de 2024 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento