Promociona os produtos do teu e-commerce con Google Shopping - Actualidade
Actualidade
« Atrás
Promociona os produtos do teu e-commerce con Google Shopping
Data: venres, 19 de xullo de 2019
Se aínda crees que Google é soamente un buscador, quizá esteas a perder oportunidades de venda se es comerciante e contas cunha tenda online activa. Con Google Shopping, unha das ferramentas publicitarias do xigante tecnolóxico, poderás mostrar de forma destacada os teus produtos no buscador a aqueles clientes potenciais que os estean buscando en Google. É algo máis que un anuncio de texto simple, xa que os usuarios verán -entre outros detalles-, unha foto do produto, o título, o prezo e o nome da tenda online. E ti, como anunciante e vendedor, só pagarás cando se faga clic neste anuncio.
Fagamos a proba. Abre o buscador www.google.es no teu computador ou no teu móbil e escribe "calcetíns divertidos". Verás algo similar a isto:
![](/documents/10180/0/anuncios-shopping-ejemplo.png.png/954acb1b-2fa4-4a48-b569-216171f759d7?t=1563528667473)
Exemplo de anuncios de Google Shooping
Este tipo de campañas publicitarias axudarache a promocionar o inventario da túa tenda online, aumentar o tráfico ao teu sitio web e, en definitiva, a buscar máis oportunidades de venda. Nalgúns países como Alemaña, Francia ou Reino Unido, Google permite a comerciantes polo miúdo anunciar os produtos das súas tendas físicas. De momento, non é unha opción permitida en España.
Como configurar a túa primeira campaña en Google Shopping?
Os pasos que debes seguir son moi sinxelos, e resumiríanse en:
- Configura unha conta en Google Merchant Center e outra en Google Ads. Debes crear estas contas cun correo electrónico de Gmail. Unha vez feito, o máis importante é que as ligazóns.
- Envía os datos dos teus produtos a Google Merchant Center mediante un feed de produtos que deberás actualizar cada 30 días como mínimo. Este feed é unha folla de cálculo que che facilitará Google.
- Cumpre coas políticas publicitarias de Google Shopping, como proporcionar información de prezos clara e visible; manter a dispoñibilidade do produto actualizada; dar información detallada dos gastos de envío. Basicamente que a información que lle envías a Google sexa exactamente igual que a da túa tenda online.
- Feito todo o anterior, poderás crear a túa primeira campaña de Shopping en Google Ads, coa que se crearán anuncios automaticamente cos produtos do teu ecommerce.
![](/documents/10180/0/plantilla-feed-productos-Google.jpg/58ca3eeb-bcec-415c-ae11-738115566725?t=1563528798547)
Exemplo de feed de produtos de Google Merchant Center
Para garantir que os teus anuncios móstranse correctamente e evitar que Google rexéiteos, é importante que che asegures do seguinte:
- Promociona só produtos dispoñibles para compra directa
- Usa un idioma oficial e que coincida co teu o idioma da túa tenda
- Informa na túa web aos clientes acerca da túa política de devolucións e reembolsos
- Recolle a información dos usuarios de forma responsable e segura
- Segue as políticas de anuncios de Shopping
- Verifica e reclama a URL do teu sitio web
- Cumpre cos requisitos indicados por Google para o teu sitio web
- Comproba que os teus datos cumpren a especificación de datos de produto
- Inicia sesión na túa conta de Merchant Center regularmente
Mostra os teus produtos aos usuarios que visitasen xa a túa web
Ademais de poder promocionar os teus produtos con imaxes, prezos e diversos datos no buscador, poderás mostralos noutros sitios web a todas aquelas persoas que visitasen xa a túa tenda previamente. É o que se coñece como remarketing dinámico: mentres unha persoa navega por Internet poderá volver ver os teus produtos en diferentes páxinas. Parece maxia, verdade? É unha forma de lembrarlle ao usuario, o cal nalgún momento interesouse polos teus produtos, que compre ou reserve na túa tenda.
Se necesitas axuda para configurar a túa primeira campaña en Google Shopping, non te perdas o noso taller "Google Shopping, vende os teus produtos online en Google" ou solicítanos un asesoramento personalizado.
Natalia Martínez
Asesora TIC
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Xuño 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- Así funciona WhatsApp Business20 de xuño de 2024 11:00Máis información
- Social Media Listening: descobre que se di de ti nas RRSS25 de xuño de 2024 11:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento