China reafírmase como o gran comprador en liña - Actualidade
Actualidade
« Atrás
China reafírmase como o gran comprador en liña
Data: venres, 27 de novembro de 2015
O Singles' Day (Día da xente solteira) ou o 11.11 Global Shopping Festival volve bater a súa propia marca de vendas e poñer de manifesto o enorme potencial de consumo que ten o público chinés. Este festival, impulsado polo retailer Alibabá en 2009 con arredor de 27 empresas participantes, converteuse nestes seis anos no día de maior facturación por vendas en liña do mundo.
Fonte: Valores Digital
Rexistro
« | Xuño 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- O teu plan de márketing dixital paso a paso12 de xuño de 2024 11:00Máis información
- Así funciona WhatsApp Business20 de xuño de 2024 11:00Máis información
- Social Media Listening: descobre que se di de ti nas RRSS25 de xuño de 2024 11:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento