Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

Sabes cal é a base dunha estratexia de márketing polo correo electrónico? Construir unha base de datos que funcione. Neste taller coñeceremos como aumentar os nosos contactos a través dos chamados “lead magnet”, regalos ou incentivos fundamentais para o crecemento óptimo de calquera negocio. Tamén afondaremos en como deseñalos e como incluir un formulario de subscrición na nosa web para facer medrar as nosas listas.

1. Que son os lead magnet?
2. Como crear un formulario de subscrición?
3. Como deseñar un lead magnet
.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón: