Eventos
Eventos
Buscador
01/03/2021 18:00
Obradoiro telemático a través de Zoom Obxectivo "Concienciar ao usuario de que existe un perigo real de sufrir un ciberataque, que medidas básicas debemos adoptar, proposta do uso dunha VPN gratuíta e asesoramento en configuración." 1. Ciberataques, que é un ciberataque. 2. Mapa mundial de ciberataques. 3. Obxectivos dos ciberdelincuentes. 4. Como podemos protexernos. 5. VPN gratuítas. 6. Configuración de Proton VPN. O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación. Inscricións a través da seguinte ligazón:
02/03/2021 11:00
Obradoiro telemático a través de Zoom. As RRSS avanza todos os días facendo que os seus usuarios teñan que estar ao día para non estar anticuados. Dende que comezou o 2021, Instagram lanzou unha serie de novas ferramentas para as súas empresas co fin de facilitar o proceso de compra aos seus consumidores. Estas novas funcións permítenche organizar o teu contido e facer o teu feed máis atractivo para os teus visitantes. Neste taller, aprenderás a sacar o máximo proveito a estas ferramentas e poderás usalas todos os días no teu RRSS. Aprenderás: - Como funciona o algoritmo de Instagram - Instagram Shop - Instagram Guides - Reels - IGTV obradoiro será impartido por Mariana Rosa, Técnica superior en Axencia de viaxes e xestión de eventos e Graduada en Turismo, que conta cunha gran experiencia no ámbito da comunicación turística e os seus beneficios para este sector. Inscricións a través da seguinte ligazón:
03/03/2021 18:00
Obradoiro telemático a través de Zoom. Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas. Contido: • Introdución ao E-mail Marketing • Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing • Deseño en E-mail Marketing • Ferramentas • Recomendacións para crear campañas perfectas Nivel: Iniciación O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. Inscricións a través da seguinte ligazón:
04/03/2021 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom. 1- Nivelación da base 2- Adhesión da primeira capa 3- Menús típicos de calquera impresora 3D 4- Consellos para o seu uso O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación. Inscricións a través da seguinte ligazón:
08/03/2021 18:00
Obradoiro telemático a través de Zoom Recomendable: descargar a app Inshot no teléfono móbil antes do obradoiro para ir practicando á vez. Os vídeos cobran forza nas redes sociais, unha fotografía xa non é suficiente para chegar ao noso público. Se queres ter as rendas das pezas audiovisuais do teu negocio, aprende a editar desde o teu teléfono con inshot, neste taller veremos as ferramentas básicas para comezar a editar nós mesmos. 1. Posibles usos da aplicación 2. Ferramentas e funcionamento 3. Curta edición e edición de vídeo. O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa. Inscricións a través da seguinte ligazón:
09/03/2021 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais. Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real. Contidos: • Que é un Plan de Márketing Dixital • Por que o necesito? Beneficios • Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital Nivel: Iniciación O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online. Inscricións a través da seguinte ligazón:
09/03/2021 17:00
Obradoiro telemático a través de Zoom. Sabías que as redes sociais poden axudarche a mellorar o posicionamento SEO da túa páxina web? Google cada vez ten máis presente outras fontes de tráfico para posicionar no seus resultados de búsqueda. 1. Axudan as redes sociais a posicionarse en Google? 2. Mellores redes sociais 3. Tipos de contenido para mellorar o SEO 4. Casos reais 5. Conclusións O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital. Inscricións a través da seguinte ligazón:
10/03/2021 12:00
Obradoiro en liña que se impartirá a través de Zoom Obradoiro no que coñeceremos en profundidade Pinterest, unha rede social na que a imaxe o é todo. Baseada en taboleiros nos que compartir e gardar fotografías. Aprenderemos a sacarlle o máximo partido e como implementala na nosa estratexia de social media. Índice de contidos: • Introdución • Como crear unha conta en Pinterest • Primeiros pasos • Taboleiros • Que é e como se engade un pin? • Pinterest para negocios • Recomendacións O taller será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
11/03/2021 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom Obxectivo: As restricións e confinamentos fixeron que o xeito de comunicarse no entorno empresarial cambiou, recorremos a ferramentas en liña como videoconferencia ou plataformas de transmisión e fixémolo de forma precipitada, pensando nunha solución de emerxencia temporal e en moitos casos sen ser claro como facelo e descoidando aspectos fundamentais como a imaxe corporativa transmitida. O obxectivo deste itinerario formativo é mellorar os eventos en liña que levamos a cabo cos nosos clientes, a difusión do noso contido e, en xeral, calquera comunicación empresarial en liña. O itinerario consta de 5 sesións de 1:30 horas co novo formato de 1 hora de contido e 30 "de" Rolda de consultas "onde os usuarios poden formular preguntas directas sobre o contido do taller. 1a sesión: "Como transmitir o teu evento en liña de xeito profesional I" - Presentación do itinerario - Índice de contidos - Introdución - Videochamada - Videoconferencia - Seminario web O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación. Inscricións a través da seguinte ligazón:
16/03/2021 17:00
Obradoiro telemático a través de Zoom Linkedin permítenos situarnos como expertos no noso sector, ofrecer os nosos servizos, promover contidos e xerar unha marca persoal. No obradoiro de Linkedin veremos como crear un perfil profesional e unha páxina de empresa optimizada e como potenciar a nosa marca na rede profesional por excelencia. O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce. Inscricións a través da seguinte ligazón: