Eventos

Buscador

    a
Neste taller práctico aprenderás as cuestións básicas da túa cámara para que poidas obter as fotos que ti queres e non as que ela faga por si soa. Coñecerás que tipo de iluminación podes usar para fotografar os produtos e como preparar a foto para subila a redes sociais ou a unha páxina web. 

Índice de contidos

• Introdución
• Coñeces a túa cámara? Simulador virtual de cámara.
• Equipo necesario: iluminación, fondo, e/ou cubo de luz.
• Técnicas de fotografía no sector Moda.
• Para a práctica tomar en conta o seguinte:

1º  É indispensable o uso dunha cámara digital que teña o modo manual. 
2º Cada participante pode traer unha peza, xa sexa roupa (coa súa percha) ou calzado. Si alguén quere levar un maniquí tamén é aceptable.
3º En caso de non dispoñer de cámara digital pódese aceptar o uso do móbil, a condición de que a cámara deste sexa de máis de 10 megapíxeles. E haberse descargado a aplicación Camera Zoon FX (para Android) ou Camera (para iOS).
•  Edición e preparación da foto para subila a internet.

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
Internet supón un cambio na toma de decisión do cliente á hora de escoller un establecemento ou outro. O que antes se facía a través do boca a boca, hoxe, co uso da internet e os dispositivos móbiles, estamos expostos a diferentes portais ou foros onde estas opinións poden resultar beneficiosas sabendo como xestionalas. 

Índice de contidos:

• Internet e tecnoloxías da información: 
• Exemplos de Portais de opinión.
• Ferramentas de monitoraxe.
• Técnicas de márketing útiles.
 
Este taller será impartido por Eva Fernández, Grao en Turismo e Posgrao en Dirección e Xestión de Empresas Turísticas, con máis de 15 anos de experiencia no sector en Xestión, Promoción e Comercialización de destinos e empresas turísticas.
A través de Google Street View | Trusted pódese lograr que as imaxes dos seus negocios estean dispoñibles en Google Maps, Google+ e nos resultados de procura de Google. Desta forma, poderá conseguir atraer a un maior número de clientes de todo o mundo xa que, cada día, millóns de clientes empregan os seus móbiles, tablets ou ordenadores para realizar as procuras de restaurantes, hoteis ou negocios. 

Para iso, realizarase un obradoiro o máis funcional posible, creando a ficha dun negocio real dalgún dos asistentes, xa que todo quedará moito máis claro se se ensinan os conceptos e as funcións reais de Google My Business desde unha perspectiva práctica. 

Índice de contidos: 
1-	Creación de fichas: Localiza o teu negocio e dá visibilidade en Google 
2-	Ti sitio web gratuíto: Creación dunha páxina web básica que nos permita poñer cara ao noso neocio nas procuras da internet. 
3-	A importancia de manter o noso negocio actualizado. Imaxe e visibilidade 
4-	Street View | Trusted: Abre as portas do teu negocio aos ollos do mundo 

Este obradoiro será impartido por Antón Barbosa, fotógrafo coa certificación de Fotógrafo de Confianza de Google Street View | Trusted e que actualmente colabora neste proxecto de Google. Así mesmo, é fotógrafo social e cos seus traballos busca dar unha visión propia á fotografía de eventos, primando o natural e o espontáneo. Accedendo á súa páxina web (www.antonbarbosa.com), poderedes ver algún dos seus proxectos. 
O obxectivo desde obradoiro é mostrar as claves para a realización de fotos que comuniquen e inviten á experiencia, aprender cales son eses elementos da composición visual que te axudaran a facer fotografías que transmitan a esencia do teu establecemento turístico e do espazo rural que o rodea.

Índice de contidos
•   A clave esta en comunicar
•   É o equipo un factor determinante a hora de acadar fotografías atractivas?
•   Cales son os elementos básicos que se requiren para fotografía co SmartPhone?
•   Antes de disparar ha de saberse mirar.
•   A regra dos terzos
•   Que se precisa para gravar un vídeo?
•   Softwares mais empregados para crear presentacións con fotos e vídeos
•   Conclusións

O obradoiro será impartido por Efrén Rodríguez, fotógrafo e deseñador especializado en produto e bodegón publicitario con máis de sete anos de experiencia no desenvolvemento de produtos gráficos para empresas internacionais do sector da moda e do fotoperiodismo.
"O obxectivo deste taller e proporcionar a autónomos emprendedores e pequenas empresas guías e solucións para que poidan mellorar significativamente a seguridade dos seus equipos informáticos dándolles un uso adecuado.

O taller esta orientado a empleados de pequenas empresas, emprendedores e autónomos con coñecementos básicos de informática, coa intención de fomentar unha cultura de Seguridade Informática adecuada.

Índice de contidos:

1. Seguridade informática
• Principios da seguridade informática: confidencialidade, integridade e dispoñibilidade
• Protección de usuarios equipos e datos
• Copias de seguridade: estratexias e planificación
• Boas practicas e consellos
• Caixa de ferramentas

2. Seguridade na rede
• Que é un hacker? Tipos de hackers que debes coñecer
• Perigos na rede: Tipos de malware infeccioso, malware oculto e malware para obter beneficio
• Correos electrónicos: problemáticas e perigos
• Boas practicas e consellos
• Caixa de ferramentas

3. Seguridade nas comunicacións
• Identidades na rede
• Autenticación, claves e contrasinais
• Perigos nas comunicacións: redes sociais, chats, cámara web, fotografías
• Boas practicas e consellos
• Caixa de ferramentas

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos."
Partindo dun CRM xa instalado e con datos de clientes, faremos diversas consultas para familiarizarnos co funcionamento. Xerando gráficas para os usuarios, envorcando datos en medios externos e aprendendo a xerar informes personalizados.

O obradoiro será impartido polo perito informático Francisco Lorenzo, enxeñeiro Técnico en informática de Sistemas pola Universidade da Coruña e enxeñeiro Técnico en informática de Xestión pola Universidade de Vigo coa especialidade de “Seguridade informática” e “Sistemas virtualizados”, levando mais de dez anos no sector de virtualización de sistemas e consolidación de servidores.
Neste obradoiro aprenderemos a planificar a nosa axenda e a dos nosos empregados desde esta aplicación na nube, sincronizando Google Calendar nos nosos dispositivos móbiles coa nosa axenda de contactos en Google. 

Podemos crear múltiples calendarios compartidos entre os diferentes usuarios da organización ou externos e organizar as citas cos nosos clientes ou provedores convidándoos a diferentes eventos, ós que nos darán a súa previa aceptación.

Índice de contidos
• Planificación das miñas tarefas e reunións
• Creación e xestión de calendarios compartidos cos nosos empregados ou de perfís distintos dentro da empresa
• Invitación a reunións e citas cos nosos clientes ou provedores esixindo a súa aceptación
• Conexión coa axenda de contactos
• Sincronización cos dispositivos móbiles

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Este taller ten como obxectivo mostrar as comodidades e vantaxes da factura electrónica que xa é unha alternativa legal á factura tradicional en papel. Ao ser en formato electrónico, permítenos automatizar o proceso de facturación facilmente, o que nos vai a economizar e axilizar a xestión, mellorando incluso o proceso de cobro. Permitiranos economizar: tempo, papel, espazo de almacenamento, etc.; aumentando a competitividade da nosa empresa, dando unha mellor imaxe e servizo aos nosos clientes.

Índice de contidos
• Que é unha factura electrónica?
• Normativa da factura electrónica.
• Novidades 2015: Administración Pública e actividade privada.
• Obrigacións do emisor dunha factura electrónica.
• Obrigacións do receptor dunha factura electrónica.
• Vantaxes da facturación electrónica.
• Que formato débese usar para a factura electrónica?
• Xerando unha factura electrónica.
• Preguntas frecuentes sobre a factura electrónica.

O obradoiro será impartido polo perito informático Francisco Lorenzo, enxeñeiro Técnico en informática de Sistemas pola Universidade da Coruña e enxeñeiro Técnico en informática de Xestión pola Universidade de Vigo coa especialidade de “Seguridade informática” e “Sistemas virtualizados”, levando mais de dez anos no sector de virtualización de sistemas e consolidación de servidores.
Con este obradoiro preténdese achegar as empresas unhas das ferramentas crave para a atracción e fidelización de clientes no mundo turístico actual: O Plan de Marketing Dixital. Traballarase o deseño estratéxico e a implementación dende un enfoque práctico orientado a resultados.

Índice de contidos:
1. ¿Por qué un Plan de Marketing Dixital?
2. Elementos diferenciadores do Plan de Marketing Dixital no Turismo 
· A "persoa" obxectivo
· Os contidos e o SEO
· A lenguaxe dixital: ton de voz
· Redes sociais e influencers
· A xestión da reputación online
· Canles de venta e comparadores
3. Exemplos prácticos

Este obradoiro será impartido por Leticia Pérez, Licenciada en Administración e Dirección de Empresas e Licenciada en Dereito  pola Universidade Pontificia Comillas - ICADE e Master en Creatividade Publicitaria, leva máis de 10 anos deseñando e implementando estratexias de Marketing, dos que máis de 7 en entornos dixitais para empresas de Servizos, Cultura e Turismo.
Índice de contidos
• Evolución do mercado
• Como elixir unha pasarela de pago para o noso e-commerce
• Integración na túa tenda
• Canto me vai costar
• As API's: Xestión directa de pagos
• Seguridade e soporte
• Exemplos de medios de pago

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Anterior  1 2 3 4  5  Seguinte