Eventos

Buscador

    a
Linkedin é unha das redes sociais mellor e máis valoradas por profesionais, autónomos e microempresas, pola súa facilidade para crear unha rede de contactos profesional.
Orientada a reforzar e a ampliar as túas conexións profesionais e de negocios, Linkedin sitúase como unha das redes sociais principais que toda empresa debería manexar. Por iso, este taller ten como obxectivo coñecer a rede social, como funciona e como aprender a sacarlle o maior partido posible.

Índice de contidos:

• Introdución a LinkedIn
• Como funciona LinkedIn
• Optimización de perfil
• Xeración de rede de contactos
• Creación de páxina de empresas
• Recomendacións finais

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Parte II do Obradoiro Design Thinking

Este obradoiro, dirixido a pemes, autónomos e emprendedores, centrarase nas ferramentas máis prácticas do Design Thinking que tan ben funcionaron na parte I. A metodoloxía Design Thinking está dirixida a facer cambios e melloras reais nos procesos e servizos das empresas de cara a darlle un novo pulo o seu negocio. Non son necesarios coñecementos previos nin haber participado na parte I do obradoiro.
 
Contidos:
• Beneficios do Design Thinking para pemes e autónomos.
• Técnicas mais útiles e recomendadas. 
• Como aplico a metodoloxía no meu negocio.
• Aplicación de ferramentas Design Thinking para aumentar a proposta de valor da miña empresa. 
• Prácticas.

O obradoiro será impartido por Xosé Comesaña, consultor e deseñador con mestrados en comunicación e marketing e con máis de 15 anos de experiencia dirixindo proxectos para clientes como PSA Peugeot-Citroën, Pescanova, Cortefiel...e moitas outras pemes e autónomos.
Neste taller levaremos a cabo unha práctica con MailChimp tras entender a parte teórica do proceso de creación dunha estratexia de email márketing. Veremos como elaborar unha campaña con esta ferramenta paso a paso.

Índice de contidos:
1. Crea unha conta gratuíta en MailChimp
2. Crea unha campaña de email
3. Contido: estrutura e persoais
4. Audiencia: público obxectivo
5. Informes

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Este obradoiro ten por obxectivos expor as vantaxes dunha xestión eficaz do tempo de cara a mellora da produtividade laboral, así como dar a coñecer as ferramentas adecuadas para esa xestión do tempo e a organización do traballo.

Índice de contidos

1º Trello
• Que é?
• Por que empregalo?
• Comezando con Trello
2º Outros xestores de proxectos e tarefas
3º TOGGL: Contador de tempo

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Anterior  1 2 3 4 5