Eventos

Buscador

    a
No mes de maio iniciamos un novo itinerario de Fabricación Dixital cun formato mixto, haberá talleres en liña e practicas presenciais no Fab Lab do Centro Provincial de Economía Dixital no Viveiro de Empresas de Barro.

O obxectivo é o de dar a coñecer e familiarizarse coas tecnoloxías implicadas nun proceso de fabricación dixital, non só a nivel teórico, senón que facemos especial fincapé en que o asistente teña un contacto real coa tecnoloxía e que poida experimentar con ela, que sexa capaz de deseñar unha peza en 3D e póidaa fabricar no Fab Lab en por si.

O itinerario consta dun total de 50 h de formación.

30 horas de formación en liña onde se verán:
Debuxo 3D con Onshape – 16 h
Impresoras 3D de filamento, materiais - 8 h
Impresoras 3D de resina, materiais – 4 h
Escáner 3D – 2 h

20 horas de prácticas no Fab Lab

Impresoras 3D filamento – 8 h
Impresoras 3D resina – 8 h
Escaneo 3D – 4 h

Non é necesaria experiencia previa, o itinerario parte desde cero e dará comezo o día 3 de maio e finalizará o 14 de xullo cunha cadencia de dous talleres semanais os martes e os xoves.

Aforo limitado. Prazas dispoñibles 12.

Estará dispoñible un certificado de asistencia ao itinerario onde se reflicten as horas de formación recibida e o temario detallado impartido. Para a obtención do devandito certificado é necesario asistir ao 75 % da formación en liña e ao 100% da formación presencial.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
O obradoiro é unha colaboración entre o Nodo Galego de Ciberseguridade e a empresa Gradiant, que será quen o impartirá, e terá lugar presencialmente na sala de actos da segunda planta no Edif. Administrativo Deputación de Pontevedra (Av. Montero Ríos s/n 36071 - Pontevedra)

Índice: 

¿Por que che van a atacar a túa empresa?
¿Como elixen os ciberdelincuentes as vítimas?
¿Que métodos técnicos utilizan?
¿Que métodos psicolóxicos empregan? (Como manipular as persoas)
Exemplos ¿de película?
¿Como nos protexemos?
Pegasus
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Google Analytics evolucionou. O modo no que Google recompila a información dos usuarios que acceden á nosa web e o modo no que nola mostra para a súa análise, cambiou para sempre. Esta evolución materialízase nunha nova ferramenta: Google Analytics 4. Este obradoiros realiza unha primeira aproximación a esta ferramenta, fundamental para calquera sitio web. Poñeranse de manifesto as diferenzas co actual Google Analytics (Universal), veremos como configurala e como comezar a sacarlle partido, de modo que nos axude na toma de decisións do noso negocio.

Índice:
1. Google Analytics: Comparativa de versións
2. Crear propiedade de Google Analytics 4
3. Interface, informes e configuracións recomendadas
4. Comprende aos visitantes da túa web

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
No mes de maio iniciamos un novo itinerario de Fabricación Dixital cun formato mixto, haberá talleres en liña e practicas presenciais no Fab Lab do Centro Provincial de Economía Dixital no Viveiro de Empresas de Barro.

O obxectivo é o de dar a coñecer e familiarizarse coas tecnoloxías implicadas nun proceso de fabricación dixital, non só a nivel teórico, senón que facemos especial fincapé en que o asistente teña un contacto real coa tecnoloxía e que poida experimentar con ela, que sexa capaz de deseñar unha peza en 3D e póidaa fabricar no Fab Lab en por si.

O itinerario consta dun total de 50 h de formación.

30 horas de formación en liña onde se verán:
Debuxo 3D con Onshape – 16 h
Impresoras 3D de filamento, materiais - 8 h
Impresoras 3D de resina, materiais – 4 h
Escáner 3D – 2 h

20 horas de prácticas no Fab Lab

Impresoras 3D filamento – 8 h
Impresoras 3D resina – 8 h
Escaneo 3D – 4 h

Non é necesaria experiencia previa, o itinerario parte desde cero e dará comezo o día 3 de maio e finalizará o 14 de xullo cunha cadencia de dous talleres semanais os martes e os xoves.

Aforo limitado. Prazas dispoñibles 12.

Estará dispoñible un certificado de asistencia ao itinerario onde se reflicten as horas de formación recibida e o temario detallado impartido. Para a obtención do devandito certificado é necesario asistir ao 75 % da formación en liña e ao 100% da formación presencial.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

TikTok converteuse rapidamente nunha das redes sociais máis populares do mundo. Con máis de 1000 millóns de usuarios activos ao mes (e crecendo), a plataforma converteuse nunha ferramenta moi interesante para moitas marcas, especialmente as persoais.

Contidos:

1.	Que é  TikTok e por que estar presentes nesta rede social
2.	Crea a túa conta
3.	Como funciona o algoritmo
4.	Estratexia de contidos
5.	TikTok Ads
6.	Métricas e estatísticas
7.	Exemplos de éxito

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Anterior  1 2 3