Actualidade

Guías de Instagram: as túas aliadas para a curación de contidos

Data:  venres, 08 de xaneiro de 2021

Instagram converteuse nunha das redes sociais con maior contido, xa que cada día as persoas usuarias soben unha media de 100 millóns de fotos e vídeos, acumulando ata a data un 50 mil millóns de posts.
 
Ante esta perspectiva xorde unha necesidade imperiosa de organizar tal cantidade de contido dunha forma alcanzable e fácil de consumir, máis aló do simple buscador por palabras de Instagram. Esta estruturación de contido materializouse en forma de Guías.
 
Naceron durante a pandemia do coronavirus, aínda que só habilitáronse a certos perfís de creadores/as, co fin de que desenvolvesen guías enfocadas en consellos de benestar. Por exemplo: como coidarse, relacionarse con outras persoas ou lidar coa ansiedade e a angustia. 
 
En novembro de 2020, as guías habilitáronse para todos os perfís de Instagram, de modo que todas as contas poidan ter acceso á nova funcionalidade.
 
Que son as guías de Instagram?
 
As guías consisten en recompilatorios temáticos de contido que queiramos destacar ou agrupar. Non se crean desde cero, senón que se nutrirán de contido xa publicado en Instagram. É dicir, se queremos recomendar produtos, buscaremos devanditos produtos dentro da tenda dalgún perfil de Instagram. Do mesmo xeito farémolo se queremos recomendar publicacións: teremos que crealas previamente, ou gardar as doutras contas.
 
 
 
Para acceder ás Guías de calquera perfil, localizaremos a icona dunha revista aberta. Ao pulsar na devandito icona veremos as guías. Seleccionando cada unha poderemos acceder ao seu contido.
 
Pasos para crear unha guía de Instagram
 
Para crear nosas propias guías tocaremos o botón '+' do noso perfil. Tras darlle a este botón, teremos a opción de Guía. Abrirásenos un menú para escoller o tipo de guía, de entre os tres existentes:
  • Lugares: Localizacións, restaurantes, hoteis, praias… que queiramos recomendar.
  • Produtos: Útil para recomendar os teus produtos favoritos (poden ser propios ou doutras tendas de Instagram).
  • Publicacións: Permite realizar unha selección de publicacións que crearas ou gardes acerca dunha temática, de modo que poidan axudar ás persoas que che seguen.
Tras elixir o seu tipo, indicaremos un título e unha descrición global da guía.
 
Seleccionaremos os produtos, publicacións ou lugares que queiramos destacar, e de cada un poderemos escribir unha breve descrición ou opinión acerca dela, para enriquecer o seu contido e explicar o motivo da súa selección.
 
Unha vez creadas nosas guías, poderemos compartilas, a través da súa ligazón, noutras redes sociais ou nunha historia de Instagram.
 
Exemplos prácticos de guías
 
Se temos un hotel ou restaurante, poderemos crear guías coas fotos que compartiron a nosa clientela del, fotos da cidade na que se atopa ou lugares que visitar na contorna. No caso de que teñamos un comercio local e/ou en liña, podemos organizar os nosos produtos por coleccións, cores, tipoloxía de produto ou complementalos con artigos doutras tendas.
 
Estes son só algúns exemplos, pero podemos utilizar as guías en calquera sector.
 
Como puideches comprobar, trátase dunha funcionalidade simple en aparencia, pero con múltiples posibilidades, e ben utilizada pode achegarnos grandes beneficios á hora de chegar á nosa clientela potencial.
 
Se queres que che axudemos a implementar esta funcionalidade adaptada ás túas necesidades e xestionar a túa conta de Instagram de modo profesional, pide cita hoxe mesmo en Smartpeme e axudarémosche.
 
Esther Garcinuño de Pablos
Asesora TIC

Fonte:  SmartPeme



 

« Xuño 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30